september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all: ff een middagje school en weer zoveel pagina's vol geschreven.

@nieuwe: gefeliciteerd!!!

@onderzoek: ik heb vanmiddag contact gehad met EMC en afspraken gemaakt. Was wel heel lastig en erg druk hebben ze het. Ik mag ook 25 januari komt mijn vent net thuis met de mededeling dat hij net per mail door heeft gekregen dat hij 25 en 26 januari cursus heeft van hun nieuwe administratiesysteem....
    dus ik kan morgen het EMC weer afbellen dat de echo's voor ons niet door gaan. Baal er vreselijk van maar tis niet anders.

Nou ik ga nog ff verder werken.

2. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ohh jeetje kwebbel wat zal dat schrikken zijn zeg, is het al gestopt?

@melanie; Nee hoor dat is helemaal niet gek. Je hebt zolang moeten wachten op een wonder, dan is het eindelijk zover en dan ben je bang dat het weer van je wordt afgenomen. Ik denk als je dadelijk een echo hebt gehad je steeds meer kunt gaan genieten en vooral gaan beseffen dat er nu dan toch echt een klein kindje in je buik aan het groeien is, geweldig!

@littledreamer; Wat fijn om te horen dat het gestopt is! Nu duren die paar dagen tot de echo ook telang denk ik he?

@Lisa; Wat leuk dat je tegelijk met je zus zwanger bent, lijkt me helemaal geweldig! Lekker samen shoppen en kletsen over hoe je het ervaart.

@haagje; Welkom en gefeliciteerd!!!

@mamaniek; Oh dat is vervelend zeg, hopen dat het snel wat minder zal worden.

@Springboon; Wat zielig voor je kleine meid. Nu maar hopen dat jullie snel terecht kunnen en ze iets voor haar kunnen doen zodat ze snel van haar pijn af is. Niks zo zielig als je eigen kindje pijn te zien lijden he:(

@missymaaike; Wauw dat is vlug, fijn hoor! Voor een meisje zullen we hier denk ik ook wel zo klaar zijn maar voor een jongen zal nog een probleem gaan worden ben ik bang. Ben nu wel benieuwd wat jullie meisjesnaam zal zijn als het zo een speciale naam is, leuk!

Ik ben ook een thuisblijf mama, sinds vorige maand. We vinden het heerlijk zo!

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    voor ons is het natuurlijk niet heel vroeg..... wij hebben al twee miskramen gehad dus hebben er al twee keer over nagedacht.....

EN OHJA....... WIJ ZIJN HET TERMIJN VOORBIJ VAN MIJN TWEEDE MISKRAAM WHOE !

4. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Jee, wat een verhalen allemaal weer, toch te veel om overal op te reageren.

@namen... hier zijn we wel al uit de meisjesnaam die hebben we al jaren, een jongensnaam eigenlijk ook maar die vind ik nu toch niet meer leuk genoeg.

5. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    @maaike; Ja dat is natuurlijk ook zo. Wauw super dat je nu voorbij de termijn van je miskraam bent! Nu ga je gewoon 'lekker' bevallen in september van een prachtig mooie baby!

6. Lisa1

Lisa1 Actief lid

15 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ juli 10:
    @Lisa; Wat leuk dat je tegelijk met je zus zwanger bent, lijkt me helemaal geweldig! Lekker samen shoppen en kletsen over hoe je het ervaart.

Ja, vind het echt heel leuk. Zij is zwanger van de tweede, dus voor haar niet helemaal nieuw meer (hoewel elke zwangerschap uniek is). Ik ben ook zó benieuwd hoe ze gaat reageren (de anderen ook wel, maar dit is toch wel extra speciaal)

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Ik heb nog een termijn te gaan en dat is 6 weken en 2 dagen en dat ging mis op 7 weken en 2dagen dus als de 24ste me echo goed is ben ik voorbij al me miskraam periodes en ga ik op naar de 12 weken

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Even een berichtje, moet het even kwijt..

Ik vloei weer, nu meer dan voorheen.
    Krijg nu lichte krampen, hoop zo dat het niets betekend (hoop op darmkrampen, maar twijfel nu enorm). En dat het een verlate reactie is omdat ik de oudste naar de huisarts moest tillen, omdat ze niet eens meer kon staan/lopen.
    Denk dat ik morgenvroeg de vk. Even bel als ik dan nog vloei..

Pfft.. gedachten gaan door me heen nu..

9. princess25

princess25 Niet meer actief

oei sprigboon, wat vervelend nieuws! Nu hopen dat het vloeien snel weer over gaat en dat je snel langs mag komen voor een echo. Ik hoop zo voor je dat het goed zit!
    Ik kan me voorstellen dat je nu allemaal nare gedachtes krijgt, maar probeer nog te genieten. Er is nog een hele grote kans he!succes en laat ons even horen hoe het met de vk ging.

