Heerlijk, lekker aan de ciabatta met echte Italiaanse olijfolie en zout en peper. Dipje is ook heel handig als je moeite met je ontlasting hebt. Maar moet de olijfolie wel heel lekker zijn.....
Als je goede olijfolie pakt is ie altijd lekker haha.. @senna heel veel sterkte morgen meid! Hier niet veel te melden.. Lekker aan het wachten voor donderdag.. 9 uur de echo en 9.50 gesprek met onze fa. Liefs Melanie
hee meiden, Vandaag echo gehad en de vermoedens zijn bevestigd. Ik wordt geen septembermama. Ik ga jullie dus verlaten.... ik kom af en toe eens kijken hoe het met jullie is, maar ik zal niet meer actief meepraten... Succes met jullie septemberbeebjes...
Whoppie, sterkte meid!!! Knuff!!! Senna, sterkte morgen lieverd!!! Weet dat ik er voor je ben en aan je denk!!! Kletsen zo wie zo in ander topic als je er behoeft aan hebt verder. Knuff!!!
@Melanie: Spannend donderdag echo!!!! Gelukkig lekker vroeg!!! @Whoppie: Heel dikke knuf voor jou! @Senna: Sterkte morgen!
Hey meiden morgen intake bij de vk wat is dat snel gegaan! Heb gebeld toen ik bijna 5 wk was en nu dus alweer ruim8 wk gewoon al 1/5 gehad!
@senna: heel veel sterkte morgen. en een dikke knuf @whoppie: jij ook een hele dikke knuf en ik hoop je snel weer zwanger terug te zien. @charmedknorrie: spannend morgen je intake. Doe ze ook een echo? @juli: hoe was jou echo vandaag. @all: hier snip verkouden en word gewoon gek van mezelf. Ben een wandelende druppelneus. Hier morgen eindelijk de echo!! Wel pas om 20.15 uur maar hoop dat morgen de dag snel voorbij gaat. Website is weer bijgewerkt en de mobiele website ook.
@Zo hier lekker eten, hutspot met heerlijke gehaktballen, manlief net thuis en beide jongens vlogen naar hem toe.....en kijkend naar manlief heeft hij ze ook wel gemist naar ruim een week met ze vertoefd te hebben.
@Senna heel veel sterkte morgen, en denk erom niks moet en niemand bepaalt hoe jij je straks mag of moet voelen he!
hier net lekker Japanse Noodles gegeten Heb voor de verandering manlief deze week 'savonds thuis. Normaa zit hij van ma-vrij in de kost, elke week. Dus ik ben deze week gelukkig. Begrijp ik dat jou man ook veel weg is?
mijn lichaam heeft 'geleerd' van mijn ziek zijn geloof ik. loop alweer een hele dag over te geven. mijn collega's beginnen nu vragen te stellen of ik niet zwanger kan zijn nouja ik kan me er nog steeds uitpraten... @whoppie: wat *** voor je. sterkte! @senna: sterkte morgen!
mams135; Wat fijn dat je al eerder terecht kan voor een echo. Senna; Sterkte morgen Whoppie; Jeetje wat erg, heel veel sterkte! Melindy; Wat balen dat je zoveel moet overgeven. Hier ook al 3 dagen behoorlijk beroerd maar ik hoef net niet over te geven gelukkig. Mijn moeder had me de tip gegeven om in de avond al een boterham te smeren. Deze naast mijn bed te leggen en in de ochtend meteen te eten voordat ik op stond. Ik heb wel het idee dat het iets geholpen heeft want het was vandaag iets minder. Hier; Oeeeh ik ben zo zenuwachtig, ik heb dadelijk om kwart voor 9 de echo. Ik lig al 2 dagen om half 9 in bed dus dat is voor mij erg laat haha. Ik ben zo benieuwd, ik hoop echt dat we een mooi kloppend hartje te zien krijgen! Ik denk dat ik morgen pas iets zal laten horen aangezien ik nu alweer moe ben.
@Senna, sterkte met de curretage. @Whoppie; sterkte met het verlies.. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. @Melindy; Ja, logisch dat je collega's het denken haha, overgeven is wel het teken van zwangerschap natuurlijk. Maar ja, buikgriepje kan ook altijd nog. Kan je je niet ziekmelden als je zo slecht voelt dan? @Juli, veel plezier zometeen! Ik hoop dat het er allemaal goed uit zien! @Hier; weer buikpijn, ik baal er echt van. Teken dat ik me gestresst voel, dan gaan mijn darmen altijd pijn doen. De verloskundige heeft gelukkig voor mij een echo overmorgen weten te regelen! Om 13.50 uur... toen ik het hoorde, werd ik helemaal zenuwachtig!
Heel veel sterkte morgen Senna! Fijn Mams dat je zo snel een echo krijgt Leuk ook dat je vk zo enthousiast reageerde. Jij ook al zo'n fijne vk Goofychick Dikke knuffel Whoppie, wat verdrietig Succes morgen CharmedKnorrie. Jij ook MamavanGwenn O nee toch Melindy zo ziek? Getsie zeg... Spannend zometeen de echo Juli Succes en ik duim voor je! Het is maar goed dat mijn collega's mij nu niet zien. Onderuit gezakt op de bank met een flink opgezette buik Hoop dat ik het verborgen kan houden tot de 1e echo
sterkte meid, het was inderdaad te verwachten maar maakt het daarom niet minder gemakkelijk hé, dikke knuffel @mamavangwen: wat leuk dat je morgen je echo hebt, duim voor een mooie echo @juli: spannend meid, kom hier zeker nog iets vertellen hé, sterkte @boomie: wat leuk dat je woensdag al voor een echo kunt gaan
@juli spannend denk aan je. @boomie fijn dat je eerder terecht kan. Eigenlijk zou het gewoon een standaard echo moeten zijn of worden met 7 wkn vinden jullie niet hi hi. Hier is het aftellen ook begonnen....tijd zal wel vliegen met twee jongens om me heen en de oudste heeft volgens mij een beginnende keelontsteking, laat weer zijn speeksel lopen, stort regelmatig in op het kleed op de grond en krijgt weer pijn aanvallen. Zo zielig......is echt ons jochie niet nu.....ga hem even naar bed brengen met pijn stiller van de oostenrijkse dokter, geweldig spul. Beter dan de zetpillen. Misschien tot straks.