Hoi allemaal weer. Ben alweer een tijdje weggeweest maar heb alles weer bijgelezen. Ik denk dat ik tijdelijk ook niet veel kan meeschrijven omdat schoonzus uit turkije hier op vakantie is. We proberen zoveel mogelijk tijd samen door te brengen. Heb ondertussen verjaardag van zoonlief gevierd. Hij heeft ook de t shirt aangehad. Helaas viel de kwartje niet echt . Omdat mijn schoonzus 4,5 mnd zwanger is dacht iedereen dat we naar haar reffereerden. Bij ons worden grotere kinderen (ook buiten eigen familie) met broer of zus aangesproken. Ik hoor ook achteraf dat sommigen met elkaar er over hebben gepraat maar omdat ze niet verwachtten dat ik zo snel weer zwanger zou zijn hebben ze niets gezegd. Verder hier nog steeds geen klachten. Alleen vandaag voelde ik mij even niet lekker maar weet niet of het met de zwangerschap te maken heeft. Ow ja ben ook druk bezig geweest met bv afbouwen. Al twee dagen krijgt zoonlief geen bv meer. Hij heeft wel opeens heel vaak zijn speentje in. Voorheen had hij allen 's nachts een speentje nodig. Hoop maar dat het van het afbouwen komt en dat hij snel weer de oude wordt. @ combinatie test: kind is bij ons hoe dan ook welkom. Ik begrijp wel dat sommigen liever een zwangerschap beeindigen maar voor mij voelt als het hartje begint te kloppen als moord. Even voor de duidelijkheid, ik veroordeel niemand. Dit is puur mijn gevoel. Manlief zou eerst ook liever weg laten halen maar nadat we info hebben gezocht over beeindigen zwangerschap is hij gelukig ook om. @ mooie echo's: super meiden. Geniet er maar van. Ik moetnog heel even wachten. Ik ga 7 februari pas. Mvm: vinden jullie het kannetje waarin je plast ook zooo vies. Ik vind het echt vies dat ik het alleen met lauwwater kan uitspoelen. Hij ziet er nog niet vies uit of zo maar het idee dat ik nog 14 weken in het zelfde ding moet plassen vind ik goor. Ik had vandaag ook iemand van mvm aan de lijn. Ze begreep mij wel en vertelde dat ik mijn contactpersoon even moet bellen om te gragen of ze extra heeft. Dat vind ik ook zo'n gedoe. Pff weet eigenlijk niet waar ik nog meer op wou reageren. Heb te veel bijgelezen komt de volgende keer wel weer. Slaap lekker allemaal.
@Gul begrijp je verhaal wel hoor omtrent de combitest, nou moet ik zeggen dat ik nav de combitest dan verder onderzoek laat doen omdat die test ook niet alles zegt. Maar hier weet ik gewoon dat het einde is van het leven wat we nu leven met zijn vieren......jongens veel minder aandacht, ik stoppen met 2 dgn werken en dan nog tijd te kort om dingen goed te regelen.......maar goed......ik heb het er niet meer over want ga er gewoon vanuit dat dit goed zit.
Ohhhh snif snif, ben gtst afleveringen aan het terugkijken, moment dat ricky terugkomt met bram in de draagdoek.......snif snif.......hormonen nemen mijn lijf over......over 8 mnd heb ik ook zo lieffie in mijn armen weer....
Goedemorgen! Fijn dat er gisteren goede echo's waren! Hier een behoorlijke begin van een rotdag. Ben vanmorgen met de oudste gevallen met de fiets. Had niet eens door dat het glad was. Terwijl ik dat normaal gelijk verneem. Nu is mijn fiets stuk, mijn hand doet zeer, en heb lichtelijk buikpijm (denk de stress die nu vrijkomt). Mijn oudste heeft gelukkig niets, buiten dat ze te laat was op school hierdoor. Verder gisteren geen leuk nieuws gehoord, broertje en schoonzusje zijn na (bijna) 5jaar uit elkaar. Schoonzusje voelde niets meer voor hem, en hij is nog harstikke gek op der. Dus dat was geheel onverwachts..
