september 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carlo1987, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kleine beetjes.....en brood gaat ook niet? Goedemorgen drank legt wel je darmen plat hè......die worden daardoor niet altijd goed geactiveerd dus hou dat wel even in de gaten.....

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Charmed fijn meis!

3. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Dat het geen kwaad kan voor de Beeb weet ik, maar je word er zelf zo'n vaatdoek door en dan in combinatie met de vermoeidheid maakt het plaatje af.
    Maar niet klagen! Aan de andere kant ben ik super trots dat dit guppie in mijn buik groeien mag!

Ck: idd een opluchting dat je iets tegen de misselijkheid heb gehad!

Hier een hopeloze nacht.. Lig al anderhalf uur wakker, nu maar naar beneden verkast naar de bank met me kussen en fleece kleedje. Drama want heb zo een super drukke ochtend voordat we rond 12 uur weg rijden richting winterberg.

Melanie vandaag toch de echo?! Heel veel succes en indien iemand anders ook vandaag, uiteraard ook succes!

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hier ook. Maar kom bij het avondeten wel altijd op een punt dat ik van de een op de andere hap niks meer naar binnen krijg... ;)

Vanochtend alweer vroeg eruit geweest... kwart voor 5 tot kwart na 5 gewerkt met manlief.. hij moet zometeen naar Houten toe dus zit nu nog ff onder de douche. En ik ben weer terug het bed in gedoken :D
    Kan ik nog ff een uurtje in bed liggen voordat het huis ontwaakt :p

Tot later!

5. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor jullie reacties. Een fijne zwangerschap toegewenst en als ik weer zwanger ben kom ik nog een kijken bij jullie!

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Boomie en evy! heel veel sterkte girls, en ik duim dat het snel raak mag zijn!

hier zometeen de echo. om 9 uur mogen wij op zoek naar naar minimaal 1 knipperlichtje.. Spannend!
    Tot straks girls hopelijk met goed nieuws.

Liefs Melanie

7. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Succes meid!!!

8. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    @Boomy, wat een naar nieuws, sterkte.
    @Mel succes straks me je echo en gesprek met de arts toch?

Ik ben gister voor het eerst naar de VK geweest, eigenlijk heel "saai" van alles doorgenomen, wel een grote tas met allerlei spulletjes en info meegekregen en dat is altijd leuk. Nu zaterdag lekker op wintersport en als we terugkomen hebben we we vrijdags (10feb) een echo, lijkt nu een beetje dichterbij te komen.

Gisteravond op kraamvisite geweest, meisje was net 10 dgn en wat een heerlijk moppie.... kunnen nu al beide bijna niet meer wachen tot we zelf zo'n humpie hebben.....

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kers oh heerlijk wintersport, zou zo weer terug willen, nu ik terug ben en verhalen lees begint ook hier de onzekerheid weer op te spelen.....

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net test gedaan......als ik zo komende week door moet komen moet dat maar.......en de test streep verscheen direct na de laatste dr urine en de controle streep stond er nog niet eens.........
    Ga zo maar strijken en met de jongens op pad of zo....

11. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Nou hier ziek! Keelpijn en spuug me helemaal leeg
    meiden met echo succes

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Lieve meiden ik ben nog op t ziekenhuis, maar de echo net gehad..!

Het hartje klopte supermooi!! Ben wel 6 dagen terug gezet 6 weken en 5 dagen zwanger!! Ik reageer straks uitgebreid!

Liefs Melanie

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Super dat het hartje klopte meid!

bied mij weer wat houvast dat als wij de echo hebben met 6+6 dat het hartje ook al moet kloppen :D

14. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    wat lief dat je zo bezorgt bent, voel me al terug iets beter hoor en heb geen verlies meer, dus denk dat ik toch maar m'n twee weekjes nog ga afwachten, mocht ik nog eens iets spotten, dan bel ik direct, beloofd!

@dithje: ik voel me ook meer zoals jou, meer honger en beetje misselijk wanneer ik niet eet.

@melanie: bij mij is het nog niet afgelopen hoor, lol, ik hou er nog hoop in hoor ;)
    Proficiat met een mooie echo.

Vandaag wat hoofdpijn, geen rozeverlies meer dus alles ok

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goedzo Evy, goed positief blijven!!!

Hier ook weinig kwaaltjes.
    Aan de ene kant natuurlijk heel prettig. Maar zou toch best wat meer bevestiging willen hebben dat ik ECHT zwanger ben (niet dat die testen dat niet deden)

Maar maandag komt de mevrouw van MvM en dan de week erop hebben we al de intake bij de VK en de 1e echo.
    Gelukkig wel een drukke planning de komende 2 weken :p

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Melanie dat de echo goed is!

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    *breekt even in*
    @Hanna mom: zag dat je weer in verwachting bent. Wat geweldig meid! Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je van je zwangerschap mag en kan genieten! Hopelijk mag je in september een gezond kindje op de wereld zetten!

*breekt weer uit:D*

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mel, fijn de goede echo! Lekker gaan genieten!!

Kan geen bh meer aan. Pfff.. de borsten zijn meer dan een cupmaat gegroeid, zwaar en manlief mag er Momenteel niet aankomen.
    Ze lekken ook een klein beetje als ik gedoucht heb.
    Voel me verder goed vandaag..

@charmed, leuk om je hier te zien, in 2009 zaten we samen in het nod topic (naam was toen anders). Schiet me ineens binnen..

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Springboon, dat had ik ook bij mn vorige zwangerschap. Binnen 2 weken een cupmaat erbij.
    Probeer je je buik te verstoppen, zeggen mensen: Jeeeetje wat is je voorgeven gegroeid, ben je zwanger ofzo???
    Uuuuuh dussss..

20. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@melanie: Gefeliciteerd met de goede echo!

Deel Deze Pagina