@Brenda: Welkom en gefeliciteerd, leuk dat je ons clubje komt versterken. @LenP: Welkom en gefeliciteerd met jullie onverwachte mooie cadeautje. Wij zitten met ons huis in hetzelfde schuitje, maar we hebben toch besloten er voor te gaan. Waar 3 kunnen wonen kunnen er ook 4 wonen, in ons geval. Ik hoop dat het bij jullie ook gewoon gaat lukken om je huis te verkopen en anders dat er een hoekje vrij te maken valt voor een wiegje
Hee meiden! Even een korte reactie vanaf hier: @ Kinderwens: Aah, wat verdrietig! Bah, echt supernaar! Heel erg veel sterkte gewenst! @ Nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!! @ Hier: Ben vandaag weer een dag hard aan de studie, maar voel me een secretaresse, heb alleen nog maar aan de telefoon gehangen zowat vandaag! Niet dat een secretaresse niet goed is hoor! Maar moet nog zoveel aan projecten en opdrachten gebeuren! *beetje stress* Gelukkig wel ietsje minder misselijk vandaag. Heb gisteren wit brood gekocht en dat is er gelukkig in gebleven Verder druk met de voorbereidingen voor de verjaardag van m'n dochtertje, die is morgen jarig! Tot snel!
@ni84, Hopelijk verkopen jullie het ook snel ! wat vervelend he Wij wonen in een app van 60 m2 met een krappe slaapkamer waar ons bed veel ruimte van inneemd. We hebben al overwogen dit te verhuren en dan zelf als oplossing een huurwoning te nemen.. Maja het is nog pril. Laten we eerst zelf ook maar de 12 weken voorbij zijn en misschien is er wel iemand die het zo wil kopen haha
Me: Lekker joh ontbijt op bed Daar moet ik zelf voor zorgen haha. Al bracht vriendlief me wel een rol biscuitjes, zodat ik iets had als ik misselijk wakker werd Brenda: Lekker druk dus straks, maar wel gezellig Als ik straks beval is ons zoontje bijna 1.5.. dus ook lkkr druk Gefeliciteerd met je zwangerschap! Lenp: Wat leuk zo'n cadeautje, en fijn zeg dat jullie ondanks alles er samen voor gaan! Gefeliciteerd meid!! Lekker genieten van alles, en net wat Ni zegt, er is vast een hoekje waar een wiegje past 't Hoeft echt niet perse een eigen kamer etc.. als het maar veel liefde krijgt!! Hier word het ook passen en meten hoor, dus jullie zijn niet de enige Impy: Ja gister ook weer behoorlijk last.. dus binnenkort toch maar weer afspraak maken bij de fysio. Zo, ik lekker an beschuitje en gekookt eitje.. ik kan tussen de middag echt geen brood weg krijgen Dus dan maar zo. Zo nog even wat in huis rommelen, maar hou het lekker rustig!
Bevallingsdata:[/SIZE][/U][/B] 28-08-'12: Ananas89 (22) 2e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 01-09-'12: Anneke1985 (26) 2e kindje (1*), ziekenhuisbevalling medische indicatie, flesvoeding 01-09-'12: NiekKie (?), 1e kindje, ??, ??. 03-09-'12: MissCK (23), 1e kindje, ??, ??. 04-09-'12: naouall (37), 6e kindje, ??, ??. 05-09-'12: AtraVim (23), 3e kindje, thuisbevalling, flesvoeding. 05-09-'12: Impy (32), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding 06-09-'12: Me1985 (26), 1e kindje, ??, ??. 07-09-'12: 1986tamara (25), 1e kindje, ziekenhuisbevalling,borstvoeding 07-09-'12: Ladytwister (32), 2e kindje, thuisbevalling , borstvoeding 09-09-'12: Happygrump (31), 2e kindje, ??, ?? 09-09-'12: Diene (30), 1e kindje, ??, ??. 10-09-'12: Ikke163 (26), 1e kindje, ??, ?? 11-09-'12: K3lly (24), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 12-09-'12: Miss83 (28), 2e kindje, ??, ??. 