heb eens even wat research gedaan en veel mensen geven aan dat de tandem moeilijk te besturen is ivm het zware kindje voorop. ik heb nu bij van asten super baby store een koelstra twin gezien voor leuke prijs. ik heb nl nog een dure mutsy wagen staan die ik ook nog wil gebruiken, dus wil een tweede wagen niet te duur maken.
goedemorgen, mijn zoontje vond het wel gezellig om vandaag 6.15 wakker te worden, terwijl die normaal tot 8.30u slaapt. OMG. en dat terwijl ik al zo moe ben. nou dat word een gapende oudjaarsavond. gelukkig blijven we lekker thuis, en met ons eigen gezinnetje. dat scheelt een hoop. jullie nog wilde plannen voor vanavond???
Ik had al een tandemwagen omdat de oudste 2 zich maar 14mnd scheelden. Dus de oudste was nog te jong om op een meerijdplankje te gaan. Toen hebben we op een braderie/rommelmarkt een tweelingwagen gevonden voor 100. Sowieso omdat daar een wiegje bij zat en in de tandemwagen moest de baby achterin "helemaal los" zitten (de baby zat dan wel in riempjes vast, maar had toch een open ruimte tussen de 2 stoeltjes en dat vond ik niet prettig) en daarnaast omdat die veel makkelijker te besturen was. Nu gebruik ik alleen nog de buggy. De oudste 2 lopen gewoon en als we 's avonds iets gaan doen (als we uit eten gaan ofzo) dan nemen we 2 buggy's mee zodat Joshua in de buggy in slaap kan vallen. Collin zit vooral in de buggy omdat hij sowieso nog niet zo ver kan lopen en daarnaast ook als een ongeleid projectiel overal naar toe loopt en totaal geen rekening houdt met waar papa en mama naar toe gaan. Oud en nieuw gaan we vanavond bij mijn ouders vieren. We blijven daar lekker een nachtje slapen en morgen komen we weer terug naar huis. We weten trouwens nog niet of we het vanavond al aan mijn ouders gaan vertellen of niet. Ik vind het namelijk niks als Thessa later hoort dan mijn ouders dat ze een broertje of zusje gaat krijgen, maar van de andere kant vind ik het ook niet leuk als ze weer moet meemaken dat ze een broertje of zusje verliest. Ze is wel erg bezig met zwanger zijn. Ze heeft me deze week al 3x gevraagd waarom haar tante (mijn zusje) nog niet zwanger is... want die woont toch ook al met een jongen in 1 huis? Dus ik maar uitgelegd dat je niet altijd zwanger hoeft te worden als je samen met een jongen in een huis woont.... Ik weet trouwens wel al hoe ik het aan de rest bekend wil gaan maken. Ik laat een t-shirt bedrukken met een afbeelding die ik zelf heb gefotoshopt van een klavertje 4 waar dan op 3 blaadjes de 3 gezichtjes van de kindjes zitten en dan 1 blaadje leeg. Op de achterkant wil ik dan een tekst maken waaruit dan blijkt dat ik zwanger ben... ben er alleen nog niet goed uit welke tekst ik wil pakken... (wil niet zo'n "doorsnee"-tekst)
Goedemorgen meiden. Enige kwaaltjes die ik heb zijn; erg moe zijn, onrustig slapen en veel plassen. Van de week voelde ik mij wel even misselijk maar verders niet. We hebben het gister onze zoon verteld. Hij straalde van oor tot oor. Hij is al wat ouder (8 en half) en vond het wel tijd worden haha! Gister ook mijn schoonouders verteld en vanavond mijn ouders. De rest vertellen we pas na 8 of 10 weken. Ik merk wel dat ik nu al een bol buikje heb! Ik wil het mijn werk pas echt wat later vertellen Grappige reactie van je kind Leatitia
Goedemorgen, Wij gaan nog niets vertellen aan ouders. Ik twijfel wel. We zien wel hoe het vanavond loopt. @carlo, hoe is die mutsy. Wij zitten ook te denken aan een musty, bij de vorige zwangerschap al. Ik vind het handig dat je een extra boodschappenzak aan kan hangen en hij is niet zo laag, zoals de bugaboo. Hier ben ik trouwens 26 en mijn man is 27. We zijn in mei getrouwd, daar waren we dus al zwanger, maar dat is een vlinderje geworden. Fijne jaarwisseling allemaal! Wij gaan straks ollibollen (vooral appelflappen) bakken
Goedemorgen. Over vertellen van zwangerschap. Mijn ouders vertel ik voorlopig niks. Ik zit niet zo te wachten op hun, vermoedelijke, niet zo blije reactie. Zusje wel verteld en die zelf ook zwanger. Zij vind het gelukkig wel heel leuk. Lekker samen babyshoppen! Schoonmoeder gisteren wel het nieuws verteld en die was hartstikke blij, begon nog net niet te dansen. Heerlijk zo´n positieve reactie! Over duowagen, ik ga er deze keer ook 1 aanschaffen, denk ik. Mijn jongste wordt 9 september 2 jaar en ik ben 3 september uitgerekend, dus ik denk dat het wel een handige aanschaf zal zijn. Over kwaaltjes, vet haar, puistjes, moe, misselijk, veel dorst en uiteraard dan ook veel plassen. Buik is nog helemaal plat. Maar dit is mijn 5e zwangerschap en tot nu toe was het bij iedere zwangerschap steeds eerder zichtbaar, dus zal wel niet lang meer duren.
