september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hoi meiden

Springboon zou ook even bellen!

mvm doe ik niet aan mee! heel lang getwijfeld het is een super goed doel. maar woon hier 4 hoog zonder lift. Dat gaat gezien worden. en ik wil dat niet!
    Maar na de bevalling sta ik mijn navelstreng bloed af! vorige zwangerschap ook gedaan(als dit nog kan)

Hier vanmiddag werken! van 17.00 tot 21.30 maar ben nu al moe!

Ik ga is wat doen!

later!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hè ik meld me voor een week af, misschien af en toe tussendoor, hebben wi fi in het app. Kus aan iedereen!

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @goofychick: hele fijne vakantie!

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

goofychick: fijne vakantie!!!!

rest: knuffel!

hier: druk bezig met het rokje voor Thessa (ze is aan het zeuren dat het te lang duurt :p)... nu eerst ff eten... even lekker makkelijk vette hap want papa heeft zijn laatste examen gehaald (IPMA-D) en het eten van vanavond staat al klaar, dus nu maar even feestmaaltijdje maken.. haha

5. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    goofy fine vakantie

6. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hier trouwens net de t-shirts gekregen die we besteld hadden.. niet helemaal zoals gepland was (1 tekst staat aan de voorkant ipv de achterkant) maar we zijn er wel heel tevreden mee!

7. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Leatitia, gefeliciteerd voor je mannetje!

Goofychick, fijne vakantie meid.

Pff ik ben zo lam vandaag. moet nog van alles doen maar totaal geen puf voor haha. Mijn borsten doen echt super veel pijn en plas me eigen nog steeds achterover haha.

Nu bezig met een meisjes naam te bedenken, jongens naam al 3 jaar in de vriezer liggen.

Liefs Melanie

8. Hoi dames

ben er ook weer eventjes.
    er word een onderzoek ingesteld naar het uwv hihihi ze waren er zelf niet eens bij ahahah.

Ik vind het ook wel moeilijk om verborgen te houden voor de oudste ze vraagt het gelukkig niet.
    Net pakketje woezel en pip spulletjes binnen gekregen zo gaaf *zwijmel*

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hallo dames !!
    Ik heb vanmorgen positief getest, maar omdat ik nog 2-4 dagen voor mijn Nod zit wacht ik dat nog even af. En dan kom ik mij hier weer melden :D

Hopelijk tot volgende week !! xx

10. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Gefeliciteerd mirjam2112.
    Ik had ook ruim voor ik over tijd was een positieve test.
    Dat komt vast helemaal goed hoor:D

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    hoi meiden,

ik kom even melden dat ik vanmorgen bij de vk ben geweest en dat alles schoon is. nu wachten tot het bloeden gestopt is en dan hebben we weer groen licht.

hoe is het met missymaaike?? en de andere meiden die in onzekerheid zaten??

12. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Zo verdrietig maar ook fijn dat alles schoon is! Hopelijk snel een plakbeeb voor jou! Knuf!

(hier is de bruine afscheiding gestopt dag 3. ) Maandag echo en dan weet ik meer!

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey Carlo fijn dat je nog ff wat van je laat horen en hooelijk hebben jullie snel weer n plakbeeb! X

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Tot dusver nog niet weer gevloeid, dus wacht nog even af.
    Eerder omdat mijn man dit wil. Zodra ik weer vloei of met afvegen wat verlies, belt hij voor me.
    Heb hem duidelijk verteld dat ik hier wel enorm onzeker van wordt.
    Waarop hij dus datgene zei dat hij dan zelf belt.

@carlo, hopelijk is het snel raak voor jullie, en dan een plakbaby hoor!

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Een 2e deel openen lijkt me een goed idee.... maar das wel topic nr 3 die bestaat voor september mama's :(. Ik dacht namelijk dat dit http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/325925-september-2012-mamas.html DE septembermama;s topic was. Hmm, ik ga naar dezelfde als Goofy denk ik... want daar klets ik al iets langer mee (en we hadden de afspraak samen zwanger te worden ;) hé Goof?)

16. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    hopelijk krijgt iedereen die nu in onzekerheid zit binnenkort de zekerheid dat het goed gaat.

@Carlo: aan de ene kant fijn dat alles schoon is (zodat het bloeden snel stopt), maar natuurlijk ook erg verdrietig dat het schoon is. Had gehoopt voor je dat het niet zo zou zijn.
    Hopelijk heb je snel weer een blijvertje, en dat laat je ons wel weten hè? :D wij willen ook meegenieten van jou zwangerschap.

@splitsen topic: goed idee opzich. we kunnen altijd nog twee topics volgen. ik begin hem niet, zit met mijn 12 sept op een twijfelpunt :D

@hier: ik lees meer dan ik reageer momenteel. heb het momenteel erg druk met werken. val in voor een collega. moet wel nu mijn man zijn baan dreigt te verliezen omdat het bedrijf maar niets/niet voldoende verkoopt. als ik vrij ben ben ik zooo moe dat ik alleen maar op de bank lig niets te doen. en nog goed slaap `s nachts ook.

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Dag meiden,
    mag ik voorzichtig mee komen kletsen?
    Begin december heb ik een miskraam gehad, en vanochtend had ik een positieve test in handen. 2 weken geleden heb ik gecheckt of al het hcg uit mijn lichaam was, resultaat een spierwitte test. Vanochtend een mooie duidelijke positieve test!

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Welkom Sitalita!:)

19. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen

20. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Weet iemand op welke pagina de lijst staat met bevallings datum en afspraken? Kan het niet meer vinden en ik wil me graag er tussen zetten:D

Deel Deze Pagina