14-09-'12: Flupke88 (23), 1e kindje, ??, ??. 15-09-'12: marg (26), 1e kindje, ??, borstvoeding 16-09-'12: Lisa (26), 1e kindje, ??, ??. 16-09-'12 LenP ( 23 ) 1e kindje, ??,??. 16-09-'12: Troelie (27), 1e kindje, ??, ??. 17-09-'12: Ni84 (27), 2e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 17-09-'12: Delta (23), 1e kindje, ??, ??. 19-09-'12: Brenda1987 (24), 2e kindje, thuisbevalling, flesvoeding 19-09-'12: Bjanc (25), 1e kindje, ??, ??. 19-09-'12: Hatsie (25), 1e kindje, ??, ??. 20-09-'12: Alex1982 (29), 1ste beeb, ziekenhuis, flesvoeding 21-09-'12: Bam (24), 1e kindje, Ziekenhuisbevalling, Borstvoeding. 21-09-'12: Miran336 (32), 3e kindje, ??, ??. 24-09-'12: Lyanna (36), 2e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. 28-09-'12: Sascha22 (23), 2e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. Afspraken: 16-01: MissCK, intake vk. 17-01: Diene, eerste echo gyn. 18-01: Hatsie, eerste echo gyn. 24-01: K3lly, eerste echo. 24-01: naouall echo 25-01: AtraVim, intake vk. 27-01: Troelie, eerste echo. 27-01: Anneke1985, 2e echo gyn 27-01: Impy, tweede echo. 27-01: marg, eerste echo 30-01: Me1985, intake vk. 24-01: naouall afspraak vk. 31-01: Ananas89, termijnecho. 01-02: Bjanc, intake vk. 02-02: Ikke163, intake vk en termijnecho. 02-02: Ladytwister, intake vk en 2e echo. 06-02: Flupke88, intake vk. 07-02: Lyanna, gynaecoloog & 1e echo. 07-02: Brenda, intake vk 08-02: Bam, Intake vk. 08-02: Sascha22, gyneacoloog en 1e echo. 10-02: Miss83, eerste echo. 13-02: Miss83, intake vk. 13-02: Lisa, eerste echo. 14-02: Lisa, intake vk. 14-02: Tamara1986, intake vk en termijnecho. 15-02: Alex1982, eerste afspraak gyn. 21-02: Niekkie, termijnecho. 22-02: Ni84, intake vk en termijnecho Even lijst aangepast en bedankt voor de felicitatie's jullie ook gefeliciteerd!
Hallo allemaal, Hoe is het vandaag met jullie? Ik heb vanmiddag om 16.15 uur mijn echo, spannnnend! Natuurlijk amper geslapen vannacht en heb spontaan het gevoel dat het helemaal mis zit. Gelukkig een drukke dag op mn werk, waardoor ik er niet heeeeel de tijd aan denk Succes allemaal en ik klets jullie nog wel bij!
Hatsie: Ah spannend zeg!! Succes straks! Hoe het gaat? Nou das in 1 woord te zeggen: Klote!! Ben al dagen kei misselijk, maar sinds maandag ben ik misselijk van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Ben daardoor ook niet vooruit te branden, en voor me kleine is het ook niet echt leuk, zo'n beroerde mama.
@ LenP, Welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @ brenda1987, Ook jij welkom hier, en gefeliciteerd! @ ananas89, Pfoe lekker druk dus. Af en toe even een fijne rustpauze inlassen is ook belangrijk hea! @ hatsie, heel veel succes met de echo! @ hier, vandaag onze uitnodigingen binnen gekregen voor onze bruiloft, dus druk met vouwen en enveloppen schrijven. We hebben vorig jaar oktober besloten om te gaan trouwen. En achteraf is het nu niet zo'n heel handig haha. Merk dat ik meer met de zwangerschap dan met het trouwen bezig ben. Wij trouwen op 9 maart, en zal dan 13+3 weken zijn als alles goed mag blijven gaan. We willen het dan op ons feest aan iedereen gaan vertellen. En dan hoop ik heel hard dat ik het dan nog een beetje kan verbergen, aangezien ik nu al een buikje begin te krijgen.
