Wat rot zeg... Maar het is echt zo, bij de helft van de gevallen is er echt niets aan de hand, dus wees niet al te ongerust. Maar ik zou precies hetzelfde voelen hoor... Sterkte van het weekend, hopen dat het hierbij blijft.
Wat een snelle reactie's haha. Heb zelf echt last van alle kwaaltjes volgens mij.. Alleen voel niet echt iets 'speciaals' in mijn buik, hebben jullie dat wel of ook (nog) niet? Ben 8 sept. uitgeteld. En kan niet wachten tot het zover is!! Fijn weekend allemaal
Even hier wat van me laten horen... Ben erg druk op het moment dus aantal dagen niet op het forum geweest. Ik ga dan ook niets terug lezen want is veelste veel. Hier alles OK!
Ik heb 10 dagen licht roze bruin verlies gehad!! Niks aan de hand.. 5 dagen vooruit gezet en een kloppend hartje!
hier na 2 dagen misselijk terug! Kon op mobiel opeens niet meer reageren! Vaag! Ik slik medicijnen omdat ik een auto immuum ziekte heb. Waardoor ik in mijn gewrichten ontstekingen krijg daarom mag ik niet zonder (vroegen een paar meiden) ik ga ga me huishouden op orde brengen na 2 dagen bank!! tot vanavond!
Dat klinkt geruststellend little dreamer! Vandaag niks verloren en ben doodmoe en constant misselijk/trek in niks/trek in alles
Dat gevoel heb ik ook, en dan gooi ik alles eruit maar ben daarbij niet misselijk. Vandaag wezen behangen bij mijn ouders, is m'n vader naar de slagen geweest en zegt ie heb lekker filet, rosbief en ossenworst voor je meegenomen omdat je dat zo lekker vind .......... dus ik zeg nou ik heb echt zo'n trek in slaatje van de slager dus heb die gegeten. Is hij er later nog een paar gaan halen voor vriendlief en mij om mee te nemen
Hello ladies !! Was niet veep bij te lezen van vandaag iedereen lekker genoten van de zaterdag ? Kwaaltjes: tot nu toe alleen zere borsten. En dat had ik de vorige keren juist niet. Maar omdat mijn boobies er niet op vooruit gegaan zijn na de vorige zwangerschappen draag ik de Super Push Up van H&M. Echt een aanrader trouwens! Maar is dat niet slecht als je zwanger bent ?? Ze beginnen al te groeien en wat voor bh zal ik dan moeten dragen ?? Het moet nog wel wat lijken natuurlijk
Ja das waar, na een mk sta je toch helemaal anders tegenover het begin van je zwangerschap, denk dat je pas volledig kan beginnen genieten na 12w @loderonde: proficiat en welkom @vertellen: wij wachten ook nog, mijn ouders waarschijnlijk na 1e echo, schoonouders na 12w. Had bij vorige zwangerschap al een t-shirt gekocht voor m'n dochtertje met 'er zit een kindje in mama's buik', dit was groot genoeg gekocht dus heb het niet gebruikt na mk, hopelijk nu wel @niike: nog niet te snel paniekeren, kan nog steeds van innesteling zijn, maar zou me ook onzeker voelen hoor, is perfect normaal kwaaltjes: hier wat vollere borsten en gevoeligere onderbuik. Ook de laatste dagen enorm last van het hormoon-monster
niet meer bijgelezen. Drukke dagen gehad! las op de laatste pagina wel vraagje over boobs/beha's.... in principe zou je geen beugelbeha's meer moeten dragen omdat die de melkklieren bij de borsten afgestremd kunnen worden door de beugels. Maar als je de beha niet te strak hebt (als je geen last hebt van de beugels) kun je wel nog een beugelbeha aan doen hoor. Ik had het aan de vk gevraagd omdat ik toch ook graag meer dan alleen hangzakken wil . Maar zodra je merkt dat je last krijgt van je beha moet je OF een grotere maat kopen OF zonder beugel dragen. Ik heb trouwens zelfs voedingbeha's met beugel. Maar die beugels zijn van ander materiaal gemaakt zodat ze "minder werken" dan normale beugels. nieuwe mensen: welkom!!!! Hier: gisteren een rampendag gehad. De jongens waren weg (naar opa en oma, want papa moest daar in de buurt klussen) dus ik met dochterlief de stad in. Zij op haar fietsje en ik met de boodschappenwagen. In de stromende regen... pfff... eerst naar de bieb, daarna naar de HEMA voor een nieuwe iphone-hoes voor manlief en daarna naar de bakker voor de vlaaien voor het verjaardagsfeest van vandaag. Ohja, daarna zijn we ook nog belegde broodjes voor de lunch gaan halen bij de slager! Wil ik de vlaaien in de boodschappenkar stoppen, is de kar te klein en krijg ik hem niet genoeg opgerekt omdat ik alle boeken (35 stuks) al erin had. Dus de boodschappentas-gedeelte van de kar gehaald, de vlaaien op het onderstel gezet en daar weer voorzichtig de tas op gezet en die weer op het onderstel vastgemaakt... dus ik mocht de kar niet te schuin houden, want dan gleden de vlaaien tegen de rand aan en ook niet te recht want dan zakten de dozen in door het gewicht van de boeken.... dus zo in de regen weer naar huis... kom ik thuis blijk ik mijn telefoon kwijt te zijn. Dus ik