Sjonge, Ananas, jij bent flink op dreef! Leuk hoor! @ misselijk: vervelend zeg! Ik heb er alleen last van als ik denk aan patat en dergelijke of dat ruik, maar anders niet. Maar lijkt me erg vervelend als je dat van vroeg tot laat hebt, zeker met werk en zo. @Anneke, wat heftig joh! Snap dat je dan voor de associatie liever niet weer hetzelfde geslacht zou willen. Sterkte, als de herinneringen terugkomen. @regio: ik kom uit de regio Rotterdam. @buik: 's avonds hier echt al een klein buikje, maar voor anderen nog goed te verbergen. Als ik soms zie wat anderen al hebben (bij september buikjes)! Pfff.... Ook wel heel leuk! Nou, slaap lekker vannacht, ik ga er vroeg in!
poeeh wat word hier veel gekletst.. heb het nog niet bij kunnen lezen. Ben net pas terug van mijn werk.. van 8.30 tot 21.30... zucht.. douche en naar bed!
Ananas, ik woon 10 km van Friesland af, ben in Friesland geboren en ga voor controles en bevalling naar zkh. in Friesland. Ook woont nog veel familie in Friesland, waaronder mijn moeder/haar man en mijn schoonzus. Zo ben ik dus nog regelmatig daar aan het vertoeven.
Nou snel nog even een bericht voor het slapen gaan. Ik zal gaan duimen dat de ringen er op tijd zijn! Spannend zo'n kort tijdsbestek...maar komt goed joh! Ik zal ook duimen voor een goede terug plaatsing van de ei(tjes)! Ook ik weet niks van ivf enz af maar 10 klinkt als een goed resultaat! Friesland...ook ik vertoef daar regelmatig. Schoonfamilie woont daar grotendeels...ja ja mijn lief heeft een pake & beppe Zelf kom ik uit de provincie groningen en daar wonen mn lief en ik dus ook. Verder niemand uit groningen hier dacht ik. Nou, 2uur later dan de afgelopen 2 avonden nu toch slapen...Hoop dat ik vannacht niet steeds wakker wordt.
Ik kreeg net wat zeurende/pijnlijke steekjes in mijn buik. Ongi steken zeg maar. Ik lig lekker op de bank en kijk naar mijn buik die in ligstand toch altijd best plat oogt, maar als ik plat ligt dan is mijn buik toch wat bol. Wat echt alleen mijzelf opvalt natuurlijk. Ik heb trouwens wel het idee dat ik aankom. Vooral op mijn buik. Ik eet gezond, snoep zelfs wat minder als voor ik zwanger werd, drink meer water en toch is mijn buik dikker geworden, maar niet van de darmen, gewoon vet dus. Vind het wel gek. Ik vind het tijd om mijn bedje op te zoeken.
Goedemorgen allemaal, Dank jullie voor de lieve woorden! Ik wil er wel over praten, maar niet teveel op dit forum. Hier moet het vooral gaan over leuke zwangerschappen zonder de doemscenario's. In het kort; Dylan werd gezond geboren (op het oog), toen hij 6 maanden oud was heeft hij ernstige en niet behalndelbare epileptie gekregen als gevolg van een stofwisselingsziekte. Door de epileptie zijn zijn hersentjes steeds mee afgestorven. Het is een periode geweest van een aantal maanden op de IC in het Sophia Kinderziekenhuis. Uiteindelijk heb ik hem mee naar huis genomen zodat hij niet meer hoefde te vechten. Hij kon niet meer ,had te lag moeten vechten. Omdat ik niet meer met de vader was konden ze niet nagaan of het een mismatch was of pure pech. Vandaar dat ik nu ook onder medisch toezicht sta. Meiden, het was geen geheim maar wilde jullie niet teveel met dit soort dingen lastig vallen! Liefs, Anneke
Hoi Allemaal, Ik ben nieuw hier en ook in september uitgerekend ( 20ste) hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen. Ben nu zwanger van de 2de ,1 ste is een zoontje van ruim 3. heb 13 feb de intake bij de VK en gelijk de echo daarna. ben zooo benieuwd. groetjes
@tricie: welkom en gefeliciteerd! Mijn dochter is ook 3 en zij is toevallig van 20 september... Mooie geboortedag hoor @anneke: Jeetje wat een schrik was dat voor jullie zeg! Ik snap wel dat je dit topic graag gezellig en luchtig wil houden voor jezelf... Dat gaan we gewoon doen Lekker zwanger zijn en genieten...
-Welkom tricie en gefeliciteerd -Tjee Anneke wat een naar verhaal Dat moet echt verschrikkelijk geweest zijn voor jullie.... -Hier weer niks aan gevoel dat ik zwanger ben. Misschien iets hongeriger dan normaal maar dat is het dan ook. Zal blij zijn dat het maandag is en ik (hopelijk) op de echo kan zien dat alles goed is met onze ukkie. Stiekem toch ook wel blij dat ik niet meer misselijk ben, want wat heb ik me beroetd gevoeld zeg! -En hoe is het met alle andere meiden?
Me: Haha, wees blij an ene kant Ik hier weer flink beroerd opgestaan, dus ik mag me de dag weer doorslepen Tricie: Wat leuk, gefeliciteerd!! Anneke: Jeetje zeg, wat heftig!! Hoop toch dat je nu wel kan genieten van de zwangerschap, en dat daarna alles goed gaat!! Ananas: * wacht even, even iemand onder de bank vandaan plukken * Zo, ja dat was erg sociaal van vriendlief haha.. lekker slim van hem En inderdaad, frietje op zn tijd is wel lekker ja. Regio: Overijssel hiero.. maar van oorsprong de Betuwe. Vandaag maar weer rustig dagje, beetje aanrommelen, en verder zien we wel weer.
