MissyMaaike ik begrijp dat het bij jullie allemaal niet zo vanzelfsprekend gaat. Een goed gevoel hebben is al heel belangrijk!!!
weet je wat het is bij me eerste miskraam wist ik het vanaf het begin al dat het fout zou gaan ( ging fout bij 7w2d helaas was het vruchtje maar 6w2d maar er klopte een hartje) , zelfs mijn vriend had gedroomt dat ik hevig bloed verlies had en was bang als ik naar de wc ging bij de 2 miskraam was het al snel over 5 weken en 2 dagen en zelf voelde ik vrij weinig en kreeg bij 5 weken opeens een lichte zwangerschapstest terwijl de andere ervoor knalde ... nou toen wist ik ook genoeg .... 2 dagen later ging het fout tja en nu nu ben ik over de 5w2d heen en dat gaf zo,n fijn gevoel van zo die grens hebben we gehaald heb natuurlijk wel een paniek moment gehad deze zwangerschap omdat ik bang was dat het fout ging dat is een dag geweest en sindsdien is het ook weg gebleven... ik maak me tevens geen zorgen om die klein drupjes bloedverlies die ik die vrijdag en maandag heb gehad ( joepie nu al een week geen bloed meer gezien) denk zelf aan een contact bloeding dus we zullen het zien ! fout zou het altijd kunnen zijn maar ik weet niet geloof er ergens gewoon niet in
zwanger worden is of was geen probleem in 2011 is het drie keer gelukt ( met deze keer mee geteld) maar zwanger blijven was blijkbaar heel moeilijk de eerste 2 keer hopelijk is 3 keer scheepsrecht
ik denk het ook wel , het vreemde van alles is dat ik een lage normaal waarden had van me b12 (<240) bij <150 zegen ze dat je geprikt moet worden , nou kwam ik toevallig op de b12 stichting een raport tegen dat ze eigelijk al willen dat mensen met <300 geprikt gaan worden ook las ik daar dat als je een tekort aan b12 had je lichaam het vruchtje niet goed kon laten in nestelen en laten groeien dit was bij mijn beide keren het geval en dat je moeilijker zwanger werd , geen arts die wilde luisteren dus zelf maar smelttableten gaan nemen halverwege me 2 cyclus begonnen er mee en de cyclus er na was ik gelijk zwanger ...... dus zei al tegen me vriend zouden wij nou zelf het probleem hebben opgelost , mocht de echo dinsdag dus goed zijn ga ik toch nog is in gesprek met mijn gyn ! maar ik zie in jouw onderschrift dat het ook voor jouw niet makkelijk is ! gelukkig zitten hier op het forum een hele hoop lieve meiden en wij trekken elkaar door de moeilijke tijden heen
Werd om 11.10uur gebeld, moest om 11.30uur me melden. Bloeddruk inderdaad laag, toen inwendige echo. 1 kindje, met een hartactie! Waren wel (weer) bloedproppen te zien in de baarmoeder (net als toen bij de jongste). Dit veroorzaakt de bloedingen. Wel gerustgesteld nu, maar de spanning komt nu vrij..
Springboon, gefeliciteerd met het kloppende hartje. Wel vervelend dat er nog bloedproppen in je baarmoeder zitten. Krijg je nu extra controle?
ooooh wat goed gelukkig maar er zijn hier echt een hoop meiden die toch wat bloedverlies hebben gehad en het toch goed ging
Wat goed dat je zelf hebt gehandeld en wat onwijs slecht dat de artsen je niet wilde helpen!!! Ik zou het idd aankaarten hoor, slechte zaak. Nee wij hebben een hele zware tijd achter de rug met het verlies van ons 2e zoontje. Elke maand weer ongesteld worden daarna kon ik ook moeilijk aan. Zakte elke keer weer in een dip. Ook dat mn cyclus steeds langer werd kon ik moeilijk hebben. Was bang dat het misgaan en de curretage de boel verknald hadden en dat zwanger worden moeilijk zou gaan zijn. Gelukkig is dit blijkbaar toch niet het geval, wederom ronde 3 raak. Nu hopen dat dit kleine wondertje goed blijft plakken en uitgroeit tot ons 3e kindje!
gyn en fertiliteitsartsen zijn ook niet echt mijn vrienden moet wel zegen de laatste twee gyn die ik getroffen heb waren mannen en dat maakte voor mijn echt een wereld van verschil had altijd geroepen dat ik niet bij een man wilde maar uiteindelijk ben ik blij dat het lot zo is gelopen . maar inderdaad het is slecht dat ze niet wilde luisteren en dat ik zelf bepaalde stappen heb moeten nemen ik had echt zo iets baat het niet schaad het niet dus we gaan het gewoon doen ! krijg je nu ook eerder een echo ? en word je extra in de gaten gehouden ?
