Goedemorgen! Vandaag voor het eerst misselijk. Ben zelfs nadat ik de oudste naar de basisschool had gebracht, en bij thuiskomst meteen de paarden naar buiten, weer op bed gekropen, tot half 10. Nu met een dekentje bijkomen op de luie stoel.. @charmed, ik zou het 1 dag proberen, maar wel even aangeven van te voren. Vaak is de afleiding ook wel belangrijk..
Balen dat er al meiden zijn die zo beroerd zijn dikke knuff voor jullie. Dit is mijn 5de zwangerschap waarbij ik 2 gezonde meiden heb een engeltje en een MK en bij allemaal HG gehad.
Hey meiden bedankt voor jullie woorden. Ik ga donderdag ook sowieso proberen hoor, mis mijn kleintjes teveel na 2 weken vakantie. En heb donderdag om 12 uur al even een gesprekje met de directeur staan. Vandaag voor het eerst echt misselijk..bleghhh...dat wordt van de week spugen denk ik...herken de opbouw namelijk heel erg van Sterre. Maar goed ik denk nu ook van laat het dan maar gebeuren dan weten we tenminste waar we aan toe zijn hihihihihi. Laetitia Sterkte met je ziekenboeg. Springboon: Vervelend he die misselijkheid. Lekker dat je nog ff terug kon kruipen.
even een berichtje. mijn miskraam zet vanaf vannacht stevig door. flink bloedverlies en behoorlijk buikpijn. zat net even te twijfelen op het toilet of ik het vruchtzakje zag. ik heb a.s. vrijdag nog de echo, dan kijken ze gelijk of ik helemaal schoon ben. ik hoop dat dit snel achter de rug is. van mijn zoontje was ik in de eerste maand zwanger, en met deze binnen 3 maanden dus mijn hoop is groot dat ik vlot zwanger zal worden. en ik weet dat ik een gezond kind al op de wereld heb gezet dus ik weet dat het allemaal ook goed kan gaan. ik zie dit als domme pech en weet dat ik er weer bovenop zal komen. meiden het gaat jullie goed!!
Dag dames, Nog niks gelezen, ga ik zo doen, maar ik moest dit even vertellen . Mijn dochter wordt vandaag 3 (gaat zo snel!!!) en vanmiddag komt de visite, dit hebben we gemaild. Vanmorgen had ik om kwart voor 10 een afspraak met mvm, gezellig ook nog eens! Ze had een cadeautje mee, want ze wist dat mijn dochter jarig was. Op een gegeven moment zouden we de zwangerschapstest doen, hoor ik een deur... Staan mijn opa en oma al bijna in de kamer! Ik zei: Even wachten hoor! Wij gauw alles opruimen. De consulente zei: Zeg maar dat ik een vriendin ben. Dus gauw een hand gegeven en ze is maar weer weggegaan, ze zou me weer bellen. Oh oh oh. Wat zullen mijn opa en oma ook wel niet gedacht hebben? Haha. Ik moet er nu ook wel op lachen, maar het was wel even schrikken!
@hannamom: jee, dat is schrikken ja. Gelukkig konden jullie het nog opruimen. Ik had een heel leuk kaartje gekregen van mijn zus over zwangerschap, dus toen er visite kwam van de week, dat kaartje maar even weggelegd (anders weten ze het natuurlijk... en dat willen we nog niet)... Vind het wel fijn dat ik het hier kan delen, dat scheelt me weer wat versprekingen denk ik. @carlo: dat is inderdaad wel hoopgevend ja, dat je vrij snel weer zwanger kan worden. Ik hoop dan ook dat het snel gebeurt en wens je het allerbeste..
