Hoi Dames... Zie mezelf nog niet in het lijstje staan.. ik ben de 12e uitgerekend.. mag ik er ook bij? Ben even een paar dagen afwezig geweest.. ben onwijs moe... Vandaag heftige dag..crematie van mijn oma.. beetje dubbel,want mijn moeder en zusje komen onverwachts langs,dus die krijgen het goede nieuws te horen.. Beetje emotionele rollercoaster zeg maar.. komt allemaal wel goed! Fijne dag allemaal! Veel liefs, Sylvia
@silvia snap dat het beetje dubbel allemaal is Sterkte en toch veel plezier met het vertellen ondanks alles
@silvia: sterkte vandaag... Wij hebben woensdag mijn schoon-oma begraven. Dus ik snap je dubbele gevoel. Ik vond het een mooie gedachte dat de cirkel tussen geboorte en overlijden weer rond was. Misschien brengt het je wat rust. Het is misschien ook licht in de duisternis die rondom het overlijden van je oma is ontstaan. Je mag oprecht blij zijn met je zwangerschap, ondanks je verdriet!!
Reusje: Leuk zeg, nieuw huis, en straks baby'tje Flupke: Even de laatste lijst kopieren en dan kun je jezelf dr tussen zetten Erwtje: Wat leuk, gefeliciteerd! Bij een eerste is het inderdaad allemaal spannend en nieuw! Tamara: Haha das lastig ja via mobiel! Sylvia: Jeetje meid, heftig zeg! Snap je dubbele gevoel. Heel veel sterkte vandaag! Hier lkkr uitgeslapen en zoonlief ligt er alweer in haha. Vandaag beetje in huis rommelen, en verder hou ik het rustig. Vanmiddag nog even naar de bieb, heb een gratis biebpas voor de kleine, lkkr veel voorlezen! En vanavond naar dweilorkest.. speel zelf bij een drum&showfanfare, maar bij dweilorkest vroegen ze ook nog, dus eens kijken of et wat is.
Ik heb een heel klein gedichtje bedacht waarmee we ons grote nieuws gaan vertellen: -- September is de maand van ons geluk. In 2008 kwam N.... en dit jaar weer een uk! -- En dat zetten we dan op een kaartje... Wat vinden jullie?
Ni: Oh das wel een leuk tekstje ja!! Ik ben ook nog steeds wat ant verzinnen. Bij de 1e had ik de eerste echo in een kaart gedaan waarop stond: hoera, opa en oma! Toen ik zwanger was van nr 2 heb ik het gewoon zo verteld.. en nu wil ik weer wat origineels, maar zou nog nie wete wat.
Ik heb een dik boek gekocht voor mijn moeder waar ik als kind leuke herinneringen aan heb. Mijn moeder las dat altijd zo leuk voor. Daar heb ik een kaartje ingeplakt voor lieve oma met een kleine tekst.
Onze ouders weten het dus al... Aan onze opa' en oma's willen we het ook op een leuke manier vertellen. Lief kwam met het idee om foto lijstjes te kopen met daarin de tekst je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien Maar als ik jn septrmber wordt geboren, mag mijn foto dan in dit lijstje misschien? Had hij gevonden ergens op internet....vond het wel leuk! Zal mn hond nog even naar buiten laten en dan naar het werk gaan. Blij dat het morgen weer weekend is! Echt geen puf om te werken...ben steeds zoooo ontzettend moe! Bah dat mag van mij ook wel weer over zijn. Voel me helemaal niet mn gezellige vrolijke ik zo!
@me1985 wat grappig zo willen wij het ook vertellen maar dat doen we pas op 14 februari na de echo, we hebben s avonds verjaardag van mijn zus als we het zolang verborgen kunnen houden heb nu al een idee dat ik een buikje krijg...zijn er meer meiden die dat al merken?
Geen buikje... Haha goed verstopt onder een vetlaagje Maar wel al grotere borsten, mijn bh zit krapper dan anders...
Bam: Oh das ook wel leuk idee ja! Me: Das geinig tekstje ja! Ik denk dat ik die ook ga gebruiken, maar dan wat aanpassen. (krijg ineens idee ) mn moeder die doet graag breien. Dus ga dan denk wol kopen, patroon voor baby sokjes en naalden.. gewoon compleet setje.. en dan de tekst, Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, Maar wil je voor als ik in september wordt geboren, deze sokjes voor mij breien misschien. Zo iets Tamara: Ja hier ook al (darmen)buikje hoor, dus denk ook nie dak et lang verborgen kan houden. Bij zoontje had ik met 10 weken al echt buikje, dus geen darmen. Ben benieuwd wanneer ik nu echt buikje krijg. Bleh, zit hier elke keer al aan maria biscuitjes, ben zo misselijk als wat zo maar even afwasje doen, en dan met zoontje eten.
Vanmorgen bij de dokter geweest voor de doorverwijzing naar medische begeleiding. Afgesproken dat ik voor de controles naar het streekziekenhuis mag en als er iets afwijkends wordt gevonden zal ik alsnog naar het Sophia Kinderziekenhuis worden doorgestuurd. Ben er blij met deze beslissing aangezien er in het Sophia bijna alleen maar nare herinneringen zijn. Over 2 weken afspraak in het ziekenhuis. En ... de dokter heeft het hartje gezocht, en gevonden!!!
Wauw, er zit een levend babytje in je!! Krijg je al wat rust nu?? Fijn zeg, gewoon in de buurt naar het ziekenhuis!!
ni84, bij mij is het buikje ook verstopt onder een speklaag hahah.. idd wel grotere (.)(.) verder niets.. hahah misschien een stomme vraag maar moet je de huisarts inlichten als je in verwachting bent?
Bjanc & Bam, ja ha moet je ook inlichten Al moet ik dat ook nog doen hoor haha. Anneke: Wat super zeg dat de arts al hartje gevonden heeft! Hopelijk stelt je dat gerust!