september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik heb in een half jaar tijd 2 miskramen gehad laatste in oktober... dus weet waar je het over hebt alleen heb ik het een extra keer mee moeten maken ( En ik gun dat niemand) ik snap jouw reactie erop maar dit is wel hoe ik het voel ! en ga hier op het forum daar neit over liegen door tegen mijn gevoel in te zegen nou wat fijn nu zou het wel goed komen !

helaas sta ik daar niet achter ik schrijf dat een test en klachten niks zegen ook omdat er een aantal meiden hier op het forum zich daar druk over maken omdat hun test niet donkerder werd of omdat ze hellemaal geen klachten hebben.

links om of rechtsom is het nooit goed maar ik ga er helaas niet over liegen en als jullie dat niet kunnen hendelen dan is dit waarschijnlijk niet de plaats voor mij !

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @missmaaike ga hier verder maar niet meer op in......lijkt me verstandig en geheel nutteloos.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schrok me kapot toen ik trouwens zag dat betty barclay bij de engeltjes stond........heb ik in mijn vakantie niet meegekregen, kwamen samen van NODforum af......

Nou hier gaan we ons mandje in, nog moe van de reis van gisteren......en ben bang dat het een raar nachtje gaat worden. Jongste moest op mijn borst in slaap vallen normaal doet hij dat nooit. En de oudste lijkt last te hebben van zijn keel, laat zijn speeksel lopen en is schor en klaagt over au.....en geeft zijn brood terug, wat ook niet normaal is.

Dus lekker slapen voor iedereen......zijn er nog echo dames.....succes dan.
    En Whoppie en Senna nogmaals sterkte!

4. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    @missymaaike; Ik snap je gevoel hierin maar ik kan me voorstellen dat dit niet prettig overkomt. Ik heb zelf ook vorige maand een miskraam gehad en dan wil je inderdaad horen wauw wat super! Ze weet zelf ook wel dat dit geen garantie is dat het goed zal gaan maar dat wil je op zo een moment niet nog eens horen. Jij bent hier heel erg voorzichtig in maar je moet het ook begrijpen dat anderen hier weer heel erg positief in staan en juist alleen maar aan het goede willen denken. Beide niks verkeerds aan natuurlijk maar ik wou wel eventjes laten weten dat ik haar gevoelens ook wel goed begrijp hierin. Hier bedoel ik niks verkeerds mee want zoals ik al zei begrijp ik jou gevoelens ook maar soms kun je dat dan beter alleen denken.

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @juli... heel veel succes met de echo vandaag! hoop dat er een mooi knipperlichtje te zien is.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meiden met echo's vandaag, succes!!

7. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    weten je ouders het nog niet? Tja die hormoontjes hé, heb er ook zo last van

@goofychick: en hoe is het geweest? Lekker kunnen ontspannen?

@senna: respect hoor meid, dikke knuffel. snap hoe je je voelt, ik moest maar 4 dagen wachten voor m'n curretage, maar vond dat al moeilijk.

@mamavangwen: dat ie lager stond voelde ik omdat ik er gemakkelijker aankon en dat ie meer open voelde, tja, ik voelde gewoon waar de opening is en dat ik hier een beetje in kon duwen. Denk nu ook dat het gewoon komt vanuit de positie dat ik voel hoor, voorheen voelde ik zittend, nu stond ik recht, dus misschien maakt dat ook verschil. Maak me allesinds al veel minder druk :p omdat het zittend nog steeds hetzelfde voelde als in het begin

@boomie: zie bovenstaand bericht, en inderdaad die pijn kan daar van komen, want heb nu helemaal geen last meer. Bij m'n eerste zwangerschap deed ik dit ook allemaal niet, maar ben nu zo'n gekke zwangere geworden :p. Heb mezelf ook voorgenomen dit niet meer te doen en gewoon rustig te wachten tot de echo

Gebroken nacht achter de rug, onrustig geslapen zowel ik als dochter en snurkend mannetje naast me, zal blij zijn als ik vanavond terug thuis ben en misschien eens lekker vroeg in m'n bedje kruipen ;)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Evy, nee mn ouders zijn nog niet op de hoogte...al ruikt mn moeder wel onraad ;)

9. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Whoppie en Senna: sterkte meiden.

@ Nieuwe meiden: Welkom en proficiat!

