@ goofy: hier ook nog even--> gefeliciteerd!! Echt super voor je! En nu duimen voor een plakkert Meiden even een vraagje: Vanavond komt er iemand van mvm. Ze vroeg me of dat ik voor ze kwam urine wilde opvangen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Weinig gedronken en niet geplast? Of gewoon drinken en plassen?? Heel stom, maar ben nu ineens zo onzeker of ik nog wel zwanger ben, echt lomp
Die heb ik met kerst aan beide oma's gegeven om in te vullen, keileuk he. Ik vul er zelf ook eentje in. 2 Euro inderdaad bij de action he?
@Goofy; nou dat lijkt er wel op, maar liefst 4 dagen voor NOD jeetje dat is een snelle test haha Gefeliciteerd alvast! VVDD: Niemand weet het, alleen een onderbuurvrouw hhahaha. Maar die reactie is niet de reactie die de beste zal zijn mag ik hopen. Mijn ouders en schoonouders weten het ook nog niet. Wanneer we het vertellen, nog geen idee. Mijn schoonouders willen we eigenlijk mee uit eten nemen als dank nog voor iets in het afgelopen jaar. En dan willen we Fenna de button met 'ZUS' erop op doen en dan wachten tot ze het zelf zien. We zijn eigenlijk ook een beetje bang voor de reacties. Financieel staan we er niet al te best voor namelijk en zijn bang dat er vooroordelen komen. Ik zou het jammer vinden als er van die reacties komen als 'zouden jullie niet even wachten' o.i.d. Ik hoop echt dat ze gewoon blij voor ons kunnen zijn, want een tweede is onze droom!
Gewoon een normaal plasje doen zoals je anders ook zou doen. Niet overdreven veel drinken, maar wel gewoon blijven drinken als je dorst hebt hoor. Je hcg moet nu wel hoog zijn, dus heb je altijd wel een positieve test hoor!
@boomie, Dat hebben wij ook.. Hebben het moeilijk, en dan mijn rugprobleem er ook nog bij. Willen het ook pas rond 12 weken vertellen. Al zou mijn s-vader erg blij zijn (die roeot steeds nog een 3de kleinkind te willen). Mijn s-moeder en ouders vinden het vanwege mijn rug niet verstandig. Nu nog in dubio hoe wij het willen zeggen tzr.
@enjoylife Evt. Kun je proberen om 2uur lang niet te plassen, en min. Drinken in die tijd. Dan urine opvangen, en gewoon wegzetten..
@Mamakaatje. Spannend meid... @Springboon. Och, wat moet je nog lang in spanning zitten... Kun je niet eerder langskomen? Als jullie gewoon een derde willen en dat ervoor over hebben, wie heeft dan het recht er iets van te zeggen? Gewoon van je beebje genieten hoor meid! @Senna. Pb gelezen en beantwoord. Thanx! @Goofychick. Oh wow!!!! Wat spannend!!!! Ik zie wel een mooi klein streepje . @Juli. Wat leuk en jij was er dus echt zeker van dat je zwanger was? Knap hoor! Je lichaam zo goed kennen is wel fijn denk ik! @Enjoylife. Ik heb vanmorgen al wat opgevangen (die van mij komt toevallig ook vanavond), want ze vroeg wel naar ochtendurine. Dat staat nu netjes in de koelkast te wachten . Ik ben stiekem er ook wel een beetje bang voor dat het een lichte test of zelfs nega gaat zijn... Stom he. @Boomie. Dat is dan wel dubbel he. Hier gaat het financieel nu gelukkig net wat beter, maar vorige keer dat ik zwanger was (van mijn zoontje) was de toekomst ook nog heel onzeker. Gelukkig toen ook wel hele leuke en verbaasde reacties gehad haha. @Iedereen. Hier net mijn schoonzusje verteld, ze vond het heel erg leuk! Ze woont tijdelijk bij ons, dus dat praat toch wat makkelijker haha. Vanavond mvm en morgenochtend even naar de dokter (infectiecheck). Dus alles gaat z'n gangetje hiero.
hou je er wel rekening mee dat je urine op kamertempratuur moet zijn als je er mee gaat testen en even roeren want heb wel verhalen gehoord dat hcg naar beneden gaat
@Boomie, idd die van de Action haha, wel een paar vragen staan er in waarvan ik denk owkeej.. Dat hoeft eigenlijk niet maar goed we vullen alles netjes in. @hanna, oehhh concurrentie voor de leuke kleding.. Dat word tegen elkaar opbieden. @enjoy, ik werd ook super onzeker voor het testen bij MvM, maar hij was gewoon super positief. Ik denk dat iedere vrouw dat heeft. Maar straks denk je YES zie je wel gewoon POSITIEF haha. @goofychick, GEFELICITEERD! we duimen voor een plakbeebje! Liefs Melanie
@MissyMaaike. Thanx! Ik zal er aan denken en het op tijd uit de koelkast halen. @Melanie. Ik gun jou de kleren ook wel hoor... Heb nog wel wat op zolder te staan en het nu nog niet nodig. Je mag ze best hebben hoor!
@hanna mom, dat is lief van je! maar andersom is het net zo ik gun het jou ook..! misschien beide ff selecteren wat wel en wat niet? Liefs Melanie
@goofy: wow GEFELICITEERD!!!! Super zeg. Zo zag mijn test er ook een paar dgn voor nod uit.... @ff snel vanaf mijn mobiel. Alles zag er goed uit. Geen bbz. De grootte kwam precies overeen met 5,2wkn. Hij zag een vruchtzakje. Verder nog geen inhoud,maar dat hoort nog zo bij dit tetmijn. Maar...........nu komt het...... Manlief zag nog wat....... Eh ja hoor er waren 2 holtes te zien op de echo.... Nu kan het nog alle kanten op gaan. Kan zijn dat 1 van de 2 bij de volgende echo verdwenen is. Pffff laten we hopen dat er over 2 wkn iig 1 kloppend hartje te zien is.
Wauw, dat zou een grote verrassing zijn denk ik!! Haha, nog even een paar weekjes in spanning dus, maar in ieder geval te gek dat het er goed uit zag!! Gefeliciteerd!
@hannamom; Ja het voelde precies hetzelfde als de maand ervoor. Toen mijn nod naderde ging ik twijfelen en dacht ik weer; ach nee dat kan helemaal niet zo snel alweer.... ik probeerde mezelf te beschermen. 31dec deed ik een test en die was negatief. Ik was echt heel erg teleurgesteld en dacht dat mijn lichaam me flink voor de gek had gehouden. 2jan was ik nog altijd niet ongesteld, daarom deden we 3 jan toch nog maar eens een test en die was inderdaad positief! @mamakaatje; Wauw wat een fantastisch nieuws en dan ook nog eens misschien een tweeling!! Dat wordt nog eventjes in spanning zitten dan, maar wel leuke spanning natuurlijk.