Zou iemand mijn naam op de lijst blauw willen maken (heb alleen mobiel internet nu) want wij krijgen een jongetje!!! Echt zo grappig; iedereen in onze omgeving had een meisje verwacht bij ons lol
Bevallingslijst 01-09-'12: Ananas89 (22), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (verplicht, geen medische indicatie), borstvoeding. 02-09-'12: Me1985 (26), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, flesvoeding. 02-09-'12: Jostafientje (32), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (medische indicatie), Borstvoeding 03-09-'12: Hartogje (21), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (medische indicatie ivm vroeggeboorte, borstvoeding. 04-09-'12: Kersje (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (medische indicatie), Borstvoeding 05-09-'12: Impy (32), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding 05-09-'12: Emjay (27), 1e kindje, bij voorkeur ziekenhuisbevalling, borstvoeding 05-09-'12: Ikke163 (26), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 07-09-'12: nena88 (23), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 08-09-'12: 1986tamara (25), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding 09-09-'12: AtraVim, 3e kindje, thuisbevalling, flesvoeding 10-09-'12: Miss 83 (28), 2e kindje, kraamhotel, flesvoeding. 13-09-'12: Missy29 (31), 4e kindje, ziekenhuisbevalling (keizersnede),?? 14-09-'12: K3lly (25), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 14-09-'12: Ni84 (27), 2e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 15-09-'12: Pattyv (36), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 15-09-'12: SarahH (25), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 15-09-'12: Hatsie (25), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 05-09-'12: sw33ty22 (25), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (medische indicatie), flesvoeding. 16-09-'12: Lisa1 (26), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 16-09-'12: Troelie (27), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 16-09-'12: Sandy89 (22), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 17-09-'12: Philly88 (23), 2e kindje , Ziekenhuisbevalling (eigen keus), Flesvoeding 18-09-'12: Manon88 (23), 1e kindje, thuisbevalling,borstvoeding 20-09-'12: Muppet83 (??), 1e kindje, ??, ??. 21-09-'12: Bam (24), 1e kindje, Ziekenhuisbevalling (Medische indicatie), Borstvoeding. 21-09-'12: Bjanc (25), 1e kindje, ziekenhuis, indien mogelijk borstvoeding. 21-09-'12: Monique (30), 1e kindje, ziekenhuis (eigen keus), borstvoeding 22-09-'12: Goofychick (37) 3e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 22-09-'12: Deniesje1 (20) , 1e kindje, ziekenhuis , borstvoeding. 23-09-'12: Melissie6 (24), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding. 24-09-'12: Lyanna (37), 2e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. 24-09-'12: Andrea1979 (32?), ? kindje, ??, ??. 24-09-'12: Naomi1986 (25). 3e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 24-09-'12: Evy77 (34). 2e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 25-09-'12: Eerlijkbeertje (??), 3e kindje, ziekenhuisbevalling (geplande keizersnee), borstvoeding. 26-09-'12: Twinty (23), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding. 26-09-'12: Miracle1 (27), 1e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. 27-09-'12: Bailatamara (27), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 29-09-'12: maartjewaarts (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 29-09-'12: Mayke1980 (31?), 3e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, flesvoeding 30-09-'12: Sascha22 (23), 2e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. 30-09-'12: Sarah1987 (25?), 3e kindje, indien mogelijk thuisbevalling, borstvoeding 30-09-'12: Gizzie1983 (28), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 02-10-'12: Bjoerma (33), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 06-10-'12: Nuage (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding. Afspraken: 08-05: Bailatamara, 20 weken echo 08-05: Melissie6, 20 weken echo 08-05: Sandy89, 20 weken echo 09-05: Miracle1, 20 weken echo 10-05: Bam, 20 weken echo 10-05: Pattyv, controle vk 10-05: Monique. controle vk 11-05: Gizzie1983, 20-wekenecho 14-05: eerlijkbeertje, 20 weken echo 14-05: Lyanna, 20 weken echo. 14-05: Deniesje1, Extra echo hartje (voor de zekerheid) 16-05: Ananas89, Controle afspraken cardioloog en 2e GUO in academisch ziekenhuis i.v.m. wetenschappelijke onderzoeken. 16-05: Bailatamara, controle Vk 18-05: SarahH, centering pregnancy met controle 18-05: Emjay, controle vk 21-05: Lyanna, controle + echo gyn. 22-05: Nuage, GUO 24-05: K3lly, controle vk 29-05: Tamara1986, controle vk 30-05: Ni84, controle vk 30-05: Deniesje1, controle vk 01-06: SarahH, centering pregnancy met controle 06-06: Evy77, afspraak gyn met echo, 24w 15-06: SarahH, centering pregnancy met controle 18-06: Nuage, 3D echo 18-06: Deniesje1, 3D echo 29-06: SarahH, centering pregnancy met controle 05-07: K3lly, extra controle echo. 13-07: SarahH, centering pregnancy met controle 27-07: SarahH, centering pregnancy met controle Geboortelijst Anneke1985: Sam* - 19 april 2012 (geboren en overleden bij 21 weken) Roze voor een meisje. Blauw voor een jongetje. Groen voor als je het (nog) niet weet. Paars voor als je het niet wilt weten/vertellen -------------------------------------------- Kleurtje aangepast voor Bailatamara. Verder alles goed dus?? Bij ons dacht iedereen een jongetje en het wordt een meisje
Dank je wel Ni! De echo was op zich wel goed, alleen loopt hij een week voor op de groei. Vooral z'n hoofd was groot zei de echoscopiste. Ze heeft de Vk gebeld en die gaat vandaag met het AMC bellen of er een groeiecho nodig is. Zijn hoofdje was met 12 weken ook al aan de grote kant zei ze...