@ Vertellen: Ik wilde het ook echt stilhouden tot de meest cruciale weken voorbij waren of in ieder geval tot wanneer we de echo hadden gehad en alles goed was. Maar mijn vriend wil al zo lang papa worden en ik heb dat al die tijd tegen gehouden omdat ik eerst nog andere prioriteiten had, dat hij het nu van de daken wil schreeuwen Hij zei ook : Waarom de mensen dit mooie nieuws niet vertellen? Omdat het fout kan gaan? Ja die kans zit erin... Maar het zal toch zeker niet zo zijn dat we alleen maar mooi en gelukkig nieuws mogen delen? .. Stel het gaat fout dan kunnen we ons verdriet delen met de mensen waar we houden en die van ons houden. Tja... dat zet je wel aan het denken of niet?
hier houd ik het ook niet zo lang stil. Mis gaan kan altijd ook later in zwangerschap of tijdens de bevalling en dan moet het ook verteld worden. persoonlijk wacht ik verder wel tot ik het hartje heb zien kloppen
hahaha,ik moet hier wel om lachen hoor,als ik dat zo lees over het vertellen. Hier in de straat zijn 5 stellen bezig om zwanger te worden,1 daarvan al 5 jaar,die is nu eindelijk zwanger! Ik kreeg de dag dat ik de test had gedaan visite,van een van de buufjes..die zag de test liggen..dus ja,die wist het.. de volgende dag stiekem tegen ander buufje gezegd.. Mijn vriend gelijk: je moet het nog niet vertellen hoor.. pas als we een eerste echo hebben gehad! Dus ik: prima,hou ik verder mijn mond. Komt ie zaterdag thuis,ik lag ziek op bed: Schatje,ik heb het tegen de buurman verteld hoor (die al 5 jr bezig waren,nu ook zwanger zijn) Mijn vriend is zo hyper,die wil het het liefst al van de daken schreeuwen! Wel super leuk om te zien natuurlijk.. wordt weer helemaal verliefd op hem!
@vertellen, hier wist iedereen van onze kinderwens af en dus ook dat we nu al een tijdje bezig waren.. We hebben het dus ook gelijk aan iedereen verteld.. En de reactie's zijn zo leuk geweldig en mooi. En idd wat de vriend van enjoy al zegt, het verdriet kun je dan ook met elkaar delen. Maar we gaan natuurlijk niet van verdriet uit. Vanmorgen hier MvM geweest, wat een ontzettend leuke vrouw was dat, blijft toch spannend als je weer een test gaat doen haha. Maar weer knal positief. Liefs Melanie
Ik zit nu dus echt te twijfelen of we het zaterdag gaan vertellen, vriend is vrijdag jarig en zaterdag komt de visite @ melanie: idd we gaan niet uit van verdriet
Nee,verdriet gaan we niet van uit idd.. 2 van de buufjes hebben dit jaar miskramen gehad..maar allebei zijn ze ook zo superblij voor ons! 1 van de 2 kwam al gelijk met een kadootje aan,een mobile voor aan t raam in de auto.. En ik had de catalogus van Babydump aangevraagd,kreeg ik vandaag binnen,zitten er van die sokjes bij.. ahhhh.. ik smelt gelijk dan hoor! Zullen de hormonen wel zijn
ik blijf maar bruinige roze afscheiding houden.. weet niet meer zo goed wat ik er van denken moet.. maandag echo dus nog even afwachten!
mmmm het is toch al een tijdje toch wat zegt je gevoel dat het goed zit ? hier ook nog wat bloed verlies gehad gisteren maar ik denk dat het hier echt om een contact bloeding gaat omdat het om een paar drupjes gaat en dan ook eigelijk gelijk weg is en maak me er eigelijk hellemaal geen zorgen om nog 2 weken en dan heb ik me echo en dan weten we meer ......
Hier ook af en toe bij afvegen. al gaat het nu wel beter heb nu niets vandaag. Onbewust ga je elke keer toch kijken...
omdat carlo een miskraam heeft gehad wil dat niks zegen over jouw zwangerschap he, en als je wel druk maakt kijk even of je deze week voor een echo kan gaan met 6 weken en 1 dag moet je toch wel wat gaan zien . of laat als carlo ook even je hcg prikken dan weet je precies waar je aan toe bent
doordat je onbewust gaat kijken zie je vaak ook echt alles en ben je er ook meer naar opzoek toch we houden er maar gewoon in dat 50 % van het bloedverlies niks zegt