september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja, ze kon het niet goed zien omdat het mss de verkeerde kant op lag of in een verkeerde hoek. Daarnaast zag ze weinig door de zon en ze heeft t inderdaad opgemeten. Ben 7w1d zwanger. Maar ze mat t op 7w6d. Dus das wel goed. En ze gaf inderdaad aan dat ik mss minder ver zwanger was. Dus we moeten afwachten...

2. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Juist haha, tof om te zien dat we gelijk lopen, 't moeten plakbeebjes blijven hoor ;)

@whoppie: aaaaaaaah neeeeeeee, hopelijk zien ze meer bij de echo volgende week, extra duimen voor jou, dikke knuffel

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Haha Rosa heel herkenbaar hoor. Ik was ook ontzettend zenuwachtig. Wat nou als de test niet positief is etc etc. Het knal streepje kwam nog voor de controlestreep dus dat zat wel goed. Komt bij jou vast ook goed! ;)

Nee gelukkig heb ik (nog geen) last van mijn tandvlees Haagje.
    Vervelend is dat he?

Jeetje Whoppie wat een onzekerheid :(
    Vind overigens de redenatie van de echo mevrouw wel raar... Kan het niet goed zien door de zon :$:(:x Wat is dat voor iets achtelijks?! Ze kan dan toch gordijnen of iets dergelijks dicht trekken zodat ze het wel goed kan zien? Vind het maar raar. Dikke knuffel meis!

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    pardon weinig zien door de zon gordijnen ??
    als zei gemeten heeft dat jij 7 weken en 6 dagen zwanger bent kan je helaas niet minder ver zwanger zijn .... een kindje maakt in de eerste 12 weken bij iedereen bijna de zelfde groei door .. het kan dus niet zo zijn dat ze het gemeten heeft en op 7 w6d uit komt en je eigelijk maar 6 weken zwanger bent.
    hoe heeft ze de echo gedaan inwendig of uitwendig ?
    als het uitwendig was zou dat een rede kunnen zijn dat je geen hartje kon zien !?
    mag ik vragen gaat het hier om een vk of een gyn want ik vind het maar een raar verhaal want er klopt niks van wat ze jouw verteld heeft !

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Alle zenuwen voor niks!:D

6. jeeeeeeeeeeeej :D

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    :D Ik ben zo blij, zit hier gewoon te stralen. En natuurlijk steeds even naar de test blijven kijken!

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ze had geen gordijnen, nog wel een kamerscherm neergezet maar de zon was te hoog daarvoor. Het was een vk en een inwendige echo. De uitwendige echo was niet helemaal duidelijk en de inwendige echo was zo mogelijk nog onduidelijker. Nou ja ik heb voor mezelf besloten niet te negatief te denken en maar te gaan werken, btke afleiding en dan de echo volgende week maar afwachten. Dan moet het iig gegroeid zijn, anders is het iig mis.

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jaaaaaaa Rosa! :D

10. nou ik zou terug bellen hoor Whoppie

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Gefliciteerd Rosa... super duidelijk.

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja vind ik ook. Wat een amateuristisch gedoe, sorry dat ik het zeg maar klinkt niet erg professioneel zo.

13. nou ik ook pfff wat denken ze wel niet kunnen zo lekker makkelijk zeggen he wacht nog maar een week pfff

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    whoppie meid ... ik zou dit ook niet pikken !
    ik vind het echt een heel slecht verhaal... ik zou persoonlijk een andere vk zoeken !
    ik als leek ( oke ervaringsdekundigen door 2 miskramen ) lees in jouw verhaal allemaal tegenstrijdigheden die zei tegen jouw verteld heeft.

je zegt dat je niet in die negativiteit wilt zitten , maar ik weet uitervaring dat het aan je gaat knagen en dan is een week tijd echt heel erg lang.

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    En dan zeker maar hopen dat de zon niet schijnt.. Nee sorry maar hier was ik niet mee akkoord gegaan.
    Whoppie gewoon weer bellen en anders een andere vk zoeken.
    Ik zou er niet eens meer heen willen.:x

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    die week wachten is vrij normaal want dan kunnen ze zien of het gegroeit is...
    maar over de zon vind ik een zeer slecht excuus en vind dat je dat niet kan maken !
    ook het verhaal ik heb het vruhtje op gemeten en het is 7 weken en 6 dagen maar mischien ben je wel minder ver zwanger klopt ook niet

vind het jammer om te merken dat er nog steeds vk en gyn zijn die dit soort dingen doen !
    ik verbaas me er steeds meer en meer over !

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nee het los van het hele zon-gedoe, klopt het verhaal van de vk ook niet.

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    whoppie , wat is je eigen gevoel bij de vk ?
    want zoals je leest zijn er een hoop mensen die verbaast jouw verhaal lezen.

en ik ben er zeker een van , zo ie zo zit ik er mischien wat dichterop door mijn verleden maar vind echt dat jij niet goed behandelt bent .
    dit had echt anders gemoeten , je komt daar om gerust gesteld te worden en niet om last te hebben van de zon tijdens de echo .
    en met mischien nog meer onduidelijkheid naar buiten te gaan !

19. nee maar ze hadden toch naar het hartje kunnen kijken of laten horen via de inwendige

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    de vk kon blijkbaar het hartje niet zien , omdat de baby mischien wel verkeerd lag

Deel Deze Pagina