@Melanie: gefeliciteerd met je goede echo! @littledreamer: beterschap! @mvm: ze is net langs geweest. kan beginnen met urine opvangen nu. het was grappig om te zien dat de teststreep er eerder stond dan de controle streep nog 8 dagen wachten tot de echo. wat duurt de tijd lang
@melanie: gefeliciteerd met je goede echo. @springboon: hier zijn ze ook alweer een cupmaat gegroeid. Gelukkig had ik mijn beha's nog van voor het afvallen dus gelukkig geen nieuwe nodig. @littledreamer: beterschap Hier volop aan de roosvicee laxo. Heb weer knetterharde ontlasting. Hopen dat dit helpt en anders bellen we de huisarts voor de zakjes
Hey girls, net terug van het ziekenhuis. Wat een ongelooflijk gevoel is dit..! En wat mooi om het knipperlichtje te zien. Ik ben dus wel 5 dagen terug gezet, maar dat betekend volgens mijn FA niet meer of minder dan dat ik een laat ei heb gehad, wat weer heel goed mogelijk is met clomid...! Ik heb met hem ook besproken hoe het zit met mijn ondergewicht en zo. Hij kiest er toch voor ons door te sturen naar de vk. Maar wel met de opmerking erbij dat wanneer ik is een extra echo of iets dergelijks zou willen, dat ik dan gewoon welkom ben. Sowieso krijg ik 21 februari weer een echo. zal ik de foto uploaden? liefs Melanie
Cupmaat: ik merk wel dat ze al gegroeid zijn. Qua bh's heb ik genoeg opties liggen vanuit mijn vorige zwangerschap. Toen ben ik ruim 2 cupmaten gegroeid Wat ook goed helpt is lactulose Mamavangwenn. Is vrij verkrijgbaar bij de apotheek. Ik neem dat 1x per week en is erg fijn. Het is niet laxerend maar zorgt er juist voor dat het breierig wordt.
Gefeliciteerd voor de meiden met goede echo's! Ik kon het niet laten om net even de vk te bellen. Klachten veranderen en voelde me onzeker. Maar goed misschien meer op zoek naar een paar geruststellende woorden, dan dat ik vermoedens heb dat het fout loopt *klopt het even af*. Heb geen last van krampen of bloedverlies, maar voel me ineens zo anders (bijna normaal..). Cupmaat: tsjaa die grotere BH's zijn meer dan welkom Wat bij mij trouwens helpt tegen opstopping zijn vezelkoekjes (in zonnatura-schap) En nog lekker ook!
Evy lieverd sorry voor de domme opmerking van mij.. Zat er met mijn hoofd niet bij. goed dat je krampen zijn gestopt en hoop zo dat het gewoon allemaal goed gaat bij je. Dikke knuffel Melanie
Melanie fijn dat de echo goed was, mooi hè! Wacht maar tot je echo op 21 feb dan zie je echt een mensje! Mamavgwenn, hier werkt een dip van echte Italiaanse olijfolie en stokbrood. Beet zeezout en peper erin.
Hoi allemaal! Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Ik ben 2 september uitgerekend en ben sinds gister lid van dit forum. Lijkt me leuk om met jullie over kwaaltjes, echo's, schopjes en groeiende buikjes te praten!
Oh, wat betreft voorstellen, ik ga jullie zo wel een berichtje sturen. Ik hou er niet zo van om alles open en bloot op internet te gooien. Maar dan weten jullie toch wie ik ben en wat ik doe!
Ik zal vast mensen vergeten zijn met mijn berichtje, als diegene dat even willen aangeven, dan zal ik jullie ook nog even een berichtje sturen!
@mve81: heb je berichtje gelezen en WELKOM in de groep Heb hier toch maar gebeld, eerst naar gyn, maar die heeft een ingreep en pas beschikbaar na 17u, dus dan maar naar m'n HA gebeld, maandag ga ik langs om nog eens bloed te prikken en m'n waarden na te kijken.