Oh meid... Wat ontzettend sh#t zeg! Sterkte en beterschap. Hopelijk mag je je inderdaad snel weer melden. (ps jouw onderschrift klopt niet helemaal. Naar moet na zijn.)
@carlo, wat ontzettend KLOTE!!! ik denk aan je lieverd! Dikke knuffel! @jalou, wat een ontzettend knap lief mannetje! word een goede grote broer denk ik Liefs Melanie
Hallo meiden, Hier geen tijd en fut om overal op te reageren. Merk dat mijn lichaam al wat minder kan hebben. Vandaag veel gedaan en toch wat meer last van mijn buik. @Carlo. Och meid... Wat vreselijk. Ik hoop dat je het snel een goed plekje kan geven en dan snel weer zwanger bent... Weet verder niet zo goed wat te zeggen... Hier wat drukker, dus ik reageer wat minder. Fijne avond meiden!
zeg dames hebben jullie ook het idee dat je anders gaat eten en ook moeite heb met bedenken wat je gaat eten bijv avond eten
Senna, ik had op dit moment moeten koken maar ik voel mij echt even beroerd op het moment. Ik hoop dat het zo een beetje gaat zakken. Want anders wordt het ovenbroodjes met een blik soep. Of eten van gisteren..
@Carlo, wat een naar bericht zeg, sterkte.... ik hoop ook snel weer van je te horen met goed bericht.
Mijn mannetje is oorspronkelijk kok, Dus in de hele 4 jaar dat we samen zijn heb ik denk 10 keer gekookt. Maar het bedenken van het eten laat hij wel altijd aan mij over.. En ik weet het echt NOOIT hahaha.. Wel merk ik dat ik in sommige dingen ineens helemaal geen zin meer heb waar ik een paar weken terug echt een moord voor kon doen. liefs Melanie
@ Carlo, Jemig meid, wat een naar nieuws! Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, maar dit is natuurlijk niet het nieuws die jij maar ook wij wilden horen. Ik hoop dat het snel los komt allemaal en dat je snel weer zwanger mag worden. Sterkte. @ senna, hier ook hetzelfde. Had voor de hele week boodschappen gedaan, maar ik heb elke dag maar in een paar dingen zin. Vooral frisse dingen, zoals fruityoghurt. Vanavond wordt het een stokbroodje, met kaas tomaat en ananas. Maar.....ben de tomaat vergeten, lekker slim. Dan vanavond nog maar een appeltje. Heb mijn eerst zwangerschapsbroek gekocht trouwens:. helemaal happy, kan zonder knellende broeken naar mijn werk nu.
@princess, ben je nu al zo gegroeid dan? Hier zelf wel een beginnend buikje (maar dat had ik ook wel verwacht met mijn platte figuurtje).. Kan niet wachten tot ik kan zeggen YES ik heb een BUIK! Misschien als een van de weinige hoop ik zelfs dat er een kilo of 10 tot 15 blijft plakken na de zwangerschap. liefs Melanie
Hier heb ik op 1 keer misselijk te zijn geweest en veel plassen geen kwaaltjes :S .. Geen pijnlijke borsten ofzo... Soms vraag ik me af ben ik wel zwanger.. Hahah!
heb net de Vk gebeld tenminste had de assistente en ze gaan morgen overleggen voor combinatie gyn en vk.
@kwaaltjes op de ene keer spugen na heb ik nergens last van ook niet mee. @Melanie, dat zullen er niet veel zeggen idd, mijn schoonzusje heeft staan huilen toen ze na 2 weken alweer op haar oude gewicht zat zij had graag die kilo's willen houden maar dan verspreid over haar lichaam. Bij mij mogen er na de bevalling wel extra kilo's wegblijven...
Heej meiden, @carlo: shit... wat vervelend zeg. Sterkte! en hoop dat je de volgende keer een plakbeeb mag krijgen.. @senna: gefeliciteerd!! hoopte al dat alles goed is en dat is dus zo. Fijn! @kwaaltjes: naast dat ik heel moe ben en beetje pijn aan me borsten heb en veel moet plassen, heb ik nergens last van. Dus ik vraag me soms ook wel eens af of ik wel echt zwanger ben... op de 23e de echo. Dan wordt t echter denk ik.. @testen: wij doen geen combitest. denk niet dat ik t wil weten en wat ik zou doen. Dus dan doen we t gewoon niet. @niet meer koken: daar heb ik geen last van, ik bedenk zelf wat we eten en ik kook ook nog zelf (meestal: mijn zusje kookt 2 keer in de week, ik de rest).
Hello dames, Iedereen gefeliciteerd !!!! Sinds 2e kerstdag weten wij dat we pappa en mamma gaan worden. 30 jan naar de VK voor intake. Erg spannend dus !! Ik ben volgens eigen berekening 4 september uitgerekend. @ Carlo sterkte meis !!
(@princess, ben je nu al zo gegroeid dan? ) Nee mijn buik is nog niet enorm gegroeid, maar met de feestdagen zitten mijn broeken gewoon wat strakker. Kan ze nog wel aan, maar zit gewoon niet lekker meer. Dus ik dacht, laat ik alvast 1 mooie werkbroek kopen. Dat zit wel een stuk lekkerder. Werk ook s avonds , heb dan een opgezette buik. Nou ja, ben gewoon lekker op tijd zeg maar.
Hoi hoi, Weet niet of ik me hier ook al had gemeld,maar ik ben ook zwanger! 1e kindje voor ons.. 28-1 hebben wij de intake en echo bij de vk.. heel spannend allemaal! @Carlo: heel veel sterkte...ik hoop ook dat je snel opnieuw zwanger zal zijn! Liefs Sylvia