september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Senna; wat een ontzettend verdrietig nieuws lees ik net... Weet je al wat je nu gaat doen? Wij hebben hetzelfde gehad bij mijn 1e ma/mk. Was ook een leeg vruchtzakje. We kwamen er bij de 1e echo bij 10,5 wk achter. Hebben toen een paar dgn later mifigyne en cytotec gebruikt. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Dikke knuff....

@Missymaaike: wachten in onzekerheid duurt soms toch nog lang he?! Hoop zo dat je dinsdag iig al een mooi knipperlichtje ziet.

@Rosa; gefeliciteerd met je echo,super!

@splitsen; uiteindelijk blijven er op t einde na de bevalling meestal toch minder plakken hier. Dus gezellig samen blijven kletsen hoor!

@Annie; mijn dikke buik bestaat nu uit 2 bobbels:)boven mijn navel mijn darmenbuikje dan een putje en onder mijn navel groeit mijn baarmoeder;)

@hier; vermoeidheid komt nu ook meer. Wilde gistermiddag heeeel graag een dutje doen op de bank, maar dochterlief van 3,5 slaapt overdag niet meer en mama mocht van haar dus ook geen dutje doen grrr;)

Verder hier ook een lichtelijk nerveuze mama voor de echo van woensdag. Zullen het er nog 2, 1 of 0 zijn???? Hoop zo dat het nu weer een keer goed mag gaan. Anders stoppen we met proberen en is het even goed zo. 3x zwanger zijn in een half jaar tijd is ook best slopend voor mijn lichaam denk ik.

Fijne avond verder allemaal!

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Je baarmoeder zit op dit moment nog onder je schaambot met twaalf weken komt hij daar onder vandaan..... de meeste buikjes die nu groeien zijn darmen die ruimte maken voor je baarmoeder

3. annie167

annie167 Lid

8 sep 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel :) was benieuwd

4. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd brix! Jeetje wat heftig wat je al allemaal hebt moeten doorstaan. Kan me voorstellen dat het voor jullie een extra spannende tijd zal gaan worden.

@stas; Ik heb maandag een inwendige echo.

@annie; Hier al echt een buikje, begint vanaf 'onder'. Weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen haha.

5. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Hallo dames,

Ik lees/schrijf graag mee in deze mooie september maand. Ik ben morgen 5 weken zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een dochtertje van 1,5 jaar.

Buiten gespannen borsten en opkomend maagzuur/geboer heb ik nog weinig last. Maar de echte misselijkheid begon de vorige keer ook later. Ik ga zo even terug lezen hoe het met jullie allemaal gaat.

Komende maandag komt hier iemand langs van moeders voor moeders, zijn er hier nog meer dames die toevallig mee gaan doen?

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Welkom Dagdroom en gefeliciteerd!
    Ik doe al mee aan Moeders voor Moeders en er zijn hier meer meiden die al actief aan het plassen zijn :D

7. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Dank je:).
    Leuk dat je ook mee doet met Moeders voor Moeders. Ik werk wel drie dagen dus hoop dat ik de flessen gevuld krijg.

Ik zie trouwens dat onze kindjes 5 dagen schelen, leuk:)

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Welkom dagdroom en gefeliciteerd.
    Ik doe ook mee aan moeders voor moeders.

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hé wat leuk! Is jouw 1e ook een juli kindje?
    Gaat wel goedkomen hoor met de flessen. Alles wat je bij kunt dragen is top. Ik werk 3,5 dag en vind dat ik aardig goed op weg ben met de flessen ;):p

10. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Bij wie moet ik me trouwens melden om op de lijst te komen ??
    3e kindje - 25 september 2011

MvM: ik twijfel heel erg of ik mee moet doen. Ik weet dat het een ontzettend goed doel is, en dat wij erg bevoorrecht zijn door zo snel zwanger te raken. Maar ik woon in een app. complex, waarbij ik dus eerst met die flessen de gallerij over moet om ze vervolgens beneden bij de brievenbussen neer te zetten, waar altijd wel iemand staat of loopt of aan het boenen is. Daarbij ben ik bij D en J zo misselijk geweest, en die flessen maakte het er niet beter op..
    Hoe lossen jullie het op met buren/flessen e.d. ??

11. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    @ Senna, wat een K*T nieuws zeg, heel veel sterkte.

Hier is het "avondspugen" ingetreden sinds twee dagen, voel me niet misselijk maar heb dan een heel vol gevoel en komt alles eruit. Tandenpoetsen is dat geen pretje echt succes verzekerd....:( is voor het goede doel zeggen we dan maar.

Ben net uiteten geweest met een vriendin, begon ze over zwanger worden en zijn (er kwamen twee zwangere meiden binnen met een blije doos) en zij weet nog van niets vond het zo moeilijk om mijn mond te houden.......

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Welkom Brix en dagdroom. Gefeliciteerd!

13. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd dagdroom. Hier ook een kindje van 1.5. Lijkt me dadelijk een perfect leeftijdsverschil:)

@kersje; Echt vervelend he. Ik heb het nu vooral in de ochtend, blijft overdag ook aanhouden maar dat is wel goed te doen en in de avond wordt het dan weer erger. Ik ben bang dat het spugen niet meer lang op zich zal laten wachten helaas.

14. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @spugen; nog geen last van gelukkig. Bij mijn eerste lag ik rond deze tijd om de pot geloof ik. pfff..wat een ellende was dat en het was ook nog 35 graden toen. ik voelde me zo beroerd.
    Sterkte aan de zieken!

@hier; woensdag naar de vlk geweest. Alles goed., al voelde het nog geen 'echte' controle. Je zit daar maar een paar vragen te beantwoorden en dan mag je weer gaan...
    Echo op 16 februari, bij bijna 11 weken. Nou, ik moet zeggen, ik krijg er nu al de kriebels van. Nog een maand wachten vind ik eigenlijk veel te lang. Wat nu als het een MA is? Dan blijf ik dus nog een maand denken dat ik zwanger ben en dan weet de hele wereld het inmiddels en dan blijkt er geen kindje te zijn. Ik denk dat ik van het weeken de vlk ga mailen met de vraag of ik volgende niet een echo mag, zodat ik wat geruster kan slapen. Tuurlijk kan het altijd mis gaan, maar ja... tis beter dan niets.

Meer dames die zo lang zouden moeten wachten?

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen, dus er wordt niet gesplitst prima hoor......ook gezellig maar als er maar geen scheve ogen komen dat je niet op iedereen reageert....want dat lukt me echt niet met werk en twee kleine kinderen.

Hier test gedaan met indicator, kreeg 2-3 wkn zwanger en dat heb ik met mijn mk niet gehad dus was wel opgelucht.
    Ga toch gyn maandag eens bellen of ik voor een vroege echo kan rond 7 wkn......hoor meerdere dat dat gebeurd na een miskraam. Aangezien ik geen verwijzing meer van de dokter nodig heb....

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Boomie en dan heb je nog geen zekerheid, dan weet je nog niet of het goed zit, de zorgen blijven toch wel......moeilijk hè!?

@nieuwe dames gefeliciteerd en welkom.

Hier laatste dagje serfaus......het sneeuwt behoorlijk dus vraag me af of we gaan skieeen.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mamakaatje hoe is het met je?

Senna weet je al wat je doet?

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goofychick, ik mocht ook eerder een echo vanwege mijn miskraam in november. Gisteren heb ik een goede echo gehad. En tussen de 10-12 weken krijg ik nog een termijn echo.
    Ik ben sinds gisteren al een hoop spanning kwijt doordat ik een kloppend hartje heb gezien.
    Dus ik zou zeker even bellen maandag.

19. hoi dames meld me ook weer eventjes.

heb alleen weinig te vertellen hihihi.
    wel besloten dat we het tot vrijdag aankijken tenzij er verandering in komt aan bloedverlies of hevig buikpijn.

Nieuw zwangere van harte gefeliciteerd

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hier hetzelfde hoor Boomie. Ik heb 21 feb pas de echo. Ook ik ben dan bijna 11 weken. Vind het ook erg lang duren, maar goed het is niet anders.

Deel Deze Pagina