september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    #1741 Mams136, 22 jan 2012
    Laatst bewerkt: 22 jan 2012
    Mag ik ook bij op de lijst???
    Word ons 3e kindje waarvan de 2e met 16+4 is overleden.
    En als alles klopt ben ik 28sept uitgeteld.
    Oh en 21 februari heb ik intake bij de gyn

2. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Evy; Ik weet niet zo wat je bedoelt, ik zou niet weten hoe ik mijn baarmoeder moet voelen en of deze laag is of gesloten. Maar kan die buikpijn niet van het voelen zijn dan? Lijkt me niet goed om te voelen, ik heb er verder geen verstand van... Maak je niet gek

@Whoppie; sterkte meid... pfff klinkt inderdaad niet goed. Hopelijk heb je het mis, maar je bent realistisch en dat is misschien alleen maar goed. Hopelijk kan je het een beetje van je af zetten vanavond.

@Senna; sterkte de komende tijd. Hopelijk gaat het snel weer beter en sterkte met de curretage. Neem je rust.

@mams; ik weet wat je bedoelt, hier ook flinke bonje thuis gehad vanochtend. Alleen geloof ik nog steeds niet dat het mijn hormonen zijn hoor.

@Maaike; 3 op de 10 gaat mis, vind ik nogal veel. Ik lees en hoor overal zo'n 10 tot 15 % en na de 8 weken nog maar 6% ofzo. Mijn verloskundige had het ook al over 15%, waarvan de helft zonder bloed, een MA geloof ik.

@Melanie; spannend he... zeker voor jullie nu. Maar er is geen reden tot ongerustheid, tenminste, je voelt je gewoon zwanger, dus gaan we ervan uit dat alles prima in orde is!

@Diana, gefeliciteerd!
    Nog aan de BV?

@Hier; al drie dagen last van buikpijn. Het voelt aan als mijn darmen en ik moest gisteren dan ook na het eten erg naar het toilet en toen was de pijn over. Ik heb al eerder prikkelbare darmen gehad en denk dat het nu weer is. Maar ik maak me toch iedere keer bij krampen weer ongerust....
    Vanavond goed slapen, twee nachten slecht geslapen, dochter die vroeg op is en pfff.. Morgen weer werken :( Nu al geen zin!

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @Kwebbel ik werk nu ook 2 dagen maar dat deed ik met mijn vorige zwangerschap ook al het laatste stukje. Daarvoor werkte ik 3 dagen per week. (werk nu ook nog 1 dag in de week thuis voor het bedrijf van mijn vader administratief dus das wel lekker want dan is Sterre gewoon op het kdv en kan ik een stapje langzamer)

4. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Charmedknorrie oh dat is wel lekker dat je ook nog thuis werkt.
    @Mams136 je staat op de lijst, alleen de mobiele website lukt me nu even niet.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh ok, nouja komt wel :)Heb nog ff me berichtje gewijzigd en mn intake bij de gyn erbij gezet.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahaha ik weet van mezelf 100% zeker dat het van de hormonen komt.
    Ik kan heel kwaad worden hoor begrijp me niet verkeerd...
    Maar dit was zoiets kleins... En ik begon te huilen en dat doe ik nooooooit!
    Alleen in een zwangerschap.

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    zowel mijn gynceloge en fertiliteitsarts en mijn nicht ( is gyn in amc) zegen het en het was toevallig ook bij de docmenteren over die conveuse kindjes .
    het is inderdaad wel heel veel maar ik vraag me ook af of ze daarbij de zwangerschappen incalculeren die voor de test al fout gaan ( dat je nog niet bewust bent dat je zwanger bent)
    maar goed het is een lastige berekening en een lastig verhaal en we gaan er maar van uit dat het goed is .

even over je darmen ik had ook super last van mijn darmen drink nu elke morgen op een nuchtere maag lactose roos vice ( is pruimen smaak) en ik moet zegen dit werkt echt super je moet er zelfs niet te veel van drinken want na een uurtje voel je je darmen echt werken mischien helpt het jouw ook !

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heel veel sterkte Senna!

Welkom en gefeliciteerd DianaV!