Hallo allemaal! Heb weer een weekje alleen gelezen @ Anneke: Ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen. Probeer zoveel mogelijk van elkaar en de vakantie te genieten! @ Goede echo's: Super om te lezen! Echt geweldig! @ Katten en box: Pff...dat wordt nog weer wat... Die van ons komen er niet in maar gaan tussen de plank en de lade zitten. En daar zitten piesen... erg frustrerend! Daarom hebben we voor onze dochter ook geen box staan. Hebben nu een andere box (wel weer met lade) en gaan het nogmaals proberen met de katten. Ik hoop dat het lukt! @ Hier: Wij hebben er een balen 2 weken op zitten... De verkoop van ons huis is op het laatste moment toch niet door gegaan, hebben gelukkig het nieuwe huis ook nog kunnen afzeggen. Maar wat hebben wij de balen zeg!!! Nu weer helemaal omschakelen zodat we hier de baby straks kunnen verwelkomen. Verder heb ik al een dikke week erg last van mijn schouder en borst. Vanmorgen toch maar een dokter naar laten kijken en het blijkt dat ik op de een of andere manier (vraag me niet hoe!) de spieren in mijn schouderblad, schouder en borst overbelast heb. Alles zit nu dusdanig vast dat ik mijn linkerarm niet goed kan bewegen en in de loop van de dag mijn bewegingen steeds meer beperkt worden. Daardoor ga ik me steeds meer verhouden waardoor ik ook weer last heb gekregen van mijn rug en bekken. Joepie! Omdat ik, behalve paracetamol, niets mag qua pijnstillers moet ik er nu mee naar de fysio. Kijken of zij er iets aan kunnen verhelpen. Verder gaat het met de baby volgens mij hartstikke goed! Ik voel de kleine man goed bewegen door de dag heen dus dat gaat gelukkig hartstikke goed. Volgende week dinsdag weer voor controle naar de vk
@ Anneke, goed plan! @ Ni, Wat vervelend he zo'n dag, voel je je nu weer wat beter? @ Annanas; he wat balen van jullie huis dat het echt niet doorgaat. @ Bailtamara: heb je al wat van je vk gehoord over de groeiecho? Hier al een paar dagen herrie in huis, manlief is 3 dagen geleden per direct gestopt met het blowen, helemaal uitzichzelf dus daar ben ik uiteraard erg blij mee!! Maar ja dat gaat wel gepaard met buien die niet altijd even gezellig zijn :S Maar ja even een weekje klote, het is voor een goed doel! Vandaag ook even een lekker voedingskussen gehaald, kijken of ik daarmee wat lekkerder in bed kan liggen
@Manon: fijn dat hij toch gestopt is. Even afzien meid (en dat is niet altijd makkelijk als je jezelf ook niet lekker voelt), maar het is idd voor het goede doel. Hou je taai! Welk voedingskussen heb je trouwens? Prenatal, Hema? @Anneke: wel een beetje verspreiden over je vakantie dan hè, haha. @Ananas: aaah, wat balen van je huis, zeker als je erop rekent dat het allemaal rond is. Bah, hopelijk kun je het van je afzetten en lekker genieten van je beebje. @Ni: pfff, ik ken het. Dan word je echt niet goed van jezelf. Morgen hopelijk een beter dagje! Hier gaat alles prima. M'n baby is erg actief, vooral als ie in zn ruimte beperkt wordt, haha. Ik ben ook echt over de ergste moeheid en de wekelijkse migraineaanvallen heen heb ik het idee, dus happy! Nu lekker aan het internetshoppen voor de babykamer. Heb zoooo'n leuke lamp besteld, ben helemaal enthousiast. Meubels en behang zijn ook besteld, dus over een maandje, als alles binnen is, kunnen we in gaan richten!
Hier gisteren ook een super 20 weken echo gehad en zelfs de mini nog eventjes in 3D gezien. Alles zit erop en eraan en was helemaal goed. Zo blij!
@bjanc gefeliciteerd @melissie ook gefeliciteerd mooie echo foto's! @manon wat fijn van je mannetje, nu even doorbijten @anneke een fijne vakantie toegewenst op Aruba op naar de zon! @hier alles goed, kleine erg druk heeft me de hele nacht wakker gehouden...:O straks voor het eerst naar zwanger en fit (soort gym maar dan gegeven door een bekkenfysiotherapeut) zijn er al meer meiden die op een cursus zitten?
