Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben er vorige week ook achter gekomen dat ik zwanger ben! Volgens eigen berekening ben ik 2 september uitgerekend! zou het leuk vinden om gezellig met jullie mee te kletsen. We gaan het zometeen al tegen de schoonouders vertellen want ik wil het zo graag kwijt haha. Het is onze eerste zwangerschap en ben vandaag precies 5 weken! Morgen bel ik de vk, vind het zo spannend!
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar! Welkom en gefeliciteerd mamaAniek! Bevallingslijst september mama's 1 september - Thea23 (3e kindje) 1 september - Carlo1987 (2e kindje) 2 september - Kwebbel (2e kindje) 2 september - Charmedknorrie (2e kindje) 2 september - Lwal (1e kindje) 2 september - mamaAniek (1e kindje) 3 september - Littledreamer (2e kindje) 3 september - helena14 (3e kindje) 3 september - Rosa5 (5e kindje) 3 september - Appelpeertje (2e kindje) 7 september - Laetitia (4e kindje) 8 september - Princess 25 (1e kindje) 8 september - Hanna Mom (3de kindje, 2de geboren met 18 weken) 9 september - Kersje (1e kindje) Afsprakenlijst 2 januari - Thea23 echo 16 januari - Littledreamer Gyn 18 januari - Laetitia 1e echo + intake 19 januari - helena14 intake vk 24 januari - Kwebbel 1e echo 24 januari - Charmedknorrie intake vk 24 januari - Princess 25 intake vk 25 januari - Kwebbel intake vk 28 januari - Princess 25 echo 1 februari - Helena echo 6 februari - Carlo 1987 1e echo + intake
Proficiat MamaAniek! Littledreamer... bale.. ist bloed van de ontlasting of weet je het niet? Hier: rustig dagje. We zijn lekker aan het bankhangen en spelletjes aant spelen en na het avondeten gaan we weer naar huis.
Het was denk dat ik een beetje druk mee gaf.. dacht nog dadelijk veeg ik af e zie ik bloed.. en dat gebeurde! Niks meer aan de hand! Schrok wel!!
ohkee, dat scheelt dan wel.... maar is toch altijd schrikken he.... heb de site weer bijgewerkt voor MamaAniek!
@Laetitia, misschien kun je de link van de site onder de lijst zetten. Of kan je die niet altijd meekopieren?
omdat de link niet als platte tekst gekopieerd kan worden lukt dat niet... maar in mijn handtekening staat de link ("September 2012 mama's")
De website is echt super mooi! Ik ga morgen eens bellen met een verloskundige. Ik ben dan 5 weken (volgens eigen berekening) zwanger. Hebben jullie ook al zo'n bolle buik? Het lijkt wel of ik 3 maanden zwanger ben.
Hier zie je het niet.. terwijl mijn schoonmoeder met kerstavond zich afvroeg of ik zwanger was.. paar dagen later zeiden we t en toen zei ze ik daht het aan je buik te zien .. Meiden ik zag ik thea haar onderschrift dat ze een vmk heeft gehad!
Hier zie je het wel al (mensen vragen zich iig al maaaaanden af of ik niet zwanger ben) maar het valt nog niet zo op dat ik nu echt zwanger ben... Wat erg voor Thea...
wat erg voor Thea. Wat een super mooie site heb je gemaakt zeg! Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld?
ik heb vrijdag de verloskundige gebeld. Ben al eerder bij haar geweest dus vond het wel leuk om al wat eerder te bellen. Bij de eerste had ik bij een week of 8 gebeld.
wat is de link van de website.... gisteren nog heel sceptie,s over mjn test streepje was onzettend licht en kijk deze van vandaag is moor de gyn bellen voor een vroege echo
wat is hij onzettend gaaf....... zodra ik weet wanneer ik precies uit ben gerekent en dat het hartje klopt op de eerste echo dan zal ik het door geven .... maar door 2 miskramen vind ik het toch allemaal wel super spannend
Hoi dames, Gelukkig nieuwjaar allemaal! Het jaar waarin mooie baby's geboren zullen worden! Ik ga morgen de vk bellen, ben benieuwd! Little dreamer: dat is wel schrikken dat je wat bloed had! Ik krijg ook geregeld de vraag of ik zwanger ben, ben redelijk slank, maar heb wel een buikje. Heb alleen wel het idee dat dit nu erger is. Kon mijn buik gisteren ook niet zo goed inhouden, dan zag je nog een bobbel. Dat was dus nogal lastig, want we hebben het nog niet verteld!