@len en ANneke, wat balen dat het niet zo loopt als zou moeten! Len heel veel sterkte bij de echo! Hopelijk goed nieuws! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik met 11 weken een enorme bloeding gehad, toch is alles goed gegaan. De hele zwangerschap door verloor ik wel wat bloed. Bij mijn 2e zwangerschap weer helemaal niet. Ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan! Dank jullie wel voor de felicitaties! Ik heb broer en zus net naar Oma gebracht. Ik ga zelf zo naar mijn werk. ciao!
Nu toch onderweg naar het ziekenhuis. Was net veel helder bloed. Hopelijk zien we zo toch nog een teken van leven. Helaas ga ik wel al van het ergste uit. Dan kan het zo alleen maar mee vallen ( in hoeverre dat in deze situatie geldt )
Len en Anneke heel veel sterkte vandaag! Ik leef echt zo met jullie mee! Laten jullie weten hoe het ging? Een hele dikke knuffel!
Ha meiden, was ik ook weer even. Meiden met onzekerheid: Hele dikke digi knuffel van hier! Hoop toch dat het goed mag zitten! Nieuwe meiden: Gefeliciteerd en welkom!! Verder weet ik het echt niet echt een hoofd as een vergiet. Nog steeds flink beroerd.. bah bah. Vanmiddag om 14.30u moet ik bij de vk zijn, dus ben benieuwd! Ik laat vanmiddag nog even weten hoe het was! Liefs!
Atra, succes bij vk. Anneke en LenP, sterkte meiden. Hoop op goed nieuws, maar vrees jammer genoeg het ergste. Knuff!!! Nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!!! Hier erg moe en lees wel mee met alles. Wordt best veel gekletst en kan op dit moment dan ook niet bij houden. Liefs!!!
voor alle meiden die zo in onzekerheid zitten heel veel sterkte!! hier nog steeds geen klachten op wat onrustig dromen na. Ik heb wel het idee dat mijn buik al wat begint uit te zetten is dat wel normaal? heb een vrij platte buik normaal en als ik nu een jurkje aan heb kun je het best al wel zien....
hmmm lastig dus hopen dat het mensen nog niet op gaat vallen. we willen het de ouders pas volgende week na de eerste echo vertellen en op mijn werk pas met 12 week
Komt goed leuke tuniekjes genoeg haha. Hier is het probleem dat ik echt een spijkerbroeken fan ben...maar helaas kunnen ze niet meer dicht Nu dus leggings met leuke tuniekjes of jurkjes....
hallo allemaal! Dank voor het meeleven! Ik heb goed en slecht nieuws ... Het slechte nieuws is dat ik een miskraam gehad heb (de sporen waren nog zichtbaar) Het goede nieuws is dat er nog 1 kindje zit !!! Het was dus een 2 ling wat ik niet wist. Maar ben ontzettend gelukkig! LenP ik hoop ook van jou kant op goed nieuws dikke knuffel!
Wat?? jee kan dat ook. Maar wat een goed nieuws dat er nog een kindje zit en wat balen dat ze niet allebei mochten komen.. Sterkte!!
Anneke, wat een nieuws zeg!!! Wat verdrietig dat 1 niet heeft mogen overleven... Maar wat een super nieuws dat er nog 1 beeb zit! Concentreer je op de beeb die er nog zit meid, positief blijven!
@Anneke, wat een dubbel gevoel zal dat zijn.... Wat kan verdriet en blijdschap dan dicht bij elkaar liggen, sterkte...
Dank jullie allemaal, is echt fijn een club meiden die met elkaar mee leeft! Natuurlijk vind ik het erg jammer en verdrietig. Maar ik had nooit verwacht dat er nog een kindje in me zou groeien dus was dit een hele grote verrassing! Geluk en blijdschap hebben de overhand
lenp, hoe is het met je? hoe is het afgelopen?? Sterkte in ieder geval! Anneke.. jeetje wat een verhaal... was dus 2 eiige 2ling? Bijzonder hoor! Hopelijk mag je dit kindje wel tot 9 maanden bij je dragen en gezond ter wereld zetten...
Ja inderdaad een 2 eiige, 2 vruchtzakjes. Alle krampen zijn volledig weg en heb goede hoop dat dit kindje bij me mag blijven.