Hallo dames, Daar was ik ook weer even. Spannend Evy! Goed dat je aan de bel trekt, al is het alleen maar voor je eigen gevoel. Ik begin hier ook wel telkens meer zenuwachtig te worden voor volgende week. Ben zo bang dat het hartje niet klopt... Weet niet waar die gedachte vandaan komt, maar ik wil niet nog een keer zwanger moeten worden... Heh bah. Hier nog steeds misselijk en regelmatig moe.
Maar als je die kwaaltjes hebt, dan zit het vast goed joh meid! Ik heb hier trouwens pas met 11 weken pas mijn eerste echo! Ik vind wel dat het lang duurt, maar aan de andere kant zie je dan ook zoveel meer!
Och mams136, ik zie net in de onderschrift dat je een zoontje verloren hebt. Wat vreselijk en verdrietig zeg! Hebben ze daar een oorzaak voor kunnen vinden?
Oh, en hanna mom ook! Tjee, das geloof ik als moeder zijnde je grootste nachtmerrie! Hebben ze bij jou ook een oorzaak kunnen vinden?
Hanna Mom, ik ken je gevoel zo goed meid. Ik moet helaas nog iets langer wachten dan volgende week. Maar ik ben ook al bloedzenuwachtig. Tijdens mn zwangerschap van Mylan, voelde ik me zo naar dat ik zei tegen Harmen...als het kindje er is...Doe ik dit NOOIT MEER!! Maar zie de situatie...maar ik wil echt niet nog een keer moeten. Maar meid, het komt goed, en er klopt absoluut een hartje als jij volgende week je echo hebt!!! Vertrouwen hebben he!
Mve, Mylan had een chromosoomafwijking. Welke weten we niet, het is iig niet erfelijk en niet van invloed op deze zwangerschap.
@Mams. Dankjewel. We snappen mekaar wel he . Het duurt voor jou nog veel langer voor een echo he. Succes ook met wachten meid... Zullen we beide maar van het goede uitgaan? De kans dat het goed gaat is groter, dan de kans dat het (weer) misgaat. @MVE. Ja, ik had een infectie in mijn baarmoeder, daardoor kreeg ik weeën. Kans is klein dat het nog een keer gebeurt gelukkig en ze gaan me goed in de gaten houden. Het is verschrikkelijk en ik hoop dat nooit weer mee te maken. Mocht ik nou een miskraam ofzo krijgen, dan weet ik ook niet of ik er wel nog een keer voor zou gaan...
na mijn miskramen zei k dat ook elke keer en geloof mijn toch ga je dan door , maar het komt allemaal wel goed meid....... nog een paar nachtjes en je hebt je echo
Hanna Mom, idd snappen wij elkaar denk ik erg goed. Missymaaike, ik denk dat je wat meer moet proberen om het vanuit ons standpunt te zien. Wij zeggen niet zomaar dat we doorgaan. We hebben beide een gezond kindje rondlopen en zijn er allebei 1 verloren...Geen miskramen. Ik kan me heel goed in HannaMom dr standpunt vinden. Want ik weet niet of ik het na het verlies van Mylan nog zou trekken om een miskraam te verwerken en het nog een x te proberen met alle risico's vandien.
Ben langzaam naar positiekleding aan het kijken voor het voorjaar en zomer maar daar is nog niet veel in te vinden......tot mei kan ik wel met mijn kleding van vorig jaar denk ik maar daarna.......... Hier moet ik nu op mijn werk echt oppassen met wat ik aan doe......nu al....arghhhh.....
Gisteren heb ik rozeverlies gehad en krampen, hierdoor nogal onzeker. Heb vorig jaar een mk gehad. Sinds gisternamiddag geen rozeverlies meer, maar ja, wil gewoon even zekerheid hebben, voor zover dit kan natuurlijk. @hanna mom: tja denk dat iedereen die reeds een mk heeft gehad of een kindje verloren heeft, zich meer bewust is van wat er verkeerd kan gaan en we ons zo ie zo ongeruster voelen wanneer we nog niets zeker weten, dikke knuffel en volgende week heb je gewoon een fantastische echo. @mams: jij ook hoor, we gaan gewoon allemaal een fantastische echo hebben, *hout vasthouden*. Zie net dat jij een dag voor mij je 1e echo hebt . @goofychick: ja dat darm-buikje hé, ik doe nu ook m'n lossere kleding aan hoor, wil nog niet dat mensen vragen beginnen stellen. Moet zeggen dat ik me al wat rustiger voel, door even naar de ha gebeld te hebben
@Evy ik snap niet dat ze je niet meteen laten komen voor een echo, weet dat de dokter daar heel terughoudend in is, bij mij vorige maand ook, maar omdat ik een verwijsbrief had en die een jaar geldig is, hoefde ik het niet meer via de dokter te spelen en kon gewoon bellen....
Juli10: dank je. Ja ik voel me best goed. Ben eigenlijk bijna niet misselijk (godzijdank). Bij E. was ik echt dag en nacht misselijk en was de wc mijn grootste vriend. Ben zelf opgenomen geweest omdat ik uitgedroogd was. Verder ben ik wel moe, zijn mijn borsten heel erg gevoelig en heb ik wat last van hoofdpijn. Maar over het algemeen mag ik eigenlijk niet klagen. Hanna mom, mams136: Ik snap dat jullie er dan over zullen twijfelen of je het dan nog eens zou doen. Zowel een miskraam als een vroeg geboorte is allebei emotioneel zwaar. Maar ik denk ook dat een vroeg geboorte er emotioneel/geestelijk nog zwaarder inhakt. Een kindje verliezen op die leeftijd (17/18 weken) is dan al zo af en hoeft in principe alleen nog maar te groeien. vreselijk dat jullie dit mee hebben moeten maken. Hebben jullie het al wel een plaatsje kunnen geven? Kan me voorstellen dat je er elke dag wel even aan denkt. Eten: Pfff, had geen idee wat ik moest eten vandaag. Vlees is momenteel heel erg blegh bij mij. Als ik ergens van gruwel, is het wel vlees. Dus ik heb lekker een visje klaar gemaakt. Zo lekker eten.
Oeh, das inderdaad zenuwslopend. Zeker als je dan nog een krampen erbij hebt. Ik hoop dat je gewoon wat eerder voor een echo mag komen. Voor de 6 weken kan je er vanuit gaan dat je nog geen hartje ziet geloof ik. Blijf vertrouwen houden he!
Even een korte reactie vanuit hier, heb een paar drukke werkdagen achter de rug en ben zo moe. Vanavond maar vroeg naar bed dus, ik heb wel het geluk dat ons meisje altijd heerlijk uitslaapt. @ Melanie: Wat een mooie echo meid, daar zul je vast heel blij mee zijn. Wij mogen morgen over twee weken, nog eventjes geduld dus. Zaterdag gaan we het hier aan mijn ouders vertellen, heb er veel zin in Jullie allemaal een fijne avond en slaap lekker alvast