@ anneke, wat een hel moet dat zijn geweest voor jullie. Snap dat je er niet teveel over wilt uitwijken. @ tricie, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! @ hier, owh man, vanmorgen wakker geworden van de wekker en direct weer onwijs misselijk, ook opgestaan met knallende hoofdpijn. Merk dus dat als ik niet uit mezelf wakker wordt, ik dus misselijk ben. @ regio, hier Noord-holland. Annoniem ben ik hier toch niet dus om precies te zijn woon ik in Heerhugowaard, plaatsje naast Alkmaar. Zelf in Alkmaar geboren en getogen en woon nu sinds 2006 in de nieuwbouwwijk van Heerhugowaard samen met mijn aanstaande man
IK kom uit gelderland (achterhoek) volgens mij ook de enige hier op dit forum.. @tricie welkom @anneke ppff heftig verhaal, hopen dat nu alles goed en voorspoedig verloopt @me1985 ik voel me vaak ook niet zwanger elke dag is weer anders... GIsteren vrij gehad en vandaag nog een vrije dag, ik ben alleen niet vooruit te branden ppff word moe van mezelf het liefst lig ik de hele dag op de bank...schoonmaken Ho maar! Mijn eetlust word ook minder en heb vaak savonds last van krampen in mijn maag...zo weer genoeg geklaagt
Hallo, ben ik weer even! Hier alles nog tip top in orde! Nergens last van (laat ik nog niet te hard schreeuwen..) Gisteren inkopen gedaan om kleine cadeautjes te maken voor als we het gaan vertellen. Ik heb kleine zilveren vaasjes gekocht. Daarbij een bos witte plastic rozen. In deze bos zitten kleine roosjes met witte bloemetjes en grote rozen. In elk vaasje doe ik één grote roos en 2 kleine roosjes. Die kleine roosjes ga ik een beetje verbouwen en er van die sokjes-roosjes van maken. Dit geheel even mooi inpakken in doorzichtige folie met een wit lintje met hartjes eromheen. Daar een kaartje aan met: voor opa & oma. Kijken hoe snel ze het door hebben Ik ben zó benieuwd hoe ze gaan reageren!
Atravim, die misselijkheid mis ik ook absoluut niet hoor! Die mag van mij de rest van de zwangerschap weg blijven Sterkte ermee meid! Ja...ik zal zo eens aan het werk gaan. Als het goed is ben ik rond half 4 alweer lekker vrij
@ me hopen dat je gewoon zonder kwaaltjes de zwangerschap kan voldragen @ anneke, heftig. Maar hier gaan we t nu gewoon over je huidige zwangerschap hebben. Baby krijgt wel een hele stoere broer!! @ hier vanacht pijn, halve nacht wakker gelegen, eerlijk gezegd kon ik de pijn niet plaatsen. Nu de geheledag wat zeurderige pijn. Geen bloedverlies iniedergeval. Echt k*t gewoon. Ben zo bang voor herhaling. Hoop maar dat het mijn darmen zijn. Ohja ook rugpijn en spierpijn in de benen? Normaal??
@manon8: eng hè, die angst voor herhaling! Je weet dat ik ook een bbz heb gehad en mijn gyn zei dat het belangrijk is watvoor pijn je hebt. Het verschil tussen gewone buikpijn en die van een bbz is dat je bij een bbz je buik op geen enkele plek meer kunt aanraken en het is dus niet maar op één plek of een weeiig gevoel. Maar als dit je niet helpt, zou ik toch naar het ziekenhuis gaan. Ik had een echo met vijf weken al, maar als ik eerder ergens last van kreeg, moest ik wel direct komen, dus dat geldt voor jou dan ook! Sterkte!
Hier trouwens ook spierpijn. Volgens mij is dat niet erg. Probeer te ontspannen! @Anneke: heel heftig idd, maar goed dat je het zo duidelijk scheidt. Gaan wij ook gewoon doen!
Grappig dat jullie ook spierpijn hebben. (maar niet leuk natuurlijk) Toevallig stond ik er vanmorgen mee op en heb echt geen gekke dingen gedaan. Maar heb spierpijn in mijn benen en kont Haha. En had voor het eerst ochtend misselijkheid ipv avond misselijkheid. Vannacht verging ik ook van de pijn in mijn borsten. Ze doen al vanaf het begin pijn, maar dit was echt even heel erg. Ach teken dat ik echt zwanger ben
Dank jullie allemaal! En vanaf nu inderdaad over de zwangershappen Ik zie net als jullie zo ontzettend uit naar dit kleine wondertje! Hebben jullie ook dat zodra je opstaat al weer wat voor dag het gaat worden? Zodra ik wakker word met spierpijn en misselijkheid weet ik dat ik moeilijk vooruit te branden ben. En als ik lekker op sta gaat het vaak de hele dag goed.
@ anneke, mmm nee heb ik niet echt. Vanmorgen kotsmisselijk en met flinke hoofdpijn opgestaan, maar om 11 uur had ik nergens meer last van..... @ hier, grrr de ringen liggen niet in de kluis en moeten dus besteld worden. Straks gaan we nog even naar een andere juwelier hier in heerhugowaard, die maakt de ringen zelf, en zei aan de telefoon dat dat wel gaat lukken. Dus fingers crossed.