September 2012 mama's!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door 1986tamara, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandy89

sandy89 Lid

11 mrt 2012
    51
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    @jostafientje, gelukkig is hij er bovenop gekomen en staat hij er nu weer zo positief in. En lego en vissen, dat wordt genoeg vader-zoon bonding dus :D

@Bailatamara, wat fijn dat je gewoon lekker rustig bent tijdens de zwangerschap, zelfs zonder de medicatie. Die test had ik inderdaad al eens genomen en kreeg daar wel de uitslag dat het mogelijk in verband staat met ADHD. Maar ik ben nooit echt ''druk'' geweest, juist heel rustig en verlegen - maar altijd heel druk in mijn hoofd.

@Ni, lekker al die aandacht! En hoe gaat dat verder met je ADHD dan, ga je naar een psycholoog of doe je nog andere speciale dingen?

2. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    @sandy: eens in de zoveel tijd loop ik vast in mijn dagelijks leven en dan ga ik weer een tijdje naar de psych om orde te scheppen. Meestal loop ik vast omdat ik meer wil doen dan ik aankan. Bijvoorbeeld weer gaan werken of een studie. Ik zit nu op 2 uurtjes per week na, volledig thuis. Die 2 uurtjes is vrijwilligerswerk op de school van mijn dochter.
    Ik merk dat ik het nu wel even prima vind. Lekker thuis straks met 2 meiden. Ik hoop dat ik zoveel structuur kan aanbrengen dat het huishouden lukt, want nu is dat vaak al een probleem. Gelukkig heb ik een heel lieve vent, die dan inspringt en me helpt te organiseren. Verder is er niet zoveel aan te doen. Ik moet het er mee doen en dat is best frustrerend. Vooral omdat ik best graag een studie en werk zou willen. Al vind ik het met 2 kleine kids ook wel weer een voordeel dat ik thuis ben ;)

Waar heb jij voornamelijk last van?

3. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Ik krijg 1 keer per maand behandeling bij Psyq. Daar helpen ze mij met het organiseren van mijn dagelijkse activiteiten (wij hebben een planbord waar we alles opschrijven wat we moeten doen deze week en kijken daar iedere dag op), denkfouten die ik maak (waardoor ik vastloop voor ik aan taken kan beginnen) en helpende gedachtes. Ook heb ik nu een hele mooie agenda app op m'n telefoon waar ik 1 overzicht heb van een hele week. Pb me gerust als je meer wil weten ;)

4. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Iedereen die graag mee wil naar de Bolle-buiken-bijeenkomst opgelet!

Het is aanstaande zondag in de middag (de precieze tijd wordt nog bepaald) in:
    Pannenkoekenboerderij Groenesteijn
    Biltsestraatweg 88, 3573 PS Utrecht.

Er wordt vrijdag een reservering gemaakt. Dus als je ook wilt komen geef dit dan voor vrijdag aan!!

5. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer dat ik zondag niet mee kan, pannenkoeken zijn lekker. ;)

Maar zaterdag gaan we al naar pannenkoekboerderij Koppenjan en zondag heerlijk zwemmen in Centerparcs De Huttenheugte met lopend buffet eind van de middag.

Maar meiden, ik wens jullie heel veel plezier en wie weet straks een meeting met baby of misschien nog wel eerder en mocht het mogelijk zijn ben ik zeker van de partij.

6. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owjee ik moet echt maar eens aan de slag met dingen verzamelen, volgens mij loop ik achter :s Wij hebben wel al de commode, bedje box en wandelwagen via marktplaats, wagen ook helemaal gewassen vorige week :D
    Behang is wel besteld, hoop dat het volgende week erop kan.
    Maar kwa andere dingen hebben we dus echt nog helemaal niks!!
    Volgende maand maar even flink shoppen dus... want idd de tijd gaat enorm snel.

Verder hier op de bank aan het balen, een buikgriepje te pakken :(

7. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

Wat leuk een Bolle Buiken meeting!
    Helaas kunnen wij zondag niet, maar idd hopen dat ik bij de volgende meeting wel kan zijn. Het is wel lekker dicht bij ons in de buurt :)

Hier verder alles goed, net even wezen shoppen. Heb echt te leuke schoentjes voor de kleine man gekocht! Vond dat het mocht want vandaag precies 23 weken!! :)
    Hele leuke Vans!!

Nu maar eens wat huishuidelijke dingen gaan doen :)

Fijne middag meiden.

8. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

@Manon: Sterkte met de buikgriep :( Hugs!

9. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    Eindelijk ff bijgelezen. Sorry dames.

@Kelly: jemig. Weer iets op je bordje. Gaat het een beetje?

