september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
  2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd Melanie!

Heel herkenbaar Boomie. Ik raakte gisteren ook heel geirriteerd om de kleinste dingen. Snauwde ook echt een keer tegen mijn kleine man :$:( Pfff die rot hormonen ook :cool:

Ik kan op alle testen wel een streepje zien hoor Nicolioo.
    Heb je nog reacties in het andere topic?

He bah nog steeds bloed Carlo. Je kunt je ha morgen toch gewoon even bellen om te vragen of je mag prikken op hcg? Wie niet waagt....

Ik duim voor je MissyMaaike

Beterschap voor de zieke kindjes Laetitia!

Hier; pfff dames wat kletsen jullie veel :D Ben bang dat ik het niet altijd even goed bij kan houden, laat staan op iedereen kan reageren.
    Ik ben bij tijd en wijle heel erg duizelig. Gisteravond ook wat misselijk dus lag om 21.30 al in bed. Die duizeligheid vind ik echt niet grappig want ik moet Luca ook de trap op en af tillen. Heb manlief gevraagd of hij zoute drop voor mij wil halen. Misschien lage bloeddruk door zwangerschap?

3. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik weet niet of je mij nog kent van het nod okt topic maar ik wil je Feliciteren!
    Ik kan heeeeel goed begrijpen dat je zo blij bent na 3 jaar!

4. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Ik ben als het goed is/gaat ook een september mamma :D.
    Ik had mn laaste menstruatie 2 december, dus volgens de internet calculators ben ik 6 september uitgerekend.

5. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Senna niet weer aan die vieze appelkoek! (sorry ik vind dat zo vies :p) jij maakt mij nog is Misselijk! haha grapje!

Nicolioo ik zie streepjes een is duidelijker dan de ander.. meer kan ik je ook niet zeggen!

Carlo is het echt helder bloed? Wat ik al zei ik blijf bruine en licht rolze afscheiding houden.. Maar ik ben niet onzeker.... (ik weet t dit klinkt raar!)

Missymaaike Ik hoop met je mee voor een wonder.. ik blijf afscheiding houden lees t stukje hierboven van carlo. Hou moed!!

Lia1986 welkom en gefeliciteerd!

Hier weer geen nieuws... morgen over een week echo! :p ben benieuwd aangezien ik roze en bruinige afscheiding blijf houden.. niet continu.. maar wel meerdere malen op de dag.. maar ik maak me niet druk.. kan het toch niet veranderen!

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @littledreamer, ja wel hoor ik kan jou nog wel herinneren. Dankjewel voor de felicitatie..! Ik ben idd echt uberblij, maar probeer me zelf wel rustig te houden.. Ik zou willen dat die onzekere tijd al voorbij was.

7. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Gefeliciteerd en welkom voor de nieuwe meiden:D

@boomie; Heel erg herkenbaar! Ik kan ook echt heel erg weinig hebben, wordt er zelf gek van... Dit had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook in het begin, leuk voor mijn vriend haha. Naar mijn zoontje toe valt het wel mee gelukkig.

@nicolio: Wat vreemd, ik zou over 2 dagen nog eens testen, kijken wat ze dan doen. Heb er verder geen ervaring mee.

Kwaaltjes: Ik heb alleen dat ik sneller geirriteerd raak, heldere dromen en een ontzettend opgezette buik. Van mij mag het wel zo blijven.

8. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Juli. Ik denk dat we dat idd allemaal wel hebben. Toch checken of alles goed blijft gaan... En die zekerheid hebben we helaas nooit. Maar laten we positief blijven! Stress is ook fout...

@Niike. Welcome!

@Kersje. Hier nog geen verandering in smaak oid. Zelfs koffie vind ik nog heerlijk! Dat vond ik beide vorige keren bijna direct niet meer lekker. Eet wel wat meer fruit, maar dat is meer bewust.

@Carlo. Fijn dat het bloeden weer wat is gestopt en ieder geval niet doorzet meid! We blijven hoop houden!
    Het kan best van tillen komen, dus misschien daar ook alvast goed om denken! Maar even rustig de komende dagen afwachten.

@Jalou. Leuk! Ik kan ook eigenlijk niet wachten om alle ouders ons 'geheim' te vertellen haha. Nog eventjes geduld.

@Littledreamer. Dus de moeheid heeft toegeslagen? Dit weekend gaat het weer goed bij mij haha. Wacht mijn werkdagen wel weer rustig af haha.

@Melanie. Wauw, te gek! Gefeliciteerd zeg! En leuk zeg, zo'n overenthousiaste man haha.

@Helena. Wat vervelend dat jij zo misselijk bent zeg. Maar gauw weer aan de salmiak :p.

@Boomie. Dat kan zeker door de hormonen komen hoor. Of door moeheid, alles kan. Je man kan er misschien rekening mee houden, maar dat is voor je dochter wat moeilijker natuurlijk.. Gewoon zelf ook rustig doorademen!

@Nicolioo. Snap dat dat je onzeker maakt... Misschien vk ff bellen? Jakkie zeg! Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Misschien over 2 dagen nog eens testen en even vergelijken?

@MissyMaaike. We blijven hopen meid en morgenochtend gelijk maar ff de gyn weer bellen!

@Dithje. Duizeligheid is idd vervelend. Kan door lage bloeddruk komen, maar mijn schoonzus had last van haar evenwichtsorgaan toen ze zwanger was. Hier moest ze ook medicijnen voor slikken. Dus even goed in de gaten houden en op tijd aan de bel trekken hoor!

