september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Senna: sterkte met afwachten.

@ Whoppie: wat een onzekerheid zo zeg, ik kan me voorstellen dat je graag weet waar je aan toe bent.

@ Rosa: Proficiat met de mooie echo.

@ Dithje: Ik heb hier een juni kindje, Mare is van 26-06-2010.

Hier heb ik 10 februari de intake bij de verloskundige ze hebben ook een echo apparaat nu dus ik denk dat dan wel even kijken, ik ben dan 8 weken. Tussen 10-12 weken krijg je dan de termijnecho.

2. annie167

annie167 Lid

8 sep 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1622 annie167, 20 jan 2012
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
    Wij hebben 9 februari onze eerste echo dan ben ik 9+6
    Hopelijk kunnen we iedereen om ons heen ook zeggen dat het niet alleen een positieve test is geweest, maar dat er daadwerkelijk ook een kindje komt
    Spannend!

3. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

heb wel bijgelezen maar ben zo ontzettend moe dat ik niet alles heb bijgehouden....

lijst/site: als je iets aan de website (www.wix/com/september2012/0912mamas) wilt toevoegen moet je pb sturen naar MamavanGwenn, Kwebbel of mij...

MvM: hier net gebeld geworden door de consulente. Vanmiddag om 4u komt ze aan. Dus zometeen de boel nog even aan kant gooien.

MvM en buren etc: hier zet ik de flessen gewoon bij ons naast de deur. Dat de buren dat zien maakt me eigenlijk niet zoveel uit. We hebben toch niet zoveel contact met hen. En als mama's van school het zien maakt het ook niet uit want gisteren hebben we het op school verteld.

Dagdroom: welkom! Jouw kindje is 4 dagen jonger dan mijn jongste.... :D Maar was oorspronkelijk uitgerekend op 1 juli dus heb altijd met de juli2010-mama's meegekletst (met Dithje :p)

Verder: onwijs moe en ontzettend slecht weer hier... gister ook al... was weer helemaal nat tot aan het ondergoed toen ik thuis kwam. bleh.... Zometeen de kleren even in de droger stoppen, dan heb ik straks iets fatsoenlijks aan als die miep van MvM komt... (loop nu in een oude trainingsbroek van mijn vader.. haha)

Ga nog even de data van de mobiele website aanvullen en ga dan weer met de kids naar onder. Collin is net wakker...

tot vanavond! (manlief is de hele dag op locatie dus heb vanavond pas weer een laptop ter beschikking)

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat leuk Dagdroom dat onze kindjes zo dicht bij elkaar zitten. Het zoontje van Laetitia scheelt ook niet zoveel. Wij hebben samen gekletst in de juli mama's :D

5. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @brix: proficiat met je zwangerschap en welkom en idd je hebt al wat te verwerken gehad, nu een fantastisch, gezond plakbeebje voor jou :)

@stes29: ik denk ook dat het dan nog inwendig zal zijn.

@annie: dat verschilt echt wel per persoon hoe je buik groeit.

@dagdroom: welkom en proficiat

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Goofychick; altijd fijn zo'n digitale test he :) Ik zou ook gewoon bellen voor een vroege echo hoor! Hier verder alles goed, alleen een beetje in spanning voor de 2e echo van woensdag.

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    En heb je veel kwaaltjes ?

Hier gaat alles opzich wel goed gelukkig nog niet echt misselijk allej bij bepaalde geuren....

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar dan ben ik weer aan het verzinnen wat ik moet zeggen maar volgens mij is het genoeg dat ik zeg ivm de mk vorige maand.

Net uitslag bloed gebeld, vorige week moest ik een bloedonderzoek voor allergie en toen heeft de dokter direct HcG meegenomen, maar er is nog niks binnen nu, ze wachten totdat de allergie onderzoeken ook binnen zijn, en dat kon nog wel duren, toen zei ik ja maar jullie kunnen toch even bellen voor het HcG? Ja dat is nog niet binnen ja daaaaaaggggggggggg......toen ook gezegd, ik heb vorige maand een mk gehad en wil het wel graag al weten.
    Zucht.......(niet dat het uitmaakt maar toch)

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Tssss Goofychick wat dom zeg. Ze kunnen de HCG uitslag toch wel even doorgeven? :(

10. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Heb allen bijna weer bijgelezen. Kan nu even niet zo goed meekletsen omdat schoonzus uit turkije hier op vakantie is. Zij is ook 4,5 mnd zwanger dus erg leuk :)
    Zoonlief slaaptnog steeds. Van de week heb ik een paar dagen gewerkt en hij moest al om 7.15 op. Hij is nu alles aan het inhalen lijkt het :p
    Morgen gaan we eeen babyshower voor schoonzus organiseren. Lijkt me heel gezellig. Moet alleen schoonzus uit huis zien te krijgen met een smoesje.
    Ik reageer via tel dus kan niet op iedereen reageren.
    Iig nieuwe dames, welkom.
    Dames in onzekerheid, ik hoop dat jullie allemaal een plakbeeb hebben.
    Verder heb ik nog geen kwaaltjes. Vorige keer had ik helemaal geen trek meer in zoete dingen ondanks dat ikeen zoetekouw benen nu komt dat weer. Ik heb eergisteren zelfs ijs geweigerd en dat gebeurt echt nooit. ( ben ijs verslaafd :) )
    Ik weet eigenlijk niet of ik 7 feb ook een echo krijg. Ik nam het aan maar misschien moet ik wachten op de termijn echo. Ik ga maar even bellenen na vragen.

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi allemaal,

Even geen mogelijkheid om dagelijks te reageren.

@ Senna, a bah, sterkte meid!!
    @nieuwe mamas welkom

@hier, bloeddruk nog steeds laag, blijf duizelig ondanks dat ik meer eet en drink.
    Verder begint de misselijkheid toe te nemen.
    Hiet weten beide ouders/schoonouders het al.
    De oudste heeft zich zo erg versproken, dus moesten wel toegeven.
    S-ouders reageerden blij verrast, mijn ouders hebben nu nog moeite ermee (al zakt dit nu wel af, en zijn ze langzaam wel blij).
    Dus was wel de reactie die we verwacht hadden, maar toch kon ik er een nacht niet van slapen.

Gisteravond met de oudste naar de kibderarts geweest.
    Nu kwam daar gelijk een behandelplan uit, en over 2 weken moeten we weer op conttole. dan hopelijk de darmen leeg, en kan het gereset worden.

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Uitslag bloedonderzoek (allergie niks en HcG waarde 31 3 dagen VOOR NOD) ze zei, denk dat dat nog een restant is van je vorige zwngschp, nou dat kon niet zei ik want die was toen kleiner dan 4 :) Oh dan is het een nieuwe zwangerschap, ja duhhhhhhh...........hahahahaha..............ze raadde me ook aan om even de gyn te bellen voor een vroege echo gezien vorige maand......dus gedaan;
    7 februari eerste echo gyn 7wkn3, dus dan moet alles te zien zijn lijkt me.
    Wel ff smoes verzinnen voor mijn werk, want het is om 8:50.

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik zou gewoon zegen dat je naar de dokter moet , voor de uitslag van de allergie test.....

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat fijn Goofychick dat je zo snel terecht kunt voor een echo :)
    En die smoes verzin je wel joh ;) Tandarts, huisarts...

15. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    er zijn zoveel redenen om te verzinnen.
    "oeps verslapen", afspraak huisarts/ziekenhuis, tandarts, wekker niet gezet...
    maar in elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    @rosa: gefeliciteerd met je goede echo!

16. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Goofychick: wat fijn dat je toch een vroege echo hebt kunnen regelen. Nog even volhouden nu!

@Missymaaike: hier nog erg weinig kwaaltjes. "s Avonds weinig trek in eten en na t eten een opgezette buik. Mijn borsten zijn weer iets minder gevoelig geworden. Grrr zit mezelf soms zo gek te maken, gewoon uit angst dat het weer niet goed zit. Ondanks dat we eigenlijk dit keer dubbel zoveel kans hebben op 1 kindje dat hopelijk wel blijft plakken.
    Kunnen we de dagen niet ff snel doorspoelen zodat het woensdag is;)

@Springboon: wat vervelend dat je duizeligheid nog niet veel minder is. Hopelijk niet teveel last van misselijkeid erbij.

@Gul: veel plezier en succes met het regelen van de babyshower voor je schoonzus:)

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha tja maar feit is wel dat ik dan 22 kids in de steek laat he......;)

18. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb de dag dat ik naar de verloskundige moet (om 9.30 uur) maar vrij genomen, mag geen halve dagen vrij nemen en doktersbezoeken moeten we op onze vrije dag regelen tenzij het spoed is..... voor de volgende keren moet ik even in overleg, de verloskundigepraktijk is nl niet open op vrijdag (mijn vrije dag) en ik ga niet elke keer een dag vrij nemen, kan die dagen beter gebruiken om een later moment.

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oeps dat maakt het iets ingewikkelder ;)

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Voor de vk hoef je zeker geen vrij te nemen Kersje. Je werkgever is verplicht jou in staat te stellen die bezoeken te ondergaan.

Deel Deze Pagina