Heel goed van je...wat extra vitamines is nooit mis dus proberen kun je het altijd!! Ik zit vrijdag op 14DPO en dan ga ik de gyn bellen. Ik blijf daar onder regelmatige controle totdat ik de baby dagelijks voel. Ik mag het wel combineren met VKbezoekjes voor mn eigen gemoedsrust dus dat ga ik denkik wel doen vanaf een week of 10. Ik zal idd eerder een echo krijgen, waarschijnlijk met 6/7 weken om te kijken of er hartactie is zodat er meteen stappen ondernomen kunnen worden mocht dit niet zo zijn. Maar daar gaan we niet vanuit. De datum van de test, de maand waarin uit uitgeteld ben...Het is me allemaal TE toevallig. Dit gaat niet mis!
ik krijg ook eerder een echo volgende week al en ben dan als het goed is 7 weken , ik mocht al met 6 weken maar als bij 7 weken alles goed is ben ik beide miskraam weken voorbij en vond dat zelf wel een fijn gevoel . ik zag in je onder schrift dat je ook nog een vmk miskraam hebt gehad ? ! hebben ze ooit onderzoek daar naar gedaan ?
Was een hele vroege miskraam..Op de dag dat ik positief testje werd ik savonds om half 12 alsnog ongesteld. EN HOE!! Nee heb dit nooit doorgegeven, ook niet dat ik zwanger was. Hoeft ook niet onderzocht te worden, dat vruchtje was gewoon niet geschikt voor het leven.
Moet bellen bij meer vloeien, dan kon ik weer komen. Verder blijft 2 feb. Nu staan, is over 2 wennen.
oke pfffff ik moet hier echt de uitnodigingen schrijven voor ons trouwen maar pfffff echt geen fut ....
Hey meiden ik kom me weer even melden! Afgelopen weekend wel meegelezen op de foon maar reageren werkt daarop echt niet. We waren met de hele schoonfamilie een weekendje naar Landal. Erg gezellig! En vanochtend lekker wezen zwemmen met mijn meisje. Nu wel moe!!! Maar ff lekker mezelf op de bank geinstalleerd met het lappie! Ik las twee ech's met hartactie! Toppie! Fijn ook om te merken dat bloedverlies niet altijd wat zegt! Hier kan ik ook niet wachten op de echo maar duurt nog bijna 2 weken...pffff....ben vooral zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn!
Hee meiden, Welkom alle nieuwe meiden... en meiden met hartactie!!! super. gefeliciteerd. Ik heb vanmorgen ff gebeld en mag vanmiddag om 15.20 komen. Vriend gaat dit keer mee, maar heb er een slecht gevoel over. Heb ook helemaal geen kwaaltjes meer.. ben erg zenuwachtig en kan zijn dat we vandaag natuurlijk nog niets weten, omdat ze nog niks kan vinden. Dan moet ik natuurlijk nog tot maandag wachten. Nou ja we zien wel ff...
woehoe ik weet hoe ik het aan mijn schoonouders ga vertellen vind denk namelijk dat we toch even die kant op rijden . heb ooit voor een kennis een bosje bloemen met baby sokjes gemaakt dus denk dat ik nog een keer ga doen en die dan aan mijn schoonouders geven en kijken hoe snel ze het door hebben hier de foto,s van het boeketje toen
lieverd ze moeten nu toch echt wel wat gaan vinden hellemaal als je volgens hun berekening al 7w6d zwanger bent . en hoe hard het ook klinkt vaak zegt gevoel al heel veel . ik hoop dat ze echt een knipperlichtje zien op het scherm ....... ik ga voor je duimen