tegen dochterlief gezegd dat ik mijn telefoon ging zoeken, eigen fiets gepakt en overal langs geweest of ze mijn telefoon ergens hebben gevonden. Nergens niets gevonden... dus weer terug.... Kom ik thuis, probeer ik mijn telefoon maar eens te bellen, misschien dat iemand hem toch heeft gevonden en bij een andere winkel ofzo heeft achtergelaten. Wordt er opgenomen bij de bieb, dat ze hem hadden gevonden toen ik net wegfietste van daar.. dus ze waren mijn gegevens al aan het opzoeken want het was al kwart na 1 en om half 2 ging de bieb dicht. Dus ik weer op de fiets gestapt. Dochterlief wilde mee... als een gek naar de bieb gefietst, telefoon opgehaald en toen met dochterlief nog maar even naar de supermarkt geweest voor een gebakje, kon de suiker wel gebruiken na al die ritjes naar de stad Daarna lekker met z'n 2-tjes in bad geweest en weer terug in de pyjama-huiskleren want we waren nat tot op ons ondergoed! Na het bad toch maar even nog de strijk gedaan (dat was namelijk de hele reden dat de jongens naar mijn ouders gingen)... had nog 4 korven weg te werken..... Ben gisteravond dus ook maar vroeg naar bed gegaan.... Vandaag bij de broer van manlief de verjaardagen vieren van manlief en broer (ze schelen zich 1 jaar en 3 dagen).... en dan kijgen de kids de t-shirts aan... ben eens benieuwd wat de reacties zijn... weet trouwens nog niet hoe we dat gaan doen, want we "moeten" vroeg daar zijn ivm de vlaaien maar willen eigenlijk pas als laatste aankomen ivm de t-shirts.... en aankomst is tussen 3 en 4.... maar denk dat we al vrij vroeg richting Maastricht vertrekken en dan voor het feest de vlaaien al af gaan geven.... Dan gaan we tussendoor nog even naar mijn ouders toe.. (die komen ook naar het feest maar hebben altijd de neiging om ergens te laat aan te komen, dus als we samen vertrekken zijn zij ook netjes op tijd ) Verder dus vandaag weinig tijd om te reageren... heel veel plezier allemaal en tot morgen ofzo!!!!!!
Nou dat was jullie dagje dan wel he leatitia... pff soms heb je van die dagen. Gelukkig is alles goedgekomen. Heel veel plezier vandaag, ik ben erg benieuwd naar de reacties!
WOW dat je het volhoud haha. Zelf lig ik meer op de bank dat dat ik ook maar iets doe En als de kids van mijn man er zijn... een tweeling van 4... (die er vaak zij) kom ik echt aan helemaal niks toe. Breng ik dan ook vaak even voor een paar uurtjes naar mijn ouders dat ik toch nog even iets voor mezelf kan doen in het huishouden... Herkennen jullie dat ook? Dat je het zwaarder vind als er al meer kindjes zijn?? Fijne zondag!!
@ leatitia jij bent wel bezig gehouden gister zeg, veel plezier op de verjaardag en gefeliciteerd natuurlijk. ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden.
Voel me hier voor de moment iets minder, heb weer een enorm gevoel dat het aan het misgaan is. Ben dan tijdens het douchen ook zo dom geweest om even aan m'n BM te voelen en deze zit veel lager en voelde niet echt meer gesloten aan (als ik dat zelf al kan bepalen natuurlijk) en begin ook wat pijn in onderbuik te voelen, dus denk nu dat het terug verkeerd gelopen is, maar zal zo ie zo moeten wachten tot 10 febr voor m'n echo, nog zoooo lang
Hee meiden, Zo laetitia, wat een dag... Hier is t echt helemaal mis. Zoveel bloedverlies met stolsels en sinds vannacht ook buikkrampen. Dus ik weet genoeg Morgen hadden we echo gepland staan, die laten we doorgaan, dan weten we t echt definitief. Gaan vanavond ff lekker eruit, met me zussie, neefje en broertje en vriendin. FF ergens eten. en dan morgen de echo. Ik laat morgen nog wel weten hoe t gegaan is, maar een septembermama wordt ik niet meer.
Hoi hoi dames. Voel me ook niet echt fit vanmorgen. Wat misselijk en al die drukte om me heen is eigenlijk beetje te veel
Sterkte Whoppie! Balen dat je ineens zo onzeker bent Evy. Probeer positief te blijven en jezelf niet gek te maken. Oeps Laetitia wat een dag... Veel plezier vandaag!
je baarmoeder wilt niet altijd wat zegen he voor zelfs een gyn is het lastig om te zien en te voel aan je baarmoeder of je zwanger bent. zolang je geen bloed verliest is er nog niks aan de hand. en de pijn aan je onderbuik kan ook komen door je darmen en of omdat je baarmoeder groeit . ik weet het klinkt allemaal zo mooie maar het gevoel blijft en soms zegt je gevoel genoeg, maar ik weet ook dat door bv aan je baarmoeder te voelen je angst gaat ontwikkelen daarna krijg je wat buikpijn en dan is de angst compleet...... hoe is het met je symptomen ? maak je niet te druk ik .... en hopelijk zit je gevoel er naast edit tevens zie ik dat je al een kindje hebt gehad dus kan je baarmoeder ook niet voledig dicht meer zitten