@Kache... Dat is wel fijn dat je vrijdag nog even je vragen kunt stellen aan de gyn. Ik moet er morgen heen. Mijn werk is ook erg begripvol, maar ik merk dat ze er verder niet echt over kunnen/willen praten. Kun je met je partner er goed over praten? @Hatsie, ik hoop dat je een mooie echo hebt en dat alles goed is! Ik ben vandaag bij een paragnost geweest (had maanden geleden al een afspraak gemaakt) en ze vertelde me dat er een jongetje in mijn buik zit, die (te) weinig zuurstof gekregen heeft om in leven te blijven. Hij zal de gids worden van ons volgend kindje! Wel erg mooi om te horen, zo kun je het een plekje geven! Ik vond het wel toevallig, want had zelf nog niets verteld over het 'zwanger zijn'. Ze was echt heel goed.
verdorie kinderwens.. KIPPEVEL MOMENTJE hier! Ik hoop dat ze gelijk heeft! Wat een bijzonder verhaal!
@Bjanc, ja was ook echt een moeilijk moment. Zo ineens zei ze het. Een jongetje... geweldig! Ik moet zeggen dat het verdraagzamer is als je hoort dat dit kindje de gids wordt van je volgende kind. Zo mooi.... Alles wat ze zei was zo herkenbaar en waar....
@ kinderwens: meid veel sterkte met dit kleine, grote verlies.jullie kleintje zal een goede gids worden! @ hier voel van alles in mijn buik rommelen enz ook wat afscheiding(gewoon wit) ook enorm spierpijn gevoel in mijn rug door stralend naar mijn buik. Echt wordt niet goed van mijzelf hoe negetief ik denk. Probeer positief te zijn maar het is erg moeilijk. @ hatsie: hoe is je echo gegaan? Zit het goed??
Tjee kinderwens...heftig. Ik hoop dat je er kracht uit kunt putten. AtraVim, nou mijn Lief komt ook niet elke ochtend ontbijt brengen hoor haha. Vanmorgen toevallig wel en in het weekend ook. De rest van de week zorg ik dat ik mandarijntjes of liga koeken bij het bed heb liggen. Hatsie, hoe was je echo? Hier, vandaag alweer zo'n goede dag! Vanavond voor het eerst weer warm eten. Al vrees ik dat aardappelen er voorlopig niet in zitten....Ik hoef het maar te ruiken en ik begin al te kokhalzen. Vreemd hoor, zwanger zijn
Hallo Dames, Ik zou me ook graag hier bij willen voegen. Vanmorgen getest, en 2 knalroze strepen!! ZWANGER!!! Ik had een erg onregelmatige cyclus, dus weet niet precies hoe ver ik ben. Hou gewoon even de test datum van vandaag aan. Groetjes Riannetja
@nieuwe meiden welkom! @kinderwens fijn dat het helpt de pijn te verlichten! @hatsie hoe was je echo vandaag? @manon wanneer zet je een mooie banner neer? Hey meiden, Vandaag een soort drukkend gevoel onderin me buik, verder vanmorgen voor het eerst echt misselijk geweest.. hele dag een beetje aangehouden.. een vraag groeien jullie ook zo hard? ik weet niet of ik het nog kan verbergen voor de eerste echo.. heb al wel buikfoto's maar weet niet of iedereen het schokkend vind en erop zit te wachten anders wil ik ze wel plaatsen en dan kunnen we vergelijken ik heb een foto van net 5 weken en vandaag echt al een mega verschil.. hou nu ook mijn bodywarmer veel aan op het werk moet wat he maar voel me al wel helemaal trots
Hè meiden, ik kan het nooit bijhouden...nu niet maar straks ook niet....ook ik voel er wel wat voor om een splitsing te maken....straks met het verlof is het helemaal niet meer bij te houden. Natuurlijk kan je bij de andere ook mee schrijven maar pffff dit is niet te doen.
@Tamara, van mij mag je een foto plaatsen hoor Ik had bij september2012 buikjes topic ook al een foto geplaatst vorige week. Maar ja...er valt bij mij echt weinig te zien...behalve vetjes hahaha
Ha meiden, Wat lief, jullie meeleven! Nou, de echo gehad en het zat goed! JOEPIE! Lees snel bij, maar heb zo visite. Pffff, wat ben ik blij! Liefs