september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @missymaaike: kan me voorstellen dat je wat zenuwachtig wordt, vooral met je eigen verleden natuurlijk. Wanneer moest je ook alweer voor de echo?

@opsplitsen: van mij hoeft het ook niet hoor. Kan op het werk mooi bijlezen (ook al moet ik wel oppassen voor collega's natuurlijk). En vindt t af en toe wel fijn om eens een keer een uurtje wat bij te lezen. Leuk juist. En nee op iedereen reageren is niet mogelijk, maar dat hoeft toch ook niet?

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    gelukkig mag ik dinsdag om 8.45 dus hoef dan ook niet de hele dag in spanning te wachten ...
    gelukkig zijn me kwaaltjes niet afgenomen vriend lief had gisteren een uur in de keuken gestaan ik krijg me bord neem 2 happen en heb echt zo iets sorry dit kan ik niet op eten ...!
    helaas zegt dit niet alles maar hopelijk in mijn geval genoeg

whoppie hoe is bij jouw het bloeden ?

3. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    Belgiƫ
    kwaaltjes: voor de moment heel moe, bij m'n dochter was ik ook misselijk tot 3e maand en dan niets meer.

@senna: lees net je berichtje, wat ongelofelijk k*t zeg, dikke knuffel.
    Ik heb bij m'n mk een curretage gehad, op 6w was het gestopt met groeien, maar pas gezien bij 1e echo op 10w, dus zat het er al 4w

@laetitia: neen niet veranderen, want ik ben nu hier begonnen met meebabbelen en sta voorlopig op 22 september ;)

@juli10: proficiat met je verjaardag

@missymaaike: snap je volkomen, je begint zelf meer te twijfelen doordat je geconfronteerd wordt dat het idd ook mis kan gaan, maar je moet maar denken dat als het zo is, je er toch niets kon aan veranderen. Ik ga allesinds ook super-zenuwachtig zijn hoor voor mijn echo

Het ziet ernaar uit dat het rozeverlies gestopt is, wel blijf ik een enorm ongi-gevoel houden. 't zullen 3 lange weken worden ;)

4. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    @opsplitsen, ik denk dat er uiteindelijk vanzelf al wel wat minder meiden mee gaan schrijven. Moet zeggen dat ik het nu ook nog prima te volgen vindt. Het is ook wel leuk dat er elk moment wat bij te lezen is.

Missymaaike, je hebt steeds een goed gevoel gehad. Dus daar moet je gewoon op blijven vertrouwen!!
    Dit keer moet het gewoon goed gaan!

Gefeliciteerd met je man Laetitia! Enneh ik ben jaloers, ontbijten bij de Ikea, gezellig hoor.

Haagje, als een positiebroek lekkerder zit, dan zou ik dat ook gewoon aantrekken.
    Hier zit mijn gewone spijkerbroek nog prima en die vind ik zo mooi, dus die hou ik nog even aan.
    Ik ben nu al weer aan het bedenken waar ik een positiebroek kan vinden die lang genoeg is, ben 1.80m. Vorige keer in de winter bevallen, dus kon mn broek in mn laarzen. In de zomer moet hij toch echt lang genoeg zijn, staat anders zo armoedig.

@ Mutsy kinderwagen, wij hebben de Slider. Die bevalt me super, is heel klein op te vouwen in de auto!
    Alleen moet toch echt op zoek naar een duowagen.

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    sorry hoor maar na 2 miskramen is dat niet meer zo makkelijk van ach je kan er dan niks meer aan doen !
    ik zie dat jij een miskraam hebt gehad en toen ik een miskraam had gehad dacht ik ook zo maar na een tweede miskraam is dat gevoel compleet weg gegaan.

ik weet als geen ander dat je er niks aan kan doen , maar dat maakt het niet minder pijnlijk !