@blowen: leuke discussie. Was idd ook verbaasd bij hoeveel mensen dit speelt. Ik drink haast nooit (nu zeker niet) en manlief drinkt soms een biertje en houdt van een goede whisky op zijn tijd. Heeft een hele collectie en een almanak en gaat naar het whisky festival elk jaar. Maar ook dat zullen er max 2 in de week zijn. Blowen of spacecake vroeger wel gedaan, maar nooit in blijven hangen.
    Ken wel die uitspraken van "dat is mijn enige lolletje". Zeggen bijna alle rokers/recreatieve drinkers die ik ken. Wel sneu als dat je enige lolletje is.

@BBB. Was al lid Vd club geworden, maar red het helaas niet zondag.

@klachten. Beetje (k)enkels gehad, maar viel mee. Wel steeds meer last van botjes bij bekken/kont bij het fietsen. Laatste stuk op tandvlees vandaag. Is uurtje naar mijn werk, maar leek alsof ik op een plank fietste.

@klussen. Zenuwachtige en planmatige vriend. Regelt alles ruim van te voren. Schilderwerk is klaar, gordijnen hangen en meubels staan. Nu nog decoraties (posters besteld van yuko lau, Google maar eens) en zoek nog een klok. Spullen van zoontje binnenkort ff van zolder en checken en ff wassen.

10. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hallo meiden!

@ BBB: Leuk initiatief! Voor mij echter te ver weg... Ik woon in Friesland dus het is voor mij niet echt te doen.

@ Manon: Beterschap! Hoop dat je je ondertussen alweer wat beter voelt?

@ Warme weer: Ik had ook wel last van de warmte hoor! Niet echt last van dikke enkels maar wel erge vermoeidheid en weinig energie. Maar moet nu wel zeggen dat ik de zon weer wat mis hoor!

@ Hier: gaat zijn gangetje. Van alles aan het inpakken. Vanmiddag een laatste regel-afspraak voor de hypotheek (om alles definitief te maken) en dan horen we ook wanneer we de definitieve sleuteloverdracht voor het nieuwe huis kunnen doen. We horen het wel. Uiterlijk 29 juni, maar we hopen iets eerder de sleutel te kunnen krijgen aangezien we de 29e ook ons eigen huis uit moeten zijn.

Ook beginnen de kriebels te komen haha. Voor de groei-echo van volgende week, onze duimen draaien! Maar ook dat het nog een dikke 13 weken is tot de uitgerekende datum en dat we zelfs nog moeten gaan verhuizen! Wij moeten niet alleen een babykamer maar een heel huis, en dat in 9 weken! Aaargh! Maar het komt wel goed, rechtsom of linksom, we zien het wel. :)

11. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    Ik ben erbij bij de bbb!!

Wij hebben nu het kamertje geschilderd en een lamp opgehangen. Ook hebben we via marktplaats een kinderwagen/mc gekocht. De rest moeten we nog halen...

12. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou facebook doet nu even helemaal niks meer bij mij, zal t aan de dalende aandelen liggen :) ik probeer er bij te zijn zondag, nog even aanzien hoe ik mij boel.

13. Monique041982

Monique041982 Actief lid

19 apr 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan helaas niet komen naar de BBB :(.
    Volgende keer weer beter

14. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Manon, voel je je alweer een beetje beter?

15. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

Hey meiden,

Hoe gaat het hier?
    Hier alles ok, lekker bijna weekend!
    Heb er zin aan :) Hoop dat het weer een beetje mee gaat werken.

Hugs!

16. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Dames, is het inmiddels niet een idee om met zijn alle in 1 topic te gaan praten? We kennen elkaar nu wel zo'n beetje. (alles onthouden blijft wel lastig soms;))
    Maar zowel in dit topic als in het andere september topic http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/349144-september-2012-mamas-deel-2-a-142.html word niet meer extreem veel geklets. In ieder geval is het nu goed te volgen en sinds de meeste op facebook zitten word het steeds rustiger hier.
    Ik lees nog met beide mee omdat niet iedereen bij beide topics zit.

(Plaatst dit ook in het andere topic;))

17. sandy89

sandy89 Lid

11 mrt 2012
    51
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    #2678 sandy89, 1 jun 2012
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
    Ik wil graag komen naar de BBB, alleen ben helaas afhankelijk van het openbaar vervoer... Ik heb trouwens niks gelezen over een facebook, dit heb ik waarschijnlijk gemist. Maar ik heb dan ook het hele tweede topic over het hoofd gezien.

EDIT: Excuses, zie nu dat het bereikbaar is met openbaar vervoer. Dus ik wil graag komen!

18. mysterygirly

2 apr 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Zijn er ook dames uit Amsterdam die in september uitgerekend zijn??? Stuur me dan even een prive bericht, lijkt me gezellig met iemand te kletsen over alles wat we meemaken etc maar is dan ook leuk om eens af te spreken en dan is het wel zo praktisch als je in de buurt woont...

Ik hoor het wel.

Hoop dat het goed gaat met iedereen! :)

19. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    utrecht is helaas te ver (kan me er niet heen slepen) maar pannenkoeken.. jammiee.

Deel Deze Pagina