@Lia. Welkom meid en gefeliciteerd!

Hier een lekkere rustige zondag, overmorgen wordt mijn meissie 3!! Gaat snel zeg. Maar lekker van genieten en elke dag komen we een stapje dichterbij ons beebje meiden...

9. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Net even flink wat bloedend tandvlees bij tandenpoetsen. Misschien toch weer een goed teken:)

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    pffffffffffffffffffffff ik word voledig gek , mijn speeksel is weer terug met (.)(.) doen weer zeer en ben emotioneel dus wie weet ...
    net stond mijn moeder voor de deur met een cleur bleu test heb deze gedaan en die geeft gelukkig 2-3 aan (4 -5 weken) en dit klopt wel met de zwangerschapsduur !

net lekker wezen lunche met mijn vriend en hebben besloten dat ik maandag nog niet de gyn ga bellen en ik gewoon kijk of ik het nog 2 weken uit ga zitten ....

zoals jullie is lezen is er toch wel wat positiviteit in dit berichtje en hoe dat komt ik weet het niet maar zolang ik me zo voel ga ik er van uit dat het nog goed is met de kanttekening dat ik wel bloed verlies heb gehad en er een kans bestaat dat het niet goed is !

11. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Carlo en MissyMaaike. Twee wat positievere berichtjes! Die houden we vast meiden!!! Blijf aan jullie denken.

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks voor je reactie Hanna Mom. Ik ga het zeker in de gaten houden. De zoute drop helpt wel iets, dus dat is fijn.

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Lia1986: welkom en gefeliciteerd!

Hanna Mom: gaat idd snel met die kleintjes he.... wacht maar... over een jaar gaat ze al naar school :p (ohja, en je moet de handtekening dan ook bijna gaan aanpassen he... (van 2,5 naar 3);))

Missy&Carlo: positive thoughts!!!

hier: ontzettend moe. Net klaar met de was. Nu wachten tot Collin wakker is, dan kunnen we de kasten gaan inruimen en ben ik klaar voor vandaag... (de nieuwe wassen worden nu alweer gedaan, maar als die droog zijn bewaar ik ze toch voor komende week hoor...)
    Vanavond gaan we lekker ongezond eten van de Mc halen.... hebben vandaag kortingscouponnen in de brievenbus gekregen dus manlief heeft nu de hele middag al zin in Mc.. haha... en ik vind het ook best. Anders zouden we broodjes bij de Subway hebben gehaald voor avondeten.. (hij zou vandaag voor het eten zorgen :p)

Denk dat ik nu even plat op de bank ga. Begin weer echt last van mijn rug te krijgen... *baalmodus*.... ach ja, het is niet anders...

tot later meiden!

15. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Geen onzekerheid meer, verlies nu ook een klein beetje bloed.

Ik wens alle andere meiden die in onzekerheid zitten en de rest ook natuurlijk een hele mooie zwangerschap!

Ik hoop me ooit nog hier op het forum te mogen melden....

16. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Carlo en missy wat fijn om een positiever bericht van jullie te horen, ik hoop echt dat jullie snel gewoon een mooie echo zullen krijgen!

17. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    net een cb digital test gedaan. daar stond op 2-3 weken. ik had een zeer onregelmatige cyclus. en volgens eigen berekening staat mn banner op 6 weken. maar ik ben zo super onzeker dat ik nu weer bang ben dat mijn hcg aan t afnemen is.
    om gek van te worden. zo positief als ik vanmorgen was, zo nega ben ik nu weer. zit alleen maar te huilen en ben zo bang....

18. princess25

princess25 Niet meer actief

@ de nieuwe meiden, van harte gefeliciteerd! Leuk dat jullie je ook mogen melden.

@ de onzekere meiden, echt enorm balen zeg! Ik hoop echt dat jullie zsm uit deze onzekerheid zitten, want dit is natuurlijk niets.

Hier ook onzeker, waardoor ik vanochtend gewoon weer even een testje moest doen. Nou die zit wel goed, streepje kwam al eerder dan die andere. slaat nergens op, want verlies niets, maar gewoon het gevoel dat het fout kan gaan.

Gisterochtend voor het eerst echt misselijk geweest, maar na wat te eten, was dit snel over.
    Maar....vandaag drama. Werd al wakker met nog zo'n half slaapgevoel. Hoofdpijn en beetje misselijk. Alles was ik zag werd ik ook misselijk van, met als resultaat dat ik vanmiddag hangend boven het toillet hing (sorry) en geslapen heb tot net.
    Het gaat nu iets beter, maar straks eten koken, denk dat ik mannetje maar lief moet aankijken.

19. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Carlo; morgen gewoon aan de ha vragen of je mag bloedprikken hoor! Die onzekerheid daar wordt je zelf ook gek van. Knuff

@Missymaaike: positief positief positief...... Zo even een beetje goede energie overgebracht naar je ;)

@princess: balen dat de misselijkheid toeslaat. Maar wel een overduidelijke kwaal :)

@laetitia: doe maar voorzichtig met je rug! En eet smakelijk hihi...

@hier: vandaag de hele dag door steekjes en wat menstruatiekrampjes onderin. Heb ook een wat misselijk gevoel de hele dag. Durf gewoon steeds niet naar de wc te gaan. Ga morgen de ha bellen of ik niet weer hcg mag prikken want ik wordt zo gestrest van de angst dat het voor de 3e nu fout zou gaan:(

Deel Deze Pagina