@Emjay: Misschien zien we elkaar dan nog wel op Koninginnedag. Wij gaan in de loop van de ochtend even naar Ede. Hier is het altijd verschrikkelijk druk en wordt dochterlief compleet onder de voet gelopen. Jammer dat je geen kleuren echo kunt maken hè?! Maar een wipneusje weet je wel zeker??
Ni haha, ja we konden goed zien dat kleintje mijn mans neus heeft.. haha! Mijn neus is net een stuk eh... aanweziger als je van de zijkant kijkt. Tsja, als het in kleur kon... ik ben natuurlijk ook ontzettend benieuwd wat voor kleur ons kindje heeft! Dat is bij ons natuurlijk nog een extra bonus, behalve dat je wilt weten of het een jongetje of meisje wordt, is hier de vraag ook nog hoeveel (of hoe weinig) kleur het kleintje heeft! Maar... "als het maar gezond is!" En inderdaad Evy, ik voel me nu een heel stuk geruster! Alles voelde goed en ik heb nooit twijfels gehad dat het goed zat, maar toch durf je er niet zonder meer vanuit te gaan dat het ook echt goed is! Maar de belangrijkste dingen hebben we nu in ieder geval gezien, dus ik kan nu echt vol spanning uitzien naar september! :-D Voor koninginnedag kijken we nog een beetje hoe het er op de dag zelf uitziet, maar ik heb geen zin om vast te komen in de veiligheidsmaatregelen en dan een pokke-eind te moeten lopen. Ik heb al veel gehoord dat de veiligheidsmaatregelen echt bizar streng zijn, en dat neemt toch wat van de sfeer weg.. we zien wel, maar anders wordt het inderdaad Ede! Dan kunnen we nog even zwaaien, Ni! Kan me voorstellen dat de extreme drukte niet leuk is voor je dochter, het lijkt me dat het hier sowieso wat rustiger zal zijn omdat de koningin zo dichtbij komt..
Welkom! En gefeliciteerd. Emjay, fijn dat de echo goed was meid. Bliksembezoekje ff, dalijk kleine man naar mijn ouders brengen, die gaat uit logeren. Vanavond met een stel vrienden op pad. Fijne koninginnedag meiden!
@ Emjay; wat leuk dat je t neusje zo kon zien zeg een vriendin van mij heeft ook een zoontje met een behoorlijk donkere man. En die kleine is iets wat getint, super grappig had echt een donker kindje verwacht. Ben benieuwd bij jullie @ miracle 1 altijd welkom! Gefeliciteerd!! Hier begint de rust een beetje goed te doen, sinds gister vakantie en vooral veel geslapen. De kleine laat zich sinds lange tijd vandaag ook weer goed voelen Helaas nog wel veel rug/bekkenklachten. Gelukkig deze week nog vakantie, en als het daarna niet meer gaat stop ik toch in de wijk, er blijft toch nog genoeg kantoorwerk over. Fijne Q-day
@ Emjay fijn dat de echo goed was. Gaaf zeg zo gedetaileerd al hea! @ miracle1, welkom en gefeliciteerd! @ hier, vandaag wezen shoppen voor behang voor de babykamer. Ik had al een hele tijd in mijn hoofd hoe ik het wou hebben, maar het is toch wat anders geworden haha. Toch gekozen om niet specifiek jongen of meisjes kamer te maken, maar gewoon neutraal en strak. Nu nog slagen voor leuke meubels en de aankleding en dan is de babykamer alweer klaar Afgelopen vrijdag hier op de 20 weken buik is ook aardig zichtbaar, kreeg van de week de eerste opmerking van een vreemde in de HEMA. Wij gaan morgen even langs het plein hier in heerhugowaard, speelt altijd een bandje, en we gaan 's avonds lekker uit eten bij de griek. Ben benieuwd hoelang ik het volhou, lang staan is niet echt leuk meer. Wel een leuke opmerking van mijn man " je trekt toch wel iets aan waar je buik goed in uitkomt hea, moeten maandag natuurlijk wel even showen met je buikje Hoe gaat het met de rest?
@Miracle: welkom en gefeliciteerd! @Emjay: Tot morgen misschien @Hier: Vandaag samen met manlief het huishouden gedaan... Ik ben er zo ontzettend slecht in Maar het ziet er nu weer toonbaar uit. Helaas meteen moeten bekopen met veel pijn in mijn bekken en rug... Vanavond rustig avondje en dan kunnen we morgen lekker Koninginnedag vieren. Dochterlief vind het helemaal geweldig Als ik nog puf heb ga ik 's avonds nog met een vriendin naar Arnhem, hopen dat mijn bekken morgen wat liever voor me is...
Ja pfffff dat huishouden... Heb net 1 was van buiten naar binnen gehaald en een andere was opgevouwen. Heb nu wat last van mijn rug dus lig ff 2 tellen, de baby is wel lekker actief heb hem/haar een paar dagen iets minder gevoeld dus het gewoel wat ik nu in mijn buik heb is wel even heel fijn zo nog even beetje soppen want morgen komen mijn schoonouders langs.