Als we toch leeftijden gaan verklappen, ik ben 30 en vriendlief ook, beide zijn we 31 als de kleine komt, tenzij het een stukje eerder komt (ben jarig 29 aug). Vanmorgen niet overgegeven, ben wel aan het dromen steeds en dat is nieuw, oja ik drink ineens appelsap. ben daar van de week speciaal voor naar de supermarkt geweest, heb daar steeds trek in terwijl ik me niet kan heugen wanneer ik dat voor het laatst had gedronken. Vanavond zijn we lekker met zijn tweeen thuis.
ik zeg doen mijn man en ik zijn allebei lang dus de mutsy is dan ideaal ivm een vrij hoge reiswieg en een hoge duwstang. onbderin is een grote boodschappenmand te hangen, maar als je wandelwagen inzet gaan gebruiken en je zet het kindje met het gezicht naar je toe dan kun je deze niet gebruiken, zet je hem met het gezicht van je af dan is die wel te gebruiken. ik vind het verder een zeer fijne wagen.
Bevallingslijst september mama's 1 september - Thea23 (3e kindje) 1 september - Carlo1987 (2e kindje) 2 september - Kwebbel (2e kindje) 2 september - Charmedknorrie (2e kindje) 3 september - Littledreamer (2e kindje) 3 september - helena14 (3e kindje) 3 september - Rosa5 (5e kindje) 3 september - Appelpeertje (2e kindje) 7 september - Laetitia (4e kindje) 8 september - Princess 25 (1e kindje) 8 september - Hanna Mom (3de kindje, 2de geboren met 18 weken) 9 september - Kersje (1e kindje) Afsprakenlijst 2 januari - Thea23 echo 16 januari - Littledreamer Gyn 18 januari - Laetitia 1e echo + intake 19 januari - helena14 intake vk 24 januari - Kwebbel 1e echo 24 januari - Charmedknorrie intake vk 24 januari - Princess 25 intake vk 25 januari - Kwebbel intake vk 28 januari - Princess 25 echo 1 februari - Helena echo 6 februari - Carlo 1987 1e echo + intake Ik heb mezelf er ook even bijgezet. Vanmorgen positief getest. Heb het nu even druk, kom binnenkort meer reageren!
middag even snel nog een hoop te doen! Wij hebben het gister aan schoonouders verteld! Ze zijn heel blij! Schoonmoeder is door het dolle heen! ik ga nog even wat doen wij krijgen vrienden over de vloer en gaan gourmetten! Allemaal een gezond, mooi en liefdevol 2012!
Gefeliciteerd Hanna Mom en welkom! Leuk de reactie van je schoonouders, Littledreamer!! Allemaal een fijne jaarwisseling gewenst en een geweldig nieuw jaar!
Bevallingslijst september mama's 1 september - Thea23 (3e kindje) 1 september - Carlo1987 (2e kindje) 2 september - Kwebbel (2e kindje) 2 september - Charmedknorrie (2e kindje) 2 september - Lwal (1e kindje) 3 september - Littledreamer (2e kindje) 3 september - helena14 (3e kindje) 3 september - Rosa5 (5e kindje) 3 september - Appelpeertje (2e kindje) 7 september - Laetitia (4e kindje) 8 september - Princess 25 (1e kindje) 8 september - Hanna Mom (3de kindje, 2de geboren met 18 weken) 9 september - Kersje (1e kindje) Afsprakenlijst 2 januari - Thea23 echo 16 januari - Littledreamer Gyn 18 januari - Laetitia 1e echo + intake 19 januari - helena14 intake vk 24 januari - Kwebbel 1e echo 24 januari - Charmedknorrie intake vk 24 januari - Princess 25 intake vk 25 januari - Kwebbel intake vk 28 januari - Princess 25 echo 1 februari - Helena echo 6 februari - Carlo 1987 1e echo + intake
Dames, letten jullie even op dat jullie wel de meest recente lijst pakken? Anders verdwijnen er dames van de lijst. En dat is jammer natuurlijk. Welkom Hanna Mom!
Zalig nieuwjaar dames!!! Hier vanavond aan mijn ouders en zusjes verteld. Ze vonden het allemaal super! Ga nu weer verder. Thessa is vanavond ziek geworden dus zal nog een lange nacht gaan worden.
☆。★。☆。★ 。☆ 。☆。☆ ★。\|/。★ Happy New Year!! ★。/|\。★