september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    @hanna; Ja het blijft inderdaad erg spannend. Ik ben toch wel echt blij dat ik de 23e al een echo heb, ik hoop dat me dat wat meer rust en vertrouwen geeft. Na de 12 weken zal ik wel weer helemaal kunnen genieten hoop ik, nu kijk ik iedere keer tijdens het plassen of ik geen bloed zie. Heb jij dit ook?

2. Niike

Niike Actief lid

31 aug 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom me hier ook aanmelden, ben als het goed is de 17e uitgerekend.

Het is mijn 2e kindje :)

3. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    welkom niike, gefeliciteerd

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @nieuwe dames: Welkom en gefeliciteerd!

@iedereen; hebben jullie veel kwaaltjes? Hier voornamelijk gevoelige (.)(.) en steekjes/krampjes onderin bij mijn liezen en in t midden. Hebben jullie dit laatste ook?

@Carlo; hoe gaat t met jou nu?

@MissyMaaike: probeer positief te blijven he! Mijn duimen blijven voor je draaien hoor!!!!

5. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    @laetitia
    Ja das egt minder he..
    Ja ik wou ook gewoon weer ff me lichaam laten rusten
    Ma blijkbaar was mijn lichaam er al weer klaar voor haha
    Anders was ik nu niet weer zwanger ...
    En nu gaat het hopenijk allemaal goed

6. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    (nog) geen last van kwaaltjes hier, het is bij die ene keer spugen gebleven.

Heb aldoor wel zin in appelsap terwijl ik dat al jaren niet meer had gedronken, dat kan ik alleen geen kwaal noemen.

Jullie trek in andere dingen?

7. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @mamakaatje,
    Het is rustig. Nog wel veegjes bloed maar het zet niet door. Word niet erger. Heb zelf ook even momentje van 'hele stille hoop'. maar dat kan zo weer veranderen hoor.

8. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ha meiden

Missymaaike en Carlo, ik hoop echt van harte dat het goed blijft gaan voor jullie. Wat een ontzettend naar gevoel. Weet niets anders te zeggen.

Vandaag hebben we het tegen de opa's en oma's verteld. Ik was een klein beetje bang voor hun reactie. Dat het te snel zou zijn. Maar gelukkig waren ze alle vier door het dolle! We hadden onze zoon een shirtje aangetrokken waarop stond "Stoer ik word grote broer". toch duurde het even voordat ze het door hadden haha. en ik er maar zenuwachtig naast staan.

Weing klachten, behalve dat ik toch best moe ben, maar daar kan ik mee leven:) Zere borsten valt ook wel mee. Voel me 's avonds ook echt opgezet.

Enjoy, haha wat waren de kansen geweest? Ik ga op op een dikke buik bij ons in het ziekenhuis letten:)

Zo ik ga lekker naar bed. Zoonlief was vanochtend ook al om 6.00 op. verwacht morgen niets anders. Morgen ook weer hockeyen sinds ik het weet. Ik hoop dat ik het een beetje kan bijhouden.

Weltrusten iedereen!!

9. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Carlo: zolang je nog geen stolsels hebt gezien dan mag je ook zeker wel hoop blijven houden hoor. Hoop het zo voor je dat alles gewoon wel goed blijft gaan.

Die onzekerheid ook allemaal, helaas hebben we er allemaal wel last van als ik het zo lees.

@Kersje: ik weet nog van mijn 1e zwangerschap van onze dochter dat ik zo graag frikandellen speciaal at. Daar kon je me voor wakker maken. Nu nog geen gekke dingen waar ik trek in heb. Probeer wel zoveel mogelijk gezonde dingen te eten. Bij mijn laatste mk was mijn suiker nl op het randje.

10. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Zo eerst maar naar de wc voordat ik ga reager wat een geklep hier!

Leatitia leuk als ze gaan belletje trekken!

Carlo1987 probeer positief te blijven! (is moeilijk) Ik verlies sinds vorige week die afscheiding geregeld licht roze afscheiding bij afvegen.. verschil ik maak me geen zorgen..

Nicolioo Nou ik wil wel dat ze mijn buik kunnen zien! Niet weer als ik achter de kinderwagen loop en ze vragen ach van wie is t? ehm mij!
    Dan schrik je als cb niet zwanger aan geeft! gelukkig de rest wel!

Senna1985 een appelkoek om half 7... Getver :p goed teken zal ik maar zeggen!

Helena bah misselijk! Salmiak????

Enjoylife Rot die maagzuur. ik heb er nu ook erge last van! normaal niet! ik eet vanile vla word t wat rustiger.