De Vk belde vanmiddag dat ik zsm nog een groeiecho moet gaan doen.. Toen ik het AMC belde waren ze helaas al dicht dus morgenochtend nog maar eens proberen :s
@ tamara, moet er niet aan denken haha al die kakelende zwangere kippen in 1 hok pfff dat is niets voor mij haha. Wel doe ik 1 keer in de week aan zwemmen, maar dan gewoon gezellig met mijn zusje rustig baantjes trekken. @ voedingskussen, oooo dat ligt zo lekker! Ik heb er vorige week 1 bij de kruitvat gekocht, was toen in de aanbieding voor 15 euro. Vindt 40 euro bij de hema voor een zelfde soort kussen belachelijk duur. @ hier was kleintje maandag en dinsdag heel rustig, voelde haar amper, heel af en toe een klein schopje. Had mezelf voorgenomen als ze vandaag nog zo rustig was even de verloskundige te bellen. Nou ze heeft het dubbel en dwars goed gemaakt en mij weer helemaal gerustgesteld. Voelde haar vandaag de hele dag bewegen en schoppen.
@Bjanc en Melissie6 Fijn jullie goede echo. @Cursus Ik was het wel van plan, maar omdat mijn zwangerschap niet zo lekker loopt (mijn eigen gezondheid) toch maar besloten het niet te doen. Ik heb er nog niet zo de energie voor. @BailaTamara Heel spannend. Hopelijk is wel alles gewoon helemaal goed. @K3lly Mijn moeder heeft ook dat voedingskussen gekocht bij het kruitvat voor me. Was een mooie aanbieding. @Kindje voelen Gister heeft mijn vriend voor het eerst de kleine gevoelt. Hij had het al wel eerder kunnen voelen eigenlijk, maar ik lig elke keer veel eerder in bed en dan word ze even druk. Meestal zo rond 10 uur. Ik dacht elke keer, als ik mijn vriend roep dan stopt ze toch weer aangezien ze niet uren door gaat Maar gister mijn vriend toch maar even geroepen en hij voelde der vrij snel, maar ze trapte ook wel erg hard Morgen 20 weken echo. Ben best zenuwachtig!
@ manon: vandaag zeker een betere dag! Gisteravond even flink gejankt, dan is het er weer uit hè?! Wat goed van je vent om te stoppen, nu flink bikkelen met z'n tweeën. Hopelijk is hij snel over de ergste last heen. Zal wel even wennen zijn voor hem (en jou). @ananas: nou, dat is zeker balen zeg!! @bailatamara: nog even afwachten dus... Pfff, je maakt het wel spannend... @melissie: mooie foto en fijn dat het allemaal goed was! @bjanc: ook al goed nieuws @cursus: ik heb bij de vorige zwangerschap al een pufcursus gedaan en dat weet ik nog wel. Maar misschien ga ik ook zwangerfit doen, gezien mijn bekkenklachten. Ik hoef alleen even te bellen met de fysio en ik kan instromen. @k3lly: mooi dat je meisje het vandaag weer goed maakte Ik had dat een tijdje terug ook. Net toen ik echt begon te twijfelen heeft ze een uur actief zitten bewegen Ik ben vandaag met mijn dochter naar de V&D geweest en heb een heel schattig shirtje en legginkje maat 50-56 gekocht Wat erg grappig was, was dat ik eerst bij maat 80 stond, ach dat is klein zeg. En toen op de maat keek, verder liep naar iets anders wat er nog veel kleiner uit zag... had ik nog maat 68 in handen. Ik kan me gewoon niet meer herinneren hoe klein mijn dochter is geweest. En bij maat 50 dacht ik dat haar pop het prima zou passen...
dag dames, ik kom erbij hoor als september 2012 mama! heb wel al wat gelezen, maar nog niet actief mee gedaan. nu dus abbo
@Voedingskussen, Ik heb hem ook bij Kruitvat gekocht...super aanbieding! Maar jullie slapen er nu mee? Hoe moet ik dat voor me zien? Sorry ....ben echt wereld vreemd met sommige dingen hihi
@me: Tussen je knieën en tegen/onder je buik. En als je een lang kussen hebt (zoals ik), kun je 'm ook tussen je armen doen, plet je je borsten niet zo. Gewoon even gaan liggen ermee... Weltrusten! @Patrijs: Welkom
Ik heb dat voedingskussen dus gemist! Kruidvat hier in het winkelcentrum had ze niet en nu zijn ze natuurlijk nergens meer te krijgen.. Verdorie! Heb nog wel een langwerpig kussen van de Ikea, maar die is eigenlijk net wat aan de korte kant, als ik die tussen m'n benen doe komt'ie net totaan m'n buik... maargoed we roeien met de riemen die we hebben!