Hier ook af en toe soort van kramp, maar ik denk dat dit mijn darmen zijn of soort iets wat aangeeft dat ik rustiger aan moet doen. Het is vooral s avonds namelijk of s ochtend. Ik las dat het bandenpijn kon zijn, ivm dat alles aan het groeien is. Ga er maar vanuit, maar enorm spannend. Aangezien ik de vorige keer ook niet gevloeid had maar wel een miskraam kreeg.....

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Oooh meis toch hoelang ben je nu zwanger ??? kramp en bloedverlies is meestal geen goed teken..... maqr ik duim voor een goede uitkomst

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    5weken, 4 dagen..
    Best erg, durf niet eens naar de wc.
    Al moet ik zo toch echt wel weer heen..

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Wat zegt je gevoel? je zou morgen kunnen bellen voor een echo alhoewel er nog weinig te zien is......als.je vloeit geen tampons gebruiken maar maandverband atel het is fout dan breng je bactieren naar een open baarmoeder mond.

Sterkte

13. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Springboon knuffel voor jou en hopen dat t niks is

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dikke knuffel Springboon en mijn duimen draaien voor je!

15. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    He springboon, sterkte, hopen dat het snel weer stopt.

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties.
    Rozeverlies is weer gestopt. Nu de nacht weer door.
    Ik ga in t weekend weer ff bijlezen en reageren.
    t Is wel erg druk om alles bij te houden!

16. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Heb alles weer bijgelezen. Wat een klus.
    @ kwebbel en springboon: Duimen draaien voor jullie. Hoop dat het gewoon loos alarm is.

Hier gaat het goed. Ik heb wat pijn in mijn onderrug maar dit lijkt uitwendig. Voor het eerst na een lange tijd had ik 9 cm hakken aan. Ik heb het misschien toch wel verleerd. Bv afvouwen gaat op zich wel goed. Ik moet wel een coltrui aan omdar zoonlief zelf mij begint uit te kleden voor bv :D. Als ik hem even afleid is het meestal ook wel ok. Ik heb er volgens mij zelf meer moeite mee. Het was toch ons momentje. Maar ja ik kan niet eeuwig door gaan met bv. Melk wordt ook al minder heb ik het idee. Ik heb helemaal geen stuwing gehad.

We zijn vandaag in de stad geweest en ik kon het niet laten om een setje te kopen in maat 50. Manlief vond het wel wat vroeg maar het zorgt toch dat ik iets tastbaars heb. Vanwege de minimale klachten voel ik me nog niet echt zwanger.

Hier ook een vies vraagje. Hebben jullie ook zo'n donkere urine? Het is bij mij bijna oranje. Er zit geen bloed bij of zo. Maar zo donker. Ik kan het me niet van de vorige keer herrinneren.

17. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Springboom; sterkte! Ik hoop dat het niet is voor je...

@Kwebbel; fijn dat het weer gestopt is. Hoe was de nacht?

@Gul; ik herken dat niet moet ik zeggen. Misschien een teken dat je te weinig water drinkt?

18. Goedemorgen dames.

even kort berichtje van mij.
    vandaag komt moeders voor moeders om 5 uur en moet zo naar de rechtbank toe want uwv heeft zomaar me uitkering gestopt zonder enig reden pfffff.

19. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Charmedknorrie: hier heb ik Wie is de Mol? niet gered.. was daarvoor al in slaap gevallen.. haha... straks maar even op uitzending gemist kijken ;)

MissyMaaike: ik moet zeggen dat ik nu de week nog erg lang vindt duren... noet 6 dagen voor de echo... begin nu ook een beetje zenuwachtig te worden... waarom weet ik niet, maar tis best irritant....

Boomie2012: idd... wie weet is de situatie over 2 jaar wel zo dat je dan helemaal niet meer aan kinderen zou moeten denken... en dan heb je over 10 jaar spijt dat je dan maar 1 kind had...

Beety Barclay: je kunt het idd onderverdelen. Hoewel het ook vaak goed gaat met alle dames in 1 maand... maar dat ligt er dan ook maar aan hoe groot de "babyboom" in september is ;) Ik zit zelf in begin-september dus zal geen nieuw topic openen ;)

MissyMaaike: Dat hebben wij ook (bij meisjesnaam) bij Thessa gehad... de naam Tessa werd wel een aantal keren gegeven (ook niet extreem veel) maar met een h ertussen helemaal niet... maar nu staat Thessa ingeschreven als Thérèse en dat was ook maar een keer of 5 gegeven in het jaar voor haar geboorte....

En proficiat met je mijlpaaltje!!!
    (Hier hebben we ook nog maar 1 mijlpaaltje (qua mk's) te behalen... maar dat is pas met 12 weken en beebje is toen niet ouder dan 6 weken geworden... dus dat mijlpaaltje zouden we over een kleine 2 weken (als we een 2e echo hebben gehad) ook al kunnen vieren)....

Springboon: hopelijk zijn het idd je darmen en een verlate reactie op het tillen.... duimen meis!

Senna1985: veel succes bij de rechtbank!

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Misschien heb ik iets gemist hoor, het is moeilijk bij te houden hier.
    Maar van tillen kan je toch geen bloedverlies krijgen?

Deel Deze Pagina