Fijne koninginnedag!! Straks mag ik voor de optocht hier in de stad de kinderen met versierde fietsen en skelters jureren! Erg leuk om te doen, maar met die rug van mij kon dat wel eens pijnlijk worden...... Nou ja morgen ook nog vrij, dus dan maar een beetje bankhangen. @Miracle Welkom en gefeliciteerd. @Emjay, fijn dat je en goede echo had! Gefeliciteerd. @voelen, dacht al wel hem gevoeld te hebben, maar na vanmorgen weet ik het zeker. Wat een fijn gevoel!!!!! Geniet vandaag van het mooie weer, hier schijnt de zon al aardig!
Goedemorgen meiden! Hier lekker klaar maken om het dorp in te gaan, kijken of we nog wat leuke baby dingetjes kunnen scoren op de rommelmarkt hier.. Verder heerlijk het hele weekend met manlief doorgebracht, lekker rustig aan gedaan. Rest van de week lekker bezig, ga twee daagjes vrijwilligerswerk doen in Apeldoorn, en nog een dagje shoppen met m'n zus.. en dan vandaag natuurlijk koninginnedag! Gelukkig heb ik weer lekker wat energie, zeker nu ik weet dat alles goed is met de kleine heb ik weer een energieboost gekregen! Meiden die morgen een echo hebben: lekker genieten van vandaag, even je gedachten op iets anders zetten.. en dan morgen lekker baby kijken!! Hoop dat alle uitslagen goed zijn, en dat we weer wat meer weten hoe de balans ligt tussen jongens/meiden!
Hey meiden, Zo te zien gaat iedereen zich wel vermaken vandaag moet ook zeker lukken met dit zonnetje! Ik zag ook een paar mooie echo berichten voorbij komen helemaal super! de meeste van ons zijn nu al over de helft een heerlijk gevoel al zeg ik het zelf! Hier een erg druk/actief kindje ze houd me regelmatig wakker en al meer mensen hebben haar mogen voelen Van de week al lekker geshopt voor de kleine hieronder een voorproefje!Ben toch blij dat we weten wat het word, voorheen allemaal dingen in het wit/grijs/creme gekocht. En zijn jullie er al uit wat voor naam het moet gaan worden? Fijne dag! tot snel wij gaan vandaag maar is in Doetinchem kijken.
Wat een schattige pakjes naamgenootje!! Ik moet nog 1 week wachten tot we weten of het een meisje of jongen wordt. Vanmorgen hebben we samen heerlijk naar het hartje geluisterd met de angelsound. Das fijn wakker worden zeg! We hebben wel al een paar namen bedacht maar zijn er nog niet zeker van. Gelukkig hebben we nog even! Straks nog even het dorp in
Wat een schattige kleertjes Tamara. Hier een beetje de dag doorkomen was het maar morgen Heb er veel zin in om de kleine te zien en zoals je zegt EMJAY weer een mijlpaalvoorbij! Het wandelen naar het dorp hier ( 5 min) ging erg moeizaam veel pijn aan mijn bekken
@ tamara: leuke kleertjes!!!! vind dat knalroze echt leuk! @ manon: wat jammer dat lopen zo'n pijn doet succes morgen!!! ik ben blij dat de dag een beetje snel gaat. vanochtend huishouden gedaan, mijn schoonouders op bezoek gehad en de vrijmarkt op geweest (wat is dat slenteren nu vermoeiend zeg!). Vanmiddag heerlijk genoten van het zonnetje en even op de bank gelegen (had na al die activiteit toch wel wat buikpijn gekregen). mijn eten staat nu in de oven en over een uurtje word ik opgehaald om een kringgenoot in het ziekenhuis op te zoeken. Hij heeft kanker wordt donderdag geopereerd. kom de laatste tijd wel iets te vaak in het ziekenhuis om iemand op te zoeken met pasen nog de opa van mijn man bezocht waarvan net een onderbeen was geamputeerd... Ben wel erg blij dat mensen voor mij niet naar het zh hoeven!!!!
Mijn schoonmoeder ligt op sterven ze heeft longkanker. Daarom zitten wij vrijwel dagelijks daar uiteraard. Haar eerste kleinkind zal ze zeer waarschijnlijk niet ontmoeten. Ze is pas 51 jaar.. Hier lichamelijk een zware week geloof ik. Kom mezelf enorm tegen. Slaap slecht, veel slapende ledematen. Ook overdag bij het typen of schrijven slapende vingers of hand. Lage rugpijn, buikpijn als ik teveel gedaan heb (en dat is vrij snel)... Nee het loopt ff niet zo lekker in mijn lijf
Jeej Nuage wat een rot situatie zeg, gaat ze nog naar huis?? Wat vervelend dat je ook zo last van je lijf hebt zeg!
Nee ze komt niet meer naar huis, ze is opgenomen op de palliatieve (= stervende mensen) afdeling van een verpleeghuis in februari. Haar eigen huis hebben we al opgezegd en leeg gehaald. Ergens toch fijn om dat te kunnen doen nu ze er nog is. Toch minder verdrietig. Sinds anderhalve week is ze erg warrig. Ze heeft nog meegekregen dat we een dochter krijgen en dat we die vernoemen naar haar, maar de volgende dag vroeg ze wanneer de baby naar huis mocht.. Ze begrijpt het dus niet goed meer. Maar ze leeft al 2,5 jaar met deze diagnose dus de tijd die we hebben gekregen is veel langer dan anderen mensen met dezelfde ziekte. Dus daar zijn we dankbaar voor