Ik heb ook de chinese kalender gedaan maar dan gewoon die van zp, neem aan dat ze hetzelfde zijn. Wij mogen dan een jongetje verwachten....
Volgens die kalender krijgen wij een meisje, dat is ook wat mijn voorgevoel zegt. die van me mannetje is juist een jongetje.. Als we het mochten kiezen is het precies andersom hahaha Oftewel het is hoe dan ook welkom. Liefs Melanie
Chinese kalender, geeft hier per site andere uitkomst. Vanavond weer getest, nou zo overduidelijk nog niet gehad! Ben tvoh aan het kijken, heb 2 fovorieten, Iris mag van zowiezo door, vibd Sharon te erg 'over the top'. @geslacht, willen het beide niet weten. @namen, die staan al klaar.. @hormonen, ben obtzettend moe, en wil momenteel geen gehang van mijn man hebben, nouja moet niet te lang duren. Terwijl ik anders steevast tegen hem aan hang..
@tvoh: van mij mogen Iris, Wouter, Niels iig door. Ik vind het tussen chris en charlie erg moeilijk.. beide super!
Iris hoeft van mij niet door, krijg de kriebels van dat mens.. Charlie en Chris zijn de mogelijke winnaars, al vlak ik sharon ook niet uit. Pff me boobs doen AUWIEEEEEEEE
Hier nachtdienst 1 van de 3. Kan ik eindelijk een beetje bijlezen. sterkte voor de meiden met bloedverlies, wat verschrikkelijk frustrerend. Als je het echt niet vertrouw zou ik echt om een echo vragen, anders zit je, jezelf dagen gek te maken. wbt geslacht, wij willen het wel weten. Maken er ook geen geheim van. Ik heb zelf het voorgevoel van weer een meisje. Zou een jongen ook wel leuk vinden. soort van, van ieder 1 iedee. Maar het belangrijkste is gezond, met met allebei even blij. Eerst maar uitkijken naar de eerste echo, dinsdag over een week. Hier ook wel gevoelige boobs, vorige zwangerschap had ik dat helemaal niet.
@ naam: namen staan al vast vanaf de vorige zwangerschap. Man begint wel over de jongens naam te twijfelen. Maar ik wil hem nog steeds. Het wordt hem waarschijnlijk ook wel. Deze jongens naam hebben we uiteindelijk de vorige keer niet gekozen. Maar nadat we het vertelden wat het wel zou worden opperde mijn oma de niet gekozen naam. Zij vond het wel bij ons passen. Zij heeft ook borstkanker gehad dit jaar en na de laatste chemo heb ik verteld dat ik weer zwanger ben. Ze was zooo blij. Ik vind het wel een kadootje voor haar. @ geslacht: ik denk dat het weer een jongetje wordt. Dit komt vooral omdat iedereen in mijn omgeving al vanaf de geboorte van ons zoon zegt dat ons tweede ook een jongen wordt. Zou een meisje ook erg leuk vinden. Lekker samen tutten. Maar een jongen is net zo welkom. Ikheb ook ooit gehoord dat vrouwelijke leeuwen(horoscoop) vaak jongetjes krijgen. Zou zomaar eens kunnen kloppen Wij willen de geslacht ook graag weten maar we zullen warschijnlijk wel tot de 20 wk echo wachten net zoals bij zoonlief. @ urine: ik had gevraagd over donkere urine. Heb vandaag extra veel gedronken en het blijft donker. Via internet heb ik gevonden dat je donkere / goud gele urine kan krijgen door vitamine supplementen en dan vooral van vit b en foliumzuur. Ik denk dat, dat het bij mij is. Ik ga maar eens proberen te slapen. Welterusten allemaal.
Ow ja volgens de chinese kalender op zp krijgen wij een meisje maar dat ziuden we vorige keer ook krijgen Zegt dus voor mij niets. Ga morgen wel even op de site kijken. Als het bij zoonlief klopt ga ik er misschien toch wel in geloven
Pfff Gul, waarom was je om 2 uur nog op? Kon je niet slapen? @Hier; wakker geworden met knallende hoofdpijn en ik ben nu maar meteen kwark gaan eten want ik had direct honger en voelde een zeer lichte misselijkheid bij het opstaan.. ooh ik hoop zo dat ik niet weer die misselijkheid ga voelen als mijn de eerste. Vooral om het dan op mijn werk verborgen te moeten houden wordt dan heel lastig.