Haha Mams. Fijn dat je je troost hebt gevonden bij de Mac ;)

Dromen jullie ook al zo heftig? Ik had het bij mijn eerst zwangerschap ook en het begint nu alweer ;)

9. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Thnx meiden.
    Ben blij dat we ff weg zijn geweest, nu weer thuis. Lekker op de bank. Jullie horen morgen nog wel wat t geworden is.
    Fijne avond en truste alvast...

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Hahah ik droom de raarste dingen , dat me hond op wintersport gaat en terug komt met de gips vlucht .
    dat mijn vent niet komt opdagen bij het trouwen .
    enz enz

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahaha :p
    Ik heb de eerste seks dromen ook alweer gehad :)

12. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja, dat zou kunnen, de meeste miskramen gebeuren al voor de NOD, bijvoorbeeld bij de innestelling. Dus die tellen ook mee dan. maar deze getallen zouden net zwangere voruwen alleen maar meer ongeruster maken, en dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Bedankt voor de tip. Ik denk alleen dat mijn darmen al juist overprikkeld zijn en dan moet ik juist van die laxerende drankjes afblijven. Ik maak me denk ik te druk en van stress krijg ik darm en maagklachten.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kwebbel ook al in het onderwijs, leuk. Ja 5/6 kan je al aan het werk zetten. Hier een groep 4 (fase 8 en 8+) maar te vergelijken met groep 4, met veel zorgleerlingen en concentratie over het algemeen 0! Dus een pittige groep......dus kan ook niet veel op mijn barkruk zitten, dus ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden.

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Dithje ik hier ook rare dromen hoor.....

@Kwebbel mijn jongste en die van jou schelen niet zoveel, die van mijn is van 23 dec 2010.....

@Charmed ik vind het nog steeds bijzonder dat we weer drie weken achterelkaar aan lopen.

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    mijn stelt het alleen gerust je kan het ook zo zien dat meer en deel van de zwangerschappen gewooon goed gaan en zo heb ik dat ook bedoelt!
    maar blijkbaar word uit dat soort dingen altijd alleen het negatieve gezien .
    maar als het in een andere geval was geweest en ik had geschreven dat je met een loterij 3 van de 10 loten geen hoofdprijs hadden en de overig 7 wel dan word er wel gezegt van goh dat is een hoge win kans!

alles heeft twee kanten en het is maar net hoe je het leest ....
    ik bedoel iets liefs zo van meer en deel van de zwangerschappen gaat gewoon goed en het word gelijk negatief opgepakt, dat is mischien ook wel een rede dat ik een hekel heb aan het comuniceren over internet je ziet elkaars gezicht niet !

16. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    de mobiele website is ook weer bijgewerkt.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Missmaaike, misschien had je het net tegen de verkeerde, ik kom vorige maand net van een miskraam af en ben dus heeeeel blij met de testen die nu zo zijn als ze zijn en dan had ik het leuker gevonden als je had gezegd, cool man, fijn voor je, ipv direct te antwoorden van "dat wil niks zeggen die testen" was nogal bot ook al had je het niet zo bedoeld.
    Maar zand erover ben de kwaaiste niet.....

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind hem zooooo gaaaffffff........

19. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Rare dromen heb ik ook veel last van, vannacht gedroomd dat ik echt vet erge ruzie kreeg met n tante van me (die ik bijna nooit zie) omdat ze bij n afspraak geen toezeggingen kon doen omdat ze de avond ervoor misschien geitjescursus had (euuuuuhhhhhh wat voor cursus......) herken het idd heel erg van mijn vorig zwangerschap

Hier gaat t nu weer iets beter misselijkheid is ff gezakt hopelijk blijft t vanavond weg. Ik vind dit echt zulke stomme weken! Je voelt je rot door de misselijkheid en niemand bijna die het nog weet pffff....ik ben zo blij als het 30 januari is en we de echo hebben daarna mag de wereld het weten van me (en dan kan ik ook eindelijk mijn buik weer laten zien aangezien die duidelijk aanwezig begint te zijn)

Goofy Ik vind het ook heel bijzonder hoor dat we weer 3 weken achter elkaar lopen. En nu draaien we het om he jij een meisje ik een jongen hihihihi

20. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed bezig, mamavangwen :p

Deel Deze Pagina