Carlo ik heb 2 dagen voor mijn NOD flinke bloeding gehad met alles er op en eraan liep me langs de benen af en toch ging me hcg stijgen. Wil je niet nog meer in de onzekerheid brengen maar laat des noods je bloedwaardes controleren. Sorry heb geen tijd om verder te reageren moet zo naar het zh. Hopelijk voor mezelf wat duidelijkheid.
@senna Hou je ons op de hoogte als je terug bent? Ik mag zo naar het ziekenhuis gaan bellen om te vertellen dat het eindelijk gelukt is.. Spannend!
Goedemorgen allemaal! Pff hier zo de dok bellen voor het maagzuur Gelukkig is mijn eigen arts er weer want met de vervanger was nogal lastig communiceren en daardoor heb ik het hele weekend niets kunnen innemen :x @ Senna: heeeeel veel succes in het zkh!! .. laat je wel zo snel mogelijk weten hoe het is afgelopen?? @ Carlo: wat een klote bericht door de telefoon ... Meid ik hoop dat je vrijdag gewoon positief nieuws krijgt! @ meiden in onzekerheid: Ik duim voor jullie! @ nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!
net met de ha gebeld. ik kan om 9.30u terug bellen. de assistente gaat overleggen of ik idd mn hcg mag laten controleren. de assistente geeft gelijk weer aan dat het ook nog de goede kant op kan gaan. ooooh wat een gekte. heb bijna niet kunnen slapen, vanmorgen ook nog steeds wat bloed bij afvegen. dus eigenlijk geen verandering. mijn gevoel weet ook niet meer te peilen, ene keer zegt het dat het fout gaat. maar aangezien het bloeden maar niet doorzet heb ik nog steeds een beetje hoop. ...zucht...
@ Carlo, die onzekerheid is hier oo wer begonnen hoor.. Ik vloei af en te ook (weer). echt bloed, houdt vervolgens weer op, en dan begint het weer.. Dan weer oud bloed, of paar dagen lang niets. Heb gisteren daarvoor nog getest, en zo snel dat het 2de streep er stond was voor mij wel een rustpuntje. Ik zie het nu 2 feb. wel verder (zeg ik dapper). Ik weet dat je het ook aan de testen kan zien of je HCG afneemt, maar bloedtest is betrouwbaarder. Ik las ergens dat je tussen de 4 en 8 weken nog bloedingen kon krijgen, gezien je normaal ongesteld wordt. Duim voor je dat je asnog bloed kan laten trekken.. En dat alles vrijdag in orde blijkt te zijn! knuf
testen KAN, maar hoeft geen duidelijkheid te geven. mijn testen blijven tot nu toe knal. ik hoop zo dat het nu langzaam aan gaat stoppen. ik ben voorlopig op mijn werk ook ziek gemeld totdat ik wat meer weet. ik wens jou ook heel veel sterkte en hoop dat het vloeien zo op houd!!
pffff ik plas denk wel 50 keer per dag hahaha.. Best leuk hoor zwanger zijn.. maar zoveel plassen had ik niet verwacht.
ai wat een onzekerheid zeg. En dan nog tot vrijdag wachten ook. Balen! Ik hoop voor je op een goede uitslag. Ik moet wel eerlijk zeggen dat bij mij het bloeden ook niet heel hard ging. Probeer er nog iets van te genieten, nu het nog kan! Ze zeggen als je er voor vecht, het soms een goede uitslag kan geven. Succes meid! Hier iets minder misselijk dan gisteren. Gisteren echt alles eruit gegooit zeg maar. Bah. Nu hopen dat ik het vandaag binnen hou, maar het zou me niets verbazen als het vandaag weer fout gaat. Zal dit een griepje zijn of echt bij de zwangerschap horen. Meer mensen ervaring ermee?
Net de ass. van de dok aan de lijn gehad en ze belt terug want dok had natuurlijk gewoon spreekuur Pff maar hoop wel dat ik weer snel pillen in kan nemen want nu 4 dagen zonder is echt niets zeg
princess25: het kan beiden... het is natuurlijk met dit weer niet gek om een griepje op te lopen, maar het kan net zo goed een zwangerschapskwaaltje zijn... gewoon kijken of het lang blijft aanhouden (en als je het niet vertrouwd even de dokter bellen) Melanie013: hier nog niet zo veel last van plassen. Maar dat komt sowieso in een later stadium nog wel hoor... als je pech hebt blijf je de hele zwangerschap zo veel plassen. heb zelf trouwens wel (minimaal) last van incontinentie.. maar dat had ik ook bij de zwangerschap van Collin... echt irritant... zo.. zometeen maar eens wat eten... tot later! en iedereen in onzekerheid: nog steeds sterkte!!!
Sennaaaaaaaaaa SUPER!!!!!! GEFELICITEERD MEID!!! Vind het geweldig voor je! Eindelijk je onzekerheid weg!
SENNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd meid!! weg met die onzekerheid! En nu lekker genieten! Hier net naar t ziekenhuis gebeld, ik krijg 26 januari om 9 uur mijn eerste echo. Eerst van de verloskundige en daarna nog van mijn eigen FA. Spannend!! liefs Melanie
Uhhh Senna nog even 1 dingetje..... Die banner staat je ook verdomde goed (al klopt je banner niet met wat je geschreven had )