Pris, mamavangewenn en hartogje, gefeliciteerd met jullie mooie echo Springboon; Wat eng zeg, ik ben ook altijd bang dat ik met mijn zoontje val. Gelukkig had je dochtertje niks. Wat erg voor je broertje, helemaal als hij het niet aan zag komen.
pfff springboon! wanneer word het is rustig aan die kant? Bel anders voor de zekerheid ff naar je arts/vk toe. Misschien mag je even komen om je gerust te stellen. liefs Melanie
Jeetje Springboon wat een schrik. Gelukkig is hebben jullie niets ernstigs. Wat sneu voor je broer zeg
Hehe, weer wat bijgelezen. Reageer wat minder omdat ik vaak echt geen tijd heb om bij te lezen. Nog 1 weekje, dan heb ik de echo. Vind het wel spannend... Voel me soms echt crappy, maar tis natuurlijk voor een goed doel, dat probeer ik in mijn achterhoofd te houden! @Combitest. Oh sorry ik moet hierop reageren. Mijn nekharen gaan overeind staan... Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar ik vind het echt verschrikkelijk. Omdat een kindje extra zorg nodig heeft, vinden jullie dat hij/zij niet het recht op leven heeft? Ik kan daar met mijn verstand niet bij... Nogmaal, iedereen zijn eigen mening, maar dan mag ik dat ook toch?
Natuurlijk mag jij je eigen mening hebben. Ik snap de andere meiden ook want ja het is natuurlijk heel zwaar en zeker als je al kids hebt. Maar ook hier is het standpunt, liever een gezond kind, maar stel het zou een beperking hebben dan is het echt hartstikke welkom! liefs Mel
Denk dat de combitest altijd wel verschillende meningen houdt. Net zoals bv vs. flesvoeding Zijn 'eindeloze' discussies. Al jaren... @hier, heb nog even kunnen slapen, nu er maar uit, de jongste uit bed halen en dingen gaan regelen (hooi en stro laten bezorgen/afleveren). Dan vanmiddag met de bus naar mijn ouders, de oudste roept al tijden in de bus weer te willen. Kan mezelf niet voorruit branden.. totaal geen puf. Zo eerst maar eens thee, broodje en kop boullion nemen, hopelijk wil het dan wel.
@ Meiden met mooie echo's: proficiat! @ Springboom, je zult wel geschrokken zijn, gelukkig goed afgelopen, hier ook totaal geen puf trouwens.. Ik mag zo gaan werken, maar moet mezelf echt even oppeppen. Het lukt me niet echt goed om s' ochtends goed te eten maar meestal haal ik dat gedurende de dag wel in. Aanstaande zaterdag komen mijn ouders hierheen en ik heb besloten om dat ze het dan te gaan vertellen. Ik kan het echt niet langer voor me houden. Ben zo benieuwd naar hun reacties, geen idee of ze al een vermoeden hebben.
@Hannamom tuurlijk mag je je mening geven......en ik zei dat ook bij mijn eerste kindje.....maar ik vind dat ik ook naar mijn twee jongens moet kijken moeten die dan minder zorg en aandacht krijgen terwijl ik willen en wetens een zwaar gehandicapt kind ter wereld breng.......en hangt natuurlijk helemaal af hoe erg en zo.....bij mijn tegenover school is een zwaar lich gehandicapt kind, en hoe de ouders daar mee om gaan vind ik echt heeeeel sterk. Net wat al gezegd wordt.....eindeloze discussie.... @Springboon.........hou je jezelf even in de gaten??? Denk dat het wel goed zit hoor, want als je nu valt is er nog niks aan de hand......als je toch had moeten vallen dan liever nu dan over 12 wkn.....doe maar lekker rustig aan meid.
Proest.....die van mij wil steeds in de trein......mag hoor maar dan moet hij zijn rare buien thuis laten....
Ik sluit me bij je aan. Maargoed...Ieder zo zn mening. Het is alleen zo jammer dat ik me heel goed in andere standpunten kan vinden. Maar dat mijn standpunt dan schijnbaar zo schandalig is dat men daar met de kop niet bij kan. Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat heel kortzichtig.