september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    thnx

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

hier ff snel via phone (en dus nog niet bijgelezen)... de echo was helemaal goed! Beebje is 7 weken en loopt dus helemaal precies met mijn banner :p... heb tot aan 10 of 12 weken iedere week controlle ivm de mk's en met 12 weken berekenen ze de definitieve uitgerekende datum... kom vanavond nog wel ff terug via pc/laptop!

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    Belgiƫ
    @whoppie: blijf toch heel hard voor je duimen

Buiten snel moe zijn voel ik me nog niet echt zwanger, hoop een beetje op misselijkheid lol

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @laetitia: super... wel fijn dat ze blijven controleren. Gefeleiciteerd!
    @Evy: thnx. Ik snap helemaal dat je wat kwaaltjes wilt. Dat heb ik ook. Ben nu zo bang dat t mis is, juist ook omdat er geen kwaaltjes zijn. Maar bij jou kan dat natuurlijk nog komen, Tis eigenlijk nog vroeg voor kwaaltjes...

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Laetitia : Wat fijn ! Gefeliciteerd ! En wat goed dat ze je onder controle houden.

Evy: Herkenbaar hoor ;) ik ben bij de eerste onwijs misselijk geweest, dag en nacht spugen tot ongeveer 18 weken. Dus ik hoop niet dat dat nu weer gebeurd. Aan de andere kant voel je je dan wel extra zwanger, dus ik zit er ook een soort op te 'wachten' :D

6. mirjam2112

Iemand al wat spulletjes gekocht ?? Ik zal proberen me in te houden. We hebben tenslotte alles al, en ons huis staat te koop, dus als dat eenmaal verkocht is kunnen we elke cent goed gebruiken voor het nieuwe huis.. Maar mijn handen jeuken om 1 klein new born pakje te kopen... Dat maakt het wat tastbaar :)

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @mirjam2112: wij hadden bij 5 weken de wandelwagen al gekocht..Mijn moeder wilde naar Babypark en daar zouden we de wandelwagen van krijgen en er stond een superleuke aanbieding. Dus maar meteen meegenomen... Nu een klein btje spijt van (want als het mis is, dan staat ie daar...) Maar goed. We blijven een heeeeeel klein btje positief. Maar newborn pakjes heb ik ook al hoor (ook gekocht en gekregen) Ik zeg gewoon doen... :)

8. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    ik ook gister 1 pakje gekocht! Kon het niet laten na de goeie echo!

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik denk ook dat ik pas na een goede echo dingetjes ga kopen ...
    moet wel zegen dat wij de complete babyuitzet ( kamertje kinderwagen badje box hydrofiele luiers tummy tob enz) hier al hebben mijn neefje kreeg een nieuwe kamer en hun wilde geen kinderen meer dus mochten wij alles mee nemen maar dat moest dan wel al toen want hun hadden geen plek om spullen op te slaan.

scheelt ons echt een hele hoop geld wil wel wat dingetjes nieuwe kopen .... maar dat doe ik pas als ik weet dat het goed is

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier nog veel staann van de zwangerschap van Mylan*.
    Ik ga echt niet wachten tot de 12 weken met dingen kopen...Heb 1e rang ervaren dat het altijd nog mis kan gaan. Dus daar laat ik me niet meer door tegen houden.
    Als we het voor dit kindje ook niet kunnen gaan gebruiken, dan wel voor de volgende..

11. mirjam2112

Dat is ook zo natuurlijk :(

12. mirjam2112

Whoppie: Vaak hebben winkels een regeling dat je het terug mag brengen als de zwangerschap niet goed gaat, maar hij slijt niet als hij gewoon binnen staat. Wat voor 1 heb je ?

Bij de eerste hadden wij ook alles al met 9 weken gekocht / besteld :)

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @all: nou meiden, ik heb dr geen zin meer in en stop voor vandaag met werken! ik ga ff lekker naar het bos met mijn moeder, zusje, neefje en de hondjes...
    lees vanavond wel weer ff bij

14. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ow mirjam: ik weet het even niet uit me hoofd, zal straks ff kijken, dan hoor je t vanavond...

15. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de mooie echo Laetitia.

Hier nog niets gekocht. Al wel aan het kijken voor een kamertje voor onze zoontje.
    De baby kan dan de kamer van mn zoontje overnemen.

16. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    @Whoppie heel veel sterkte meis een knuffel!!

Hier heb ik nog niets gekocht, ik wil de echo afwachten. Wel heb ik het shirtje besteld voor Emily. Geef me een kus ik word grote zus! Vind het zo spannnend hoe ze gaan reageren!
    Mijn schoonmoeder heeft Emily vanmiddag bij ons thuis op bed gelegd en doet dan een beetje schoonmaken totdat ik thuiskom. Nou zag ik dat ze in de keuken bezig was geweest en het potje zwangerschapsvitaminen denkelijk in haar handen heeft gehad. Ik heb niets gehoord, maar als ze iets vraagt willen we zeker niet gaan liegen erover.

Onze tv is kapot, baah, wilde met dit vieze weer vanmiddag even bankhangen met een kopje thee, maarja morgen komt de nieuwe, lGelukkig is er spaargeld.

@ Ik las weer over een goeie echo, gefeliciteerd!!!!!

17. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hier eigenlijk alles al gekocht... Maar dat was ook een deal die we niet konden laten gaan.

En ook hier bang en onzeker omdat ik maar niet misselijk word.. Wel doen me boobs echt pijn, en groeien ze, me buikje is niet meer plat zoals ie eerst wel altijd was, Ik ben super moe en heb echt vaak honger.. Maar geen misselijkheid en tja aangezien dat toch kwaaltje nummer 1 is zit je er op te wachten maar goed er zijn 35% van alle zwangere vrouwen niet misselijk dus misschien ben ik er daar wel een van.. Over 8 dagen de echo, hoop zo op een mooi knipperlichtje.

@whoppie geniet in het bos meid!

18. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Even tussendoor
    Ik moet nu al positiebroeken gaan kopen, want mijn broeken beginnen krap te zitten en mijn werkbroek ook. Ik weet niet of het lukt om het verborgen te houden op mijn werk tot de 12 weken!

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    heej iedereen,

wij hebben zelf nog niks gekocht. Ik heb afgelopen zomer al wel wat dingetjes van een vriendin gekregen, 'voor als we een keer kinderen krijgen', oftewel een duidelijke hint! Voedingskussen, schoentjes (die ik voor hun zoontje had gekocht en hem niet meer passen) en verder wat kleine dingetjes. Ik wacht nog even tot de eerste echo volgende week vrijdag. Als er een kloppend hartje is te zien, ga ik los. haha!

hier een super mooie knaltest gehad gisteren!
    Dit is echt zo'n bemoediging na de miskraam vorige maand (waarbij we geen mega knaller hadden).

20. mirjam2112

Positiebroeken: Hier ook al een aardig opgezet buikje 's avonds... vraag me af waar dat toch vandaan komt. Lijkt me met 4,1 nog geen baby die je ziet haha. Net vroeg een collega al of ik soms zwanger was :(:$

Mijn misselijkheid bij de eerste 2 zwangerschappen kwam pas met 7/8 weken, dus het kan nog komen hoor ;) al hoop het ik het voor niemand.

Deel Deze Pagina