september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    net weer de vk gebeld. situatie weer uitgelegd en dat ik weer behoorlijk onzeker ben en wat zij er nu van denkt. ze zegt dat ik ervan uit moet gaan dat het een mk zal worden. hele kleine kans dat het anders kan zijn, maar helderrood is een signaal dat er steeds iets aan het rommelen is in mijn buik.:(

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @Carlo wat een klote nieuws zo zeg!! laten we hopen op die kleine kans! maar ik denk aan je meid!

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
  4. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    @Carlo, dat is niet leuk om te horen, das balen maar wie weet....... er is nog hoop ik zal duimen.

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Carlo, in 2009 heb ik dit met mijn jongste gehad.
    Rond 6 weken enorme bloedverlies.
    Ook naar de vk. geweest, en die zei ook: hou rekening met een mk.
    Kom over 4 dagen maar terug.
    Dus wij terug, zagen we dat het vruchtje gegroeid was, en zelfs net begonnen was met kloppen.
    Oorzaak van het bloeden had ze ook ineens gevonden.
    Zat een grote bloedprop in de baarmoeder.
    Daar kwam het bloed vandaan.
    3 dagen later ben ik toen de bloedprop (net zo groot al een grote mannenhand) verloren en het bloeden was gestopt.
    Mocht paar dagen later weer op controle (voor de zekerheid) en alles was goed..
    Nu een eigenwijze peuter rondlopen ;)

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hoe hebben ze die bloedprop ontdekt?? ik heb nl een inwendige echo gehad afgelopen vrijdag, hadden ze het daar niet op moeten zien dan??

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ohja, hoi allemaal..

Graag zou ik me (als jullie dat goed vinden) me hier ook willen aanmelden.
    Ik heb 1 jan. positief getest, mijn uitgerekende datum is 9- september.
    Vandaag 5 weken...

In onze kring weet niemand het nog, behalve wijzelf (man en ik),
    en 2 vrienden. Willen wachten tot 12 weken om het te vertellen.
    Gezien het voor ons een erg heftig jaar is geweest (rugklachten met uitvalsverschijnselen, aan de morfine geweest (ivm. de hevige pijn), enz.).

We hadden niet verwacht dat het meteen raak zou zijn. Gezien alle hectiek die we gehad heben (en nu nog steeds).
    Maar zijn wel voorzichtig blij..

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @alle onzekere meiden: jeetje wat vervelend zeg... Hoop dat het bij jullie allemaal toc goed gaat.
    @alle nieuw meiden: welkom en gefeliciteerd! Super dat jullie je hier ook kunnen aanmelden.

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    De eerste keer zag ze hem niet.
    de 2de keer zag ze wat bij het vruchtje..
    Die echo/controle heeft ook ruim 45min. geduurd.
    Omdat ze kon zien dat de baarmoeder toch met bloed zat, heeft ze dus op eigen initiatief verder gekeken.

Werd zelfs een collega erbij gehaald.
    En die bevestigde dat het een bloedprop was. Alleen zo groot hadden ze beide nog nooit gezien..

En nadat ik hem verloor (schrok er enorm van), helemaal nagekeken, maar was echt een enorme bloedprop, gelukkig niets in.
    Op zich best wel blij dat het er toen uit kwam, maar we waren wel erg bang..

de echo daarop was zo ontroerend dat alles toch goed was, dat mijn man een grote bos bloemen heeft gekocht :D

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Carlo, hoop dat het allemaal mee lijkt te vallen..
    Als het bloeden snel weer minderd, en weer roze/bruin wordt denk ik dat je zelf wat rustiger wordt..

Heb je nog een extra echo aankomende week?

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Springboon: welkom en proficiat!

Voor de rest geen puf meer.... sorry iedereen.. ik ga slapen!
    Knuffels en positieve gedachten voor iedereen die het nodig heeft!
    (de kids zijn nog altijd ziek dus nog steeds last van gebroken nachten... pfff)

12. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ja a.s. vrijdag heb ik weer een echo. de vk zei dat ik sowiezo moet komen, wat er deze week ook gebeurd.

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Wel fij dat je aankomende week gewoon terecht kan.
    Hoop echt dat het bloeden stopt.
    Niets is zo onzeker dan dat, vooral op deze termijn(en)

14. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Girls,

even een vraagje.. Wanneer zou het misselijk zijn moeten beginnen?

