september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik moet me ook opnieuw aanmelden, want volgens mij stopt ie na een jaar he.....

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kom ik net van het KDV af, zeg ik daar tegen een moeder, joh ze kunnen het wel goed vinden met elkaar he, mijn oudste en jou zoon......ja is het dat zoo zegt ze.....zag al zoiets vorige week.....en hij doet nu opeens allerei dingen die hij normaal thuis nooit doet.....met andere woorden jou zoon heeft een slecht invloed op die van mij.....tsssss ipv dat ze zegt ja leuk he!!! Boeven zijn het allemaal op deze leeftijd maar die van mij kreeg even de schuld dat haar zoon dingen doet thuis. Fijn zulke ouders....

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Noujaaaa zeg!!! Die heeft lef!

Ik heb me vanmiddag ook weer aangemeld voor de blije doos en de Wij.

4. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Die kleine beetjes geeft mijn lichaam ook al aan, maar dat warme eten he.... moet eerst bijkomen van de lucht en dan eet ik pas later wat, vriendlief eet natuurlijk wel gewoon warm. Moet ook die luchten nog twee keer doorstaan, op mijn werk eten de kinderen ook warm 'savonds en dat wordt ook vers gekookt..... maargoed het is een gezonde "zieke" he heb het er ook wel voor over.

5. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoe zit dat met de wij, waar kun je die aanvragen?

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Als je de blije doos aanvraagt krijg je automatisch abbo op de Wij totdat je kindje 1 is.

7. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Thnx ga ik meteen even doen... O kan nu niet op het gedeelte van die site, probeer het straks nog wel even...

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb zelfs vorig jaar zomer buiten gegeten terwijl vriendlief binnen zat te eten omdat ik niet tegen de geur kon hahahaha......en iid het is een gezonde ziekte......hier omarm ik mijn symptomen vandaag ook hoor.....

9. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland

Haha, ja zulke ouders he dat doet/deed mijn kind anders niet..... natuurlijk jutten ze ELKAAR op en karakters vinden elkaar wel.

10. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    @mams; Ohh ik dacht echt alleen op het down syndroom. Hmmm lastig dan!

@melanie; dat dacht ik toen bij mijn zoontje ook maar we hebben heb toen alleen nog eens bekeken om aan familie te laten zien, daarna eigenlijk nooit meer na gekeken. Maar het is wel ook leuk voor later vind ik. Als je eenmaal je kindje hebt heb je nog iets veel mooiers om na te kijken natuurlijk:D

@goofy; Leuk zo een moeder, kan me voorstellen dat het erg lullig over kwam.

Ik lees net dat jullie het over de wij hebben, in denk leuk die wil ik ook weer. Ga ik naar de link van hierboven, komt het me erg bekend voor. Volgens mij had ik me al aan gemeld haha. Ik wacht maar eventjes af of ik een wij krijg toegestuurd anders doe ik het volgende maand nog maar eens opnieuw.

11. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn zeg! Pfff lekker he.. en nu relaxen dan!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou vond ik de doos van felicitas leuker dan de blije doos, was bij mijn tweede maar magertjes.....

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @goofy, vond ik bij de tweede ook.
    Ben benieuwd of die verbeterd is..

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik probeerde de felicitas doos aan te vragen maar dat kon niet...mijn uitgerekende datum mocht maximaal 8maand in de toekomst liggen...
    Nou dan probeer ik het over 4 dagen nog een x...pffff

15. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Vanmorgen een mooi kloppend hartje gezien op de echo! Wat een opluchting! Wel iets terug gezet, 14 september uitgerekende datum, maar bij 10 weken heb ik weer een echo dan kijken ze nogmaals.

16. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Wat fijn zeg:)

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @pris: Wat fijn!!!!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Pris en Juli gefeliciteerd met jullie goede echo's!

Ik had de nieuwe Wij ook in de brievenbus vandaag, leuk!

Haha dat had ik laatst ook Mams met het aanvragen van de Felicitas. Ga het volgende week nog eens proberen.

Tssssk wat een lef van die moeder Goofychick.
    Is makkelijk hè om met je vinger naar de ander te wijzen. Dom!

19. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier vandaag ook de wij in de bus gehad. Krijg hem nog altijd omdat ik hem steeds verleng omdat ik het een fijn blad vind om te lezen.

Hier net terug van de echo. En wij hebben een heel mooi kloppend hartje gezien!!!! Zo blij er valt een last van mijn schouders af. Ben vandaag 7 weken en ze kwam met meten uit op 6,6 weken.

De dozen vraag ik met 12 weken weer aan.

@goofychick: lekker zo'n mama. Haar kind is zo heilig als een boontje zeker.

20. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Vanmiddag een kloppend hartje gezien, wauw wat is dat weer bijzonder, zo blij!!! Ik ben 1 dag voorruit gezet! Mijn manlief die glunderde ook helemaal!!!

Nog steeds misselijk bah, normaal eet ik anderhalve pizza en nu kreeg ik net aan een halve naar binnen. Maar een kiwi ging er wel goed in.

Andere meiden met een mooi echo, YEAHHH

Ik ga zo maar een bakje ijs pakken van Hertog, caramel mmm

Gister heb ik een potje zitten janken en de reden geen idee!

Deel Deze Pagina