met iedere zwangerschap wordt je buikje eerder dik (iig bij mij)... het zijn voornamelijk de darmen die je ziet in het begin hoor, maar omdat je buik al eerder is uitgerekt (door 1 of meerdere zwangerschappen) dan neemt je buik sneller en makkelijker die vormen weer aan
het buikje wat je nu hebt zijn je darmen die plaats moeten maken voor je baarmoeder , dit word op den duur weer minder en dat verschil ga je ook zien en daarna ga je pas groeien dus heeft inderdaad nog niks met je kindje te maken pas bij 12 weken komt je baarmoeder boven je schaambot vandaan tot die tijd blijft die daar lekker onder verstopt
Hier ook beide keren pas later misselijk... Moet zeggen dat ik nu nog niet echt kwaaltjes heb. wel ook dat opgezette buikje... (zit nu al mn knoop los en het is nog niet eens avond)
Ik ben op dit moment (de hele middag eigenlijk) ontzettend moe. En dat terwijl mijn man vanochtend voor mij de kranten heeft gedaan, dus ik kon ook nog eens een uur uitslapen!... weet echt niet waar het vandaan komt.... straks maar lekker vroeg het bed in (iig, zodra de kids naar bed toe gaan )
hier ook niet echt misselijk soms met vlagen dat ik moet eten : mijn kwaaltjes zijn bij 6 weken : -veel speeksel ( lees heeeeeeeel veel spuug) - borsten zijn gespannen en groter en iets pijnlijker -me geur is verandert eerst vond ik een sigaar lekker ruiken , nu liep er gisteren iemand in de stad met een sigaar en ging bijna over me nek -vette huid en puistjes -ben warmer -en opvliegeriger -witte afscheiding en kwaaltjes lijken ook wel te wennen .... maar goed nu de echo dichterbij komt word ik toch wel nerveus , mijn gevoel zegt dat het goed is , maar wat als er geen hartje klopt of het weer kleiner blijkt gelukkig mag ik dinsdag om 8.45 en hoef ik me niet de hele dag te maken
Nou dan kun jij je lol op hahaha En voor mij zal het dan met 5 weken alwel zichtbaar zijn...vorige x met 6 weken.
Yep, idd.... loop nu al in zw.jurkjes rond... en gelukkig heb ik nog een heupbroek die ik voor het werk aan kan, maar gewone kleren (muv jurkjes) kan ik al niet meer aan hoor...
Hier nog niks zichtbaar. Gelukkig niet, maar is ook pas de eerste. @mirjam2112: ik heb een Mutsy Transporter in Bordeaux Rood. Is ws een kleur van vorig jaar daarom nu maar 179 (met alles erop en eraan). Nou doe mij maar een oude kleur
Ik ga gewoon lekker skiën, zie daar eigenlijk geen probleem en ook een echte kroegganger ben ik niet. We gaan natuurlijk wel apres-skiën en dat kan ook heel goed zonder alcohol.
Super Laetitia dat de echo goed is. Gefeliciteerd! Kwaaltjes: ik ben vooral heeeel moe. Misselijk gelukkig niet. Ben ik de vorige keer ook niet geweest. Het hoeft echt niet hoor meiden!
Hoi Dames Sorry dat ik zo laat reageer. Ik had een heel mooi vruchtzakje van 7 weken alleen zat er geen kindje in Moet nou gaan na denken of het spontaan komt of met pillen of curretage
NEE, NEE, NEE........waarom nou? Ach meid, wat ongelofelijk erg!!! :x:x Rest zal ik zo even schrijven in ons topic, ben er even helemaal stil van.
Oh meis zeg wat heftig, dikke knuff. Ik zou als laatste voor curretage gaan aangezien ik veel meiden heb gehoord hier die littekenweefsel eraan over hebben gehouden met alle problemen vandien. Als het moet moet het maar...
Denk je wel aan de hoogte meis??? En ja hoor je mag gewoon skieen, wel merk ik dat ik nu wat anders skie, wat minder onbevangen zo van, hmmmm als ik wat breek hoe moet dat dan met het maken van een foto......dusss......maar dat zit tussen de oren.
Hè meiden, ik kan het nooit bijhouden...nu niet maar straks ook niet....ook ik voel er wel wat voor om een splitsing te maken....straks met het verlof is het helemaal niet meer bij te houden. Natuurlijk kan je bij de andere ook mee schrijven maar pffff dit is niet te doen.