Missymaaike weet je nog wat je tegen mij zei! Hou van dit kindje draag het onder je hart! Niet het kindje opgeven! Positief proberen te blijven!

Leatitia leuke teksten op de shirtjes!

Mamavangwenn beterschap met je meisje! zo zielig als ze ziek zijn! onze kids schelen maae een week! en nu ook zoiets :p

Senna1985 lekker aan de shop!

Juli10 hou dat goeie gevoel vast!

Whoppie leuk puppie:p

niike gefelciteerd en welkom!

mamakaatje niet echt kwaaltjes vanmiddag even een tijdje misselijk en (.)(.) doen alleen zeer als ik snel de trap af loop! Dromen lijken heel erg echt! Moe!!!!

Jalou Leuk he als opa`s en oma`s door het dolle heen zijn! Hier vooral oma!

Het duurde even maar heb overal (dachy ik op gereageerd!
    Hier geen nieuws! Ojawel.. Ik ben moe!!!!!!!!!!!! Truste!

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hey meiden,

Na 3 jaar lang proberen, en in het 2e ziekenhuis zijn aanbeland. Met behulp van clomid. Mag ik in de 4e ronde zeggen.

IK BEN ZWANGER

wat een ongelooflijk gevoel is dit zeg.
    ik was 3 dagen over tijd, en werd vanmiddag na mijn nachtdienst wakker, ik ging plassen in een potje, ik gaf het potje aan mijn mannetje en ging zelf verder uit plassen op de wc.. Hij begon met de test.. Nog geen 10 seconden na de laatste druppel (kruidvat 2v5) Begon hij helemaal hysterisch te doen en gillen hahaha.. Ik haaste me van de wc af met mijn broek nog op mijn enkel.. Maar DAMN!! wat was die test positief!!!
    Daarna nog een clear blue gedaan, 3+ staat er. maar dat is vanaf de bevruchting. Dus zou nu een krappe 5 weken zijn... Heel onwerkelijk!

HIER DE FOTO!

Liefs Melanie!

ps tips zijn nu zeker welkom haha

12. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    MELANIE!!!!!!!!!! jij ook een september mama!!!!! :D Meid van harte GEFELICITEERD!!!!!!! tis je zo gegund:D:D ben echt super blij voor je!!!!!

13. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    KARINNNNNNNNNNNNNN hahahaha jaaa.. ik dacht ik kan karin daar niet alleen laten zitten..

Hoop dat het voor ons alle mag blijven plakken!

liefs Melanie

14. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    littledreamer: ja salmiak.. van die bolletjes zoete salmiak. werkt perfect:)
    slokjes cola ook :D
    zojuist weer kotsmisselijk wakker geworden:(
    maargoed.. baby wil n fles en de oudste een broodje dus moest t maar ff negeren:)
    nu eerst ff slappe thee en n cracker:)

15. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    melanie; gefeliciteerd!!!

16. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd voor de dames die net weten dat ze zwanger zijn!

@Carlo en Missy; sterkte dames.. houdt hoop, maar begrijp dat jullie momenteel gek van de stress worden. Ik duim mee voor jullie.

@All; vraagje; sinds eergisteren merk ik dat ik heeel snel geirriteerd raak. Mijn dochtertje lijkt stikvervelend, maar misschien is het haar reactie op mijn kribbigheid.
    Gisteren ook pissig op mijn man, hij begreep er niets van. En ik voel me schuldig tegenover mijn dochter. ik kan alleen zo weinig hebben lijkt. Ze hoeft maar 1 gil te geven en mijn haren springen overeind.

Is dit herkenbaar? En komt het door hormonen? Voel me nogal een heks...:(

17. goedemorgen dames.

wederom hier weer aan de appelkoek ahhahaha smaakt best hahahha.

Melanie van harte gefeliciteerd :D

18. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    even super ego maar ben erg onzeker geworden door die cb test en heb er nog maar wat kv testen tegenaan gegooid en die doen het niet zo best, ik heb normaal een knalstreep binnen een paar seconde nu niet, die van vandaag is zelfs lichter dan die van gisteren, we weer ietsje donkerder dan die van eergisteren, het blijven waardeloze streepjes.

Mijn nod was gisteren, kunnen jullie even meedenken. Heb de foto's ook al in het topic vage testen etc gezet, ben echt wel van slag af nu.

maar niets geen buikpijn die er niet hoort en bloedverlies oid.

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zojuist een reactie gegeven op je testen in het vage testen topic.;)

20. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    thx, ik blijf maar gewoon hopen dat ik over een paar dagen een knaltest heb...

Deel Deze Pagina