Hier net de test van moeders voor moeders gedaan, en ik zag een mooie streep:). Ook een armbandje cadeau gekregen en op het einde nog een luiertas ook. Mare vond het allemaal wel interessant zo'n vrouw in huis die met flessen naar binnen kwam. Vanaf volgende week begin ik met plassen voor de komende 10 weken.

@ Dromen: Ik begin hier ook weer intensief te dromen. Voor de rest voel ik me redelijk beroerd maar dat komt eerder door een vastzittende verkoudheid dan door de zwangerschap.

10. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Mijn complimenten voor de site trouwens, ziet er erg mooi uit!:)

11. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Ja die van mij ook, ze vroeg dit weekend of ze het kinderstoeltje van m'n dochter zouden verkopen? Had laten weten dat een vriendin 14w zwanger was. Ze zei letterlijk: 'tja ik weet niet wat jullie plannen nog zijn', waarop ik reageerde 'goh dat weten we zelf eigenlijk ook nog niet 100%, hou het toch maar bij' :D. Dus ze was toch al een beetje aan het polsen

Site: ja moet zeggen dat ik die ook super vind!

12. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    meiden met een echo succes!

Hier net een boterham op terwijl ik me best misselijk voelde dit lijkt nu wat te zakken!

ik ga niet reageren heb een paar dagen via tel meegelezen maar ik onthoud niks!

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik lees na mijn werk bij:

Maar wil iemand op de lijst mijn intake en termijnecho Vk zetten?
    22 februari om 09:00 uur (2e echo)

14. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

He meiden,

Ik merk dat ik hier niet meer al te vaak rondhang, en ik heb ook geen zin om alles terug te lezen...
    Daarnaast heb ik niet de behoefte om van sommige hier 5x op een dag het zelfde verhaal te lezen ;) En dan heb ik het nog niet over alle wijsheden die worden uitgesproken en de goedbedoelde adviezen die worden gegeven.

Vat het niet verkeerd op! Dat moeten jullie zeker blijven doen naar elkaar toe, maar nogmaals ik heb er geen behoefte aan dus ik zal me hier minder laten zien... Natuurlijk kom ik zo nu en dan wel spieken hoe het met jullie gaat en laat ik even weten hoe het met mij is :)

@Senna ik zag net iets over curretage:( Vind het echt k*t voor je meid! .. Heel veel sterkte!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb net de verloskundige gebeld en heb daar 8februari de intake.
    Morgenochtend mag ik met het echobureau bellen voor een afspraak voor een vroege echo (7weken).
    En dan heb ik 21 februari de intake bij de gyneacoloog.

De VK was superenthousiast dat ik weer belde en dat ik weer zwanger ben. Zij en nog 1 andere hebben ons heel intensief begeleidt bij het verlies van Mylan.
    Ze begreep heel goed dat ik 21 februari toch wel erg lang vind om af te wachten en te kijken of het goed zit.
    Dus nu mag ik morgen het echobureau bellen voor een afspraak rond de 7 weken.

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mams wat fijn dat je eerder kan. Zal een spannende tijd worden....gelukkig heb je ons :)

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook de vk praktijk gebeld, en de ass was erg verbaasd dat ik me alweer kon komen aanmelden en ook erg medelevend. Ze zei al, oh 9 wkn is dan nog wel lang wachten voor je, maar zei toen ook al dat ik al een echo met 7 wkn kreeg.
    Hier geen bloed, vorige maand ging het mis en was ik al aan het vloeien.

Zo lekker vroeg van school gegaan, nog even hutspot maken en even relaxen (lees was doen) voordat k de kids ga ophalen.

18. Hoi Dames

heb niet bijgelezen sorry.
    Wilde jullie laten weten dat ik morgen de curettage krijg vruchtzakje zat nog zo hoog in de baarmoeder dat ze nou wel haast wilde maken omdat ik er ook best last van heb.

19. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Zo heel de benedenverdieping schoongemaakt incl ramen lappen en dweilen nu ff aan t wachten tot t droog is dochter zit in de box en is dora aan t kijken en ik geniet ff van n tomaat mozzarella salade! Fijn vandaag weer zo'n betere dag!

20. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @senna: goed dat je nu niet te lang meer moet wachten, sterkte morgen X

Deel Deze Pagina