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ergens denk ik ook wel dat het goed zit hoor maar helaas wilt dat niet altijd wat zegen het is vooral dat je geconfronteerd word met hoe hard de werkelijkheid ook al weer was en ik kan dat maar moeilijk los laten !

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ow ja das fijn ja. Ik moet maandag pas op drie uur. Maar goed vriend is vrij en moet om tien uur naar masseur, dus kom de tijd wel door.
    Bloeden is minder. Nog wel bij afvegen, maar verder niet. Ik kan dr echt niks meer mee. Ik ga er gewoon vanuit dat t mis is (natuurlijk nog een heel klein btje hoop in me achterhoofd, maar dat hou je toch) daar ben ik op dit moment het rustigst onder en dan komt de klap maandag nog wel als het echt mis mocht zijn. Het hele nare gevoel van maandag en dinsdag is iig weg.

8. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Te korte broeken: wat d8 je van 3/4 of 7/8 broeken? In de lente en zomer kunnen die best zonder armoedig te staan... Maar zou zo ff niet weten waar je lange positiebroeken kunt vinden... Misschien Miss Etam of ergens via internet ofzo? Ik ben ook vrij lang (1,78) maar draag bijna alleen maar rokken en jurken... Dan valt het niet zo op als het van onder iets korter is ;)

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik hoop zo dat ik maandag een goed berichtje van je lees :) en dat het hartje al lang en breed klopt maar ze dat over het hoofd hebben gezien

@all vriendlief is zo aardig geweest om een afspraak te maken met de verzekering om vandaag te komen kijken naar ons omgewaaide hek alleen heeft hij zo,n heerlijke afspraak gemaakt dat ze in de middag komen .... dus vroeg hem gisteren al hoelaat is in de middag ja geen idee ... dus nou ben ik verplicht om de hele tijd op ze te wachten en kan neit eens even boodschappen of iet s doen mannen :mad:

10. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ te korte broeken, dat is waar, heb ook nog wel 3/4e. Ik draag in de zomer ook graag rokjes. Maar als we weer zo'n zomer krijgen als afgelopen jaar vind ik een lange spijkerbroek toch erg handig.

11. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik herken je gevoel helemaal hoor Missymaaike, ik was ook superzenuwachig voor de echo en ik heb maar 1 miskraam gehad.

Whoppie, hoop ook echt voor je dat het maandag goed blijkt te zijn!!

Ik las in het NOD-forum dat Betty Barclay haar 4e miskraam heeft gehad. Zij had zich hier ook aangemeld.
    Heel veel sterkte gewenst!

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland

dat meen je niet ..... :$ wat k*t

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miss Etam en C&A heeft Positie kleding en ook kun je via internet bestellen bij Wehkamp en zo.

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Betty Barclay, wat ongelofelijk dat het je nu weer overkomt meid. Heel veel sterkte gewenst.

15. ik heb hier nog een gloednieuwe heupbroek maat 38 over.
    Is nieuw ik hou niet zo van heup broeken

16. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Wat bale voor BB...

Sorry voor de korte reacties maar manlief moet vandaag gewoon werken dus zit op tel te reageren

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer genoeg pas ik daar niet in!!!

Knuff voor jou meid!!!

18. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het lastige is dat een gewone broek kopen die lang genoeg is al een probleem is.
    Vaak gaan normale spijkerbroeken tot lengtemaat 34 en ik heb lengemaat 36.

19. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    pffff zat net te kijken op de site en de september mama,s zijn al 6 engeltjes en in het andere september forum zag ik er ook een aantal voorbij komen .... ik heb het idee dat het deze maand wel erg hard gaat ....!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    H&M heeft ook positiekleding(erg fijne broeken moet ik zeggen!)

Van mij hoeft splitsen ook niet, er gaan idd vanzelf minder meiden meeschrijven.
    En idd is het leuk dat er altijd wat bij te lezen is.
    Kun je het niet volgen, dan reageer je niet op iedereen...is toch ook geen ramp.

Deel Deze Pagina