Liefs Melanie

15. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Even snel een update. Had van de weekend een taart opdracht dus heb het niet echt bij kunnen houden. Moet nog flink wat achterstallige berichten lezen :) Hier gaat het gelukkig goed. Ik heb wel veel honger maar probeer zoveel mogelijk groente te eten zodat er weinig calorieen in zitten.

@Carlo: Ik hoop dat het allemaal niets betekent.

@ melanie: Ik ben zelf de eerste keer niet misselijk geweest en nu nog steed niet misselijk (even afkloppen) Het hoeft dus niet. Maar volgens mij kan het gelijk aan het begin al beginnen maar ook later.

@ alle nieuwelingen: gefeliciteerd...

16. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Alle zwangeren dames die erbij zijn gekomen Gefeliciteerd en Welkom!!!

Ik heb een mk gehad met 7 weken, dus weet hoe onzeker de eerste 12 weken kunnen zijn. Maar het beste is om positief te blijven, doe ik ook :D

Hier Mijn borsten worden met de dag groter nog even en ik moet gaan shoppen voor andere bh's en mijn buik wordt iets voller. Dus vraag me af kan ik misschien verder zijn?
    Owja en ik word 's ochtends wakker van de honger!!!

Ik las weet niet meer van wie, dat je zelfs moest eten om te kunnen slapen haha zwanger :D

Morgen ben ik vrij en ga ik proberen wat meer te reageren want heb de afgelopen dagen weinig tijd gehad sorry

Ik ga mijn bedje opzoeken pff ben 's avonds echt kapot.

17. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Haha dat was ik hartogje. Erg he. Gisteren had ik ook heel erg honger maar heb me ingehouden. 's avonds zouden we met manlief een hard broodje delen(we hadden vroeg gegeten en hadden weer honger). Ik zou de helft eten en de rest aan hem geven. Voor ik het wist was mijn broodje op. Manlief had het zien gebeuren maar heeft niets gezegd :)

Pff ik heb er anderhalf uur over gedaan om alles bij te lezen. Ga niet op iedereen reageren want ben dan nog wel een uur bezig :)

@Missy: meid hou de moed erin. Het komt vast goed.

@nicolinoo: sterkte meid. Hoop dat je, je gauw weer bij een bevallingslijst kan melden.

Nou trusten allemaal. Ik ga nu lekker slapen..

18. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    @ Hertogje; Wat leuk, ik ook:) Welke taart heb je moeten maken? Ik een stapel van 25cm en 15cm, roze met mijn eerste tiara, bloemen en vlindertjes. Bak je al lang taarten? Ik ben nu een jaartje bezig maar het is zooo leuk om te doen:D

@ Melanie; Dat is bij iedereen verschillend. Bij mijn zoontje had ik het meteen, niet echt misselijk maar dat het eten me echt tegen stond. Ik moest echt mijn best doen om toch iets te eten. Nu heb ik er nog geen last van, af en toe een vlaag maar dat is het ook.

@carlo; Ohh wat een shit telefoontje zeg:( Ik hoop echt voor je dat je dan toch bij 'die kleine' kans zit. Wat zegt je eigen gevoel?

19. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Nicolioo; ik hoop dat je je toch snel weer kan melden bij ons, sterkte i.i.g.

@Carlo; Vrijdag pas de echo? ik hoop voor je dat het bloeden nu stopt en dat alles goed is met de beeb

@Melanie; ik had ook op het forum gekeken en zag dat de meesten rond de 6e week misselijk werden. Ik ben ook niet misselijk nu, maar vrees er erg voor. Hoe moet ik het op mijn werk geheim houden als ik moet overgeven?

@Hier; kan niet meer op mijn buik slapen, mijn borsten doen zoooo pijn! Daarnaast ook verkoudheid opgeslopen, keelpijn, hoofdpijn, arme ik :( Ik ga maar eens werken dan...

20. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Goedemorgen allemaal.

Dat was is met de taart opdracht :) ben al 2,5 jaar bezig. Vind het echt een top hobby. Lekker friemelen en zo. Achteraf hoef je het ook niet ergens op te slaan dus je hebt nooit last van opslag:) als je alle materialen niet meetelt natuurlijk;). Ik heb een stapeltaart van 20cm en 15cm gemaakt met zebra print en grote strik. Ben jij ook hobbymatig bezig of ook een bedrijf?

Deel Deze Pagina