Hee dames! Heb hier echt al een tijdje niet meer gereageerd (wel meegelezen ) want lig gewoon al bijna twee weken misselijk op bed! heb gelukkig geen verplichtingen als een baan maar echt genieten van de zwangerschap wordt wel moeilijk zo. Ben wel heel benieuwd wanneer ik mijn echo ga krijgen en of ze bij de intake volgende week naar het hartje gaan luisteren!
Ik had de utrogestan direct na mijn eisprong al omdat mijn lichaam zelf geen progesteron aanmaakte waardoor en eitje waarschijnlijk niet eens goed bevrucht kon raken en niet kon innestelen. Dus toen ik met 7 weken een kloppend hartje had werd er gezegd dat ik kon stoppen. Dus denk wel dat het een ander geval is dan waar jij het nu voor krijgt ik denk dat ze bij jou tot minimaal 12 weken laten gaan. Of hebben ze anders met je afgesproken.
mamaAniek als het je lijf zo beinvloedt even langs de huisarts gaan he want je kan er medicatie voor krijgen.
Ow en meiden natuurlijk bedankt voor jullie lieve antwoorden.. Nu zeg ik vooral tegen mezelf GENIET en maar 1 op de 10 gaat fout, dus 90% kans dat het goed gaat. Alleen als je via internet kijkt zijn het alleen maar doemscenario's mja mensen waarbij het goed gaat klagen ook niet dus dat is ook wel weer te spiegelen.. Dus GENIETEN!!
Haagje welkom! En gefeliciteerd! @werken na bevalling, ik ben (noodgedwongen) huismama. Hoop dat ik in de toekomst wel weer mag en kan werken. Hoe misselijk ik gister was, zo goed voel ik me vandaag. Net nog bij de huisarts gezeten met de oudste. Ze blijft problemen houden met haar ontlastong (of verstopping of waterdun) enorme buikpijn continu, en ze kruipt huilend in elkaar. Ze heeft een doorverwijzing gekregen voor de kinderarts. Ze is ineens erg veel afgevallen en enorm bleek, weinig fut. Het werd met spoed aangevraagd, nu hopen dat we snel een afspraak krijgen. Pfff.. zo heeft ze niets, zo loop je al 3/4 van het jaar tegen de verstoppingsproblemen aan (en dus ook zindelijkheid is er dus nog niet helemaal), continu afgescheept, en dan ineens dit.. Pfff. Even op adem komen. Heb nog geen brood kunnen eten..
@melanie, probeer te genieten meid. Deze 9 maanden zijn zo snel weer voorbij! Al gaat het tot 12 weken gevoelsmatig erg langzaam..
@Melanie. Hier vind ik het ook heel spannend en ben het helemaal met charmedknorrie eens. Probeer er lekker van te genieten! Hier zal ik ook pas rustig kunnen ademhalen na 20-24 weken. Dat duurt dus nog even... Maar probeer er al wel van te genieten! @Littledreamer. Hier wel ook dikke witte afscheiding, is vrij normaal hoor volgens mij? @BB. Wel fijn dat je nu ook dit middel mag slikken of niet? Voelt het tenminste alsof je iets kunt doen... @Haagje. Joehoe welkom en gefeliciteerd zeg! @Springboon. Wat sneu voor je dochter! Hoop voor haar dat de kinderarts iets voor haar kan betekenen!
Het voelt heel dubbel Hannamom! Aan de ene kant kan ik niet wachten tot ik er morgen mee kan gaan beginnen en aan de andere kant denk ik: wat doe ik mezelf aan? wat nou als deze zwangerschap uit zichzelf al goed zou gaan. Doe ik dan nu meer kwaad dan goed? Of kan het juist absoluut geen kwaad.... Ik heb me redelijk goed ingelezen en de risico's zijn klein, maar je weet nooit van te voren hoe iemand op iets reageert. Ik word continu heen en weer geslingerd! @Charmed: ik snap hem. Jij hebt het gekregen om een innesteling te bewerkstelligen. Bij is het om die innesteling te bewaken
Ik zou sowieso even laten testen op een schimmeltje. Stel dat het wel zo is dan wil je toch niet wachten tot je echt erge klachten krijgt? Meer afscheiding, oke. Maar echt heel veel en/of met klonten, vind ik eigenlijk niet 'normaal' klinken.
Meiden hier druk met voorbereidingen voor vakantie dus weinig tijd......vanaochtend nog getest voor manlief.....(weet niet meer of ik die al had geplaatst)
Pff wat wordt er wat afgepraat zeg, bijna niet te doen voor een fulltimer. @Latitea wat naar de je souders zo lullig doen, alsof anderen wat over jullie te vertellen hebben. @Senna nu kun je juist profiteren van de zwangerschap, ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik de tuin niet in mag en ook de kattenbak niet mag verschonen en heb hem veel succes gewenst met het uitvoeren van die taken voor de komende 8 maand. Hij zag er de humor wel van in, maar ik moest rekenen op een pay-back na 9 maand, ben zeer benieuwd . @littledreamer ik heb altijd wel een beetje last van witte afscheiding. Nu is het wel veel erger. Ben elke keer bang dat het mis is en vlucht naar de wc. Weet ook niet precies wat het is. Maar echt prettig loopt het niet haha Hier; ik heb helemaal nergens meer last van, alleen gevoelige ( . ) ( . ) dat maakt het ook weer zo onzeker, want ik ben zelfs niet meer moe dan anders. Er wijst op dit moment hier niks op een zwangerschap Alhoewel ik net wel een momentje had dat ik beroerd werd, maar dat komt volgens mij omdat ik met een bordje eten jullie verhalen terug lees haha
missymaaike: ja, dat kan ik me ook wel voorstellen (dat je nog wacht met vertellen) littledreamer: witte stolsels is helemaal niet gek hoor. Dat kan vanalles zijn. Wel even laten controleren op een schimmeltje (sorry voor de onsmakelijkheid, maar toen dat bij mij het geval was bleef het ook "plakken" aan mijn lichaam...) charmedknorrie: fijn dat de directeur zo prettig reageert! Delta: jij ook! Hier: errug moe en Joshua gaat op en af. De ene keer denk ik dat het een stuk beter gaat en het volgende moment is hij weer zo slap en loom als toen hij nog 39+ koorts had. Zijn koorts is wel al lager dan eerst maar nog steeds niet helemaal weg. Morgenvroeg nog maar even de dokter bellen. Zo de kids hun hoestdrank geven, dan naar bed brengen en dan zelf in bed settelen voor Wie is de Mol?... Tot morgen!