Goeiemorgen, Ik wilde me bij jullie aansluiten Vind het nog wel eng en vroeg. Ben nu 6 wkn en bij mij vorige zwangerschap is het vruchtje gestopt met groeien bij 6.2 wkn, waar we achter kwamen bij de echo met 10 wkn. Gelukkig volgende week maandag al een echo bij de gyn en hopelijk ziet het er goed uit! Ik zou dan 8 sept uitgerekend zijn, maar dat weten we zeker nadat ik bij de gyn ben geweest. Ben alleen 'oschtends soms wat misselijk, plas veel, erg slechte stoelgang, slaap slecht en ondanks dat ik vol ben blijf ik de behoefte houden om te eten! Om gek van te worden! Ik heb een zoontje van 3,5 jaar en hij zegt dat ik een jongen in het gaatje van mijn buik heb....
Goeiemorgen allemaal, Hier zegt de chinese horoscoop op beide site's een meisje. Klachten; Ik ben echt zo snel geirriteerd naar mijn vriend toe dat ik het zelf irritant vind. Nu maar hopen dat het snel voorbij gaat. Verder rommelt mijn buik heel erg, vooral in de avond. Dat vind ik wel leuk want dat had ik bij mijn zoontje ook. Voelt goed aan, is ons kindje een mooi huisje aan het maken daarbinnen. Vanmiddag ga ik samen met mijn zus en haar dochtertje naar een binnen speeltuin. Eindelijk weer eens iets leuks doen met mijn lieverd na onze verhuizing. Is geen tijd meer geweest voor leuke dingen terwijl ik normaal altijd veel met hem onderneem. Mijn vriend gaat ondertussen de deuren hier verven. Vandaag moet ik ook nog 2 taartjes gaan bakken en vullen en een dora boetseren dus ik heb nog genoeg te doen. Zal vanavond pas weer kunnen bij lezen. Fijne dag allemaal
@chantal; Welkom en gefeliciteerd! Dan zal het voor jou ook wel een spannende week zijn tot de echo he?
Ben na mijn laatste post nog drie keer naar de wc geweest (vannacht en vanmorgen) en geen bruine afscheiding meer. Pffieuw ben zo opgelucht. @chantal: gefeliciteerd! We duimen dat de echo goed is volgende week.
@meiden met bloedingen; hopelijk stopt het snel en blijft de beeb mooi plakken. Sterkte! @geslacht. Bij onze dochter wilde we het niet weten. Nu wel Heb geen voorgevoel en zeker niet als t er 2 blijven... @namen; durf ik nog niet teveel over na te denken. @klachten; heb alleen zere (.)(.) en 's avonds een opgezette buik. Verder eigenlijk niks. Dat maakt me wel onzeker,omdat ik bij mijn 2 mk ook weinig tot geen klachten had. Vanaf woensdag zijn we hier een beetje aan t bijkomen van de echo. We zijn er best veel mee bezig wat het evt zou betekenen voor ons als gezin als we echt een tweeling zouden krijgen. Ik ben stiekem wel een beetje bang ervoor of ik dat wel aankan. Heb na de geboorte v mijn dochter een post. depr. gehad. Het heeft best een tijdje geduurd voordat we voor een 2e durfden te gaan. Daarna 2 mk en dan nu misschien wel 2.... Maar probeer nuchter te blijven en eerst maar eens afwachten bij de volgende echo hoeveel kindjes er te zien zijn. Sorry hoor meiden. Ben er wel heeeeel blij mee, maar tegelijkertijd zo bang en onzeker.
Mamakaatje ik zou ook niet staan te juichen bij een tweeling, hoe ondankbaar, of what ever, dat ook klinkt. Een meerling zwangerschap is gewoon zwaarder en kan meer complicaties met zich meebrengen. Ook komt de opvoeding en verzorging grotendeels op mij alleen te liggen, dus een tweeling zou voor mij heel zwaar worden. Ik kan mij voorstellen dat het in jou geval ook best beangstigend is ivm met je post. depr. die je eerder hebt gehad. Probeer het inderdaad zo nuchter mogelijk te bekijken en inderdaad eerst afwachten tot de volgende echo.
@Rosa; bedankt voor je reactie. Hier is het ook zo dat ik er iedere ochtend dan alleen voor zou staan. Manlief is al om 6 uur weg iedere ochtend.
@ mamakaatje ik denk dat als je twee miskramen aan kan dat een tweeling ook wel aan kan ! dingen vallen straks wel op hun plaats ondanks het nu wat onzeker is ik denk echt dat je het kan @ alle vanacht erg slecht geslapen vriend lief was pas na 1.00 thuis en wou daarna tuurlijk nog vertellen hoe het bowlen was! gisteren avond wel last van buikkramp gehad maar aan de onrust van mijn darmen te horen denk ik echt dat het me darmen waren en het was na 5 minuten ook wel weer weg ! maar toch schrik je er wel van !