september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb van die shirts van supermom met die teksten en die ga ik vanaf volgende echo ook echt aantrekken

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naaste familie en vrienden vertellen we het aankomende dagen wel, ze weten allemaal wel dat we met IUI bezig waren en wanneer de IUI was. De rest moet hier ook even wachten tot na de echo met 7 weken.

3. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ja we zijn 3 jaar bezig geweest.. En eerst word je dan verdrietig en zoek je steun dus je verteld het tegen een vriendin dat het niet lukt, he dat lucht op.. En tja zo vertelden we het steeds vaker tot eigenlijk iedereen van onze kinderwens wist.. Ik hield in me bb ping naam zelfs bij hoeveelste ronde ik zat en welke cyclusdag haha.. Vaak vroegen ze dan, ze kende mijn cyclus inmiddels, en en en? Nja steeds moest ik zeggen nee alweer ongi.. Maar deze maand ging ik voorbij de 31 dagen.. en op dag 34 positief, dus ja gelijk maar aan iedereen laten weten, we waren zo ontzettend blij! En dat zijn we nu natuurlijk nog steeds. Hoop echt zo dat het blijft plakken, maar voel me verder goed en ben ook vol vertrouwen dat het gaat lukken.

Liefs Melanie

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    hallo dames...

@lyanne: welkom en gefeliciteerd!
    @Melanie: Fijn he zo'n kleintje? me neefje wordt in maart twee en die woont met me zus bij ons in huis. Het is echt heerlijk zo'n kleintje om je heen. Mar ja hij is ook echt mooi en lief en schattig en ondeugend (ben niet bevooroordeeld :p). Vanmiddag ook verjaardag gehad van me neefje van 13 (is de nakomer van de familie) en me nicht had haar twee dochters meegenomen van 4 en 1,5. Echt kei leuke meiden... Volgende week gaan we daar eten.
    @slapen: geen last van slapen (slaap toch al slecht, maar is niet slechter nu).

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Deze even weg gehaalt, want mijn wijziging in bericht is een dubbel geplaatst bericht geworden. Alleen snap ik niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Zwangerschapskwaaltje zeker. ;)

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Melanie, ik snap helemaal wat je bedoeld. Ik had al een beetje een vermoeden dat het niet echt makkelijk bij jullie was gegaan door jou handschrift. Vandaar dat ik er nu ook naar vroeg en wat ongelofelijk mooi dat het nu dan toch gelukt is. Ik ga ook hard voor je duimen dat dit een plakkerd is en jullie in september papa en mama gaan worden.

@Whoppie, dank je wel en jij ook!!!

Hier heb ik weinig slaap nodig, maar waar ik in ieder geval al voor de 5e dag last van heb is een barstende koppijn. En ik kan me dat niet herinneren van de vorige zwangerschappen. Ben benieuwd hoelang ik dit houd, want is niet echt fijn. Voor gevoel is het bijna migraine.

7. ik heb misschien hele rare vraag hoe doen jullie dat met die opvang bakken van moeders voor moeders?
    Ding is zo enorm groot wat een gedoe

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Senna, ik heb ze vorige keer gewoon gebruikt. Had er eigenlijk niet zo'n probleem mee, ook al was het maar een paar dagen en toen moest ik alweer stoppen ivm met mijn MA.

9. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lyanna: je staat erbij op de lijst hoor.

@slapen: op zich gaat het slapen heel erg goed maar ben ontzettend aan het dromen.

@all: hier heerlijk lazy sunday gehad. lekker niksen in pyjama.

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx mamavangwenn.

11. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @senna, hij staat bij mij achter de wc pot.. En die maatbeker voor t op te vangen vind ik wel onhandig.. Die staat op t pedaalemmertje.. Vond de geur niet eens stinken haha.

liefs Mel

12. Goedemorgen dames.

Nou ik sta versteld van mezelf haha vanmorgen gewoon halve fles vol gepiest in 1 keer hahaha

Sorry moest het even kwijt vond wel humor

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha Senna, wat dacht je...........wanneer houdt het nou eens op. :D

14. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, ik ga zo werken, dus moet het kort houden...

Ik slaap juist beter als voordat ik zwanger was. Heel apart. Ik denk omdat ik veel vermoeider ben, dan slaap ik vaster ofzo.

Nog steeds niet misselijk :D

Heb trouwens gisteren nog een KV-test gedaan, gewoon om te checken, gelukkig kwam de tweede streept vóórdat de eerste er al was,binnen 3 seconden. Gelukkig maar! Ben soms zo bang voor een MA, dat mijn lichaam me voor de gek houdt... Kan altijd natuurlijk, maar ja. Ik wil in ieder geval zeker niet to 12 weken wachten met een echo!

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb net weer getest en streepje isbweer iets donkerder dan gisteren. :D

16. Lisa1

Lisa1 Actief lid

15 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, was ik ook weer!

Iedereen een goed weekend gehad?
    Sorry, maar ik heb niet alles bijgelezen.
    Ik zag wel dat er voorbij kwam of je het geslacht wilt weten: wij niet :) Wij gaan voor 'the big surprise'.

Verder, eigenlijk geen klachten. Dus moet mezelf er nog steeds aan herinneren. Wel kan ik moeilijker in slaap komen en heb ik het heel snel koud.
    Achja, morgen komt MvM en dan nog 3 weken voor de echo. Nog 2 bevestigingsmomenten.

17. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
  18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik heb de opvang bak achter de wc staan...

19. ja oke maar zetten jullie die bak dan in de wc of houden jullie hem vast?

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Woehoe Lyanna :D

Dat koud hebben herken ik wel Lisa. Met name 's avonds als ik moe begin te worden heb ik het heel erg koud.

Hahahaha Senna you go girl :p

Ik blijf in dit topic hangen Hellow aangezien ik de 13e ben uitgerekend. Maar toch bedankt voor het aanmaken van het andere topic. Denk dat het daarmee wel overzichtelijker wordt. Kon het bijna niet bijhouden...

Hier; ben een beetje misselijk :(

Deel Deze Pagina