September 2012 mama's!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door 1986tamara, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    Ben zo blij voor je Anneke. Ondanks dat het een beetje dubbel is. Belangrijkste is dat jij happy bent en dat er nog 1 kleine spruit bij je is!!!

2. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Anneke dat zal wel een schok zijn geweest!

Hopen dat je dit frummeltje lekker bij je mag houden!

3. Impy

Impy Lid

24 feb 2009
    31
    0
    0
    @anneke1985 Wat een heftige dag heb jij achter de rug. Hoop dat je zwangerschap verder goed verloopt.
    @lenp hopelijk gaat alles goed met je

@hier behoorlijke dikke buik inmiddels maar het zijn echt mijn darmen. Lijk wel al 5 maanden ofzo hahaha.

4. LenP

LenP Lid

15 jan 2012
    53
    0
    0
    BSO Leidster
    Hoi lieverds!
    Lief dat jullie allemaal zo mee leven en er naar vragen. Het was vandaag een achtbaan met emoties bah!
    Me vriend heeft me van thuis opgehaald en we zijn samen naar de Gyn gegaan. Er zou een spoedarts daar rond lopen. Maar die kwam pas na 2 uur wachten in de wachtkamer. Maar goed we zaten daar op de juiste plek. Dus als er wat zou gebeuren, waren we goed.

Uiteindelijk een gesprek gehad en een inwendige echo. Het vruchtzakje zag er mooi uit volgens haar. En het daarnaast was er alleen nog maar een zwart vlekje te zien. Ze durfde niet te zeggen of het levensvatbaar was. maar dat was alleen omdat er nog geen hartje te zien is. Ze heeft me een paar dagen naar achter gezet. We mogen nu volgende week vrijdag weer komen. Ze is er dan van overtuigt het hartje te zien. Tenzij mijn lichaam het afstoot. Mijn schoonmoeder die dingen goed aanvoelt zegt dat het goed komt. En dat het een haarvaatje is geweest die is gescheurd ( komt ook over met het verhAal van de Gyn ) nu in spanning dus... Zo lekker slapen. Ben helemaal gebroken. Ik zal morgen weer reageren op anderen.

Slaap lekker allemaal

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    jeetje len! Hopelijk komt alles dan goed en heb je een mooie echo met een hartje de volgende keer!

WHAAA die mensen die of zelf of een partner of een kind hebben dat (veeeel) praat in zijn slaap, ik heb een mega leuke app.. de "sleep Talk recorder" echt waar, hij is geniaal.. waar ik allemaal niet over lul snachts... :D
    Hahah, heb der zelfs al een topic hier over geopend... haha

6. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Ha meiden,

Wat spannend, al die echo's. Sjonge, dubbel zeg voor jou, @Anneke! Kan me voorstellen dat blijdschap overheerst, maar denk dat je je miskraam toch ook een plekje moet geven.

@LenP: het blijft dus nog even spannend. Hopelijk valt het allemaal mee!

@Meiden met een goede echo: JOEHOE! Ik heb mn tweede ergens in de 7de of 8ste week, maar wil liever met 8 weken zodat je meer ziet. Of zou je met 7 weken hoe dan ook een hartje zien kloppen? Ik ben nog regelmatig bang dat het misgaat. Voel me vandaag niet zo lekker, maar kan ook mn darmen zijn. Bluurgh... die onzekerheid! Kunnen we geen winterslaap houden en wakker worden bij de 12de week? ;)

Fijne avond allemaal!

7. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Hatsie: Als dat eens zou kunnen ;)

Anneke: Jeetje meis, wat een dubbel gevoel zeg.
    Erg naar dat 1 kindje niet bij je mocht blijven, maar wat fijn dat het andere kindje nog lekker bij je zit!
    Hopelijk blijft deze lekker zitten en kun je gaan genieten!

Len: Meis wat een onzekerheid!
    Duim zo voor je dat je straks een mooi hartje ziet kloppen!

Impy: Hier ook al beste buik voor 8 weken hoor ;)
    Oke, was ook nog nie alles kwijt na bevalling van vorig jaar.. maar zo dik as ik nu ben was ik echt nie..
    Dus ben benieuwd wat dat nog word haha.

Hier drukke dag gehad, ziek zoontje.. die maar bleef overgeven.
    Nu slaapt ie gelukkig.
    Bij vk geweest, was intake.. en stelde niks voor aangezien ze me papieren van vorig jaar nog had.
    Moet morgen echo centrum bellen voor echo affspraak, dus zal over weekje of 2 zijn denk.
    Had wel erg lage bloeddruk, dus moet rustig an doen.
    Heb harde buik gevoel, dus ga nu lkkr bankhangen!

8. miss 83

miss 83 Lid

9 jun 2009
    76
    0
    0
    verkoopster
    noord-holland
    hey allemaal,
    wat een gebeuretenissen vandaag!!
    anneke: wat moet het een super gevoel zijn om ondanks een miskraam, toch nog een klein wondertje bij je te dragen, het is je gegund. geniet ervan.

lenp: jeetje meid blijft nog een weekje spannend!! maar probeer positief te blijven. ik duim met jullie mee.

hatsie: ik heb gister met 7weken en 1 dag een echo gehad met een heel duidelijk kloppend hartje, dus kan al wel met 7 weken

hier een lekker werk dagje achter de rug,en zo vervelnd als ik me vorige week voelde zo lekkker gaat het nu (even afkloppen)
    als ik aan het werk ben kan ik het iets meer van me afzetten
    we willen het nog even twee weken stil houden.
    dan hebben we nog een echo nog een beetje meer zekerheid.
    maar het licht de hele dag op het puntje van me tong haha
    nog even geduld!!
    fijne avond allemaal

9. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    @anneke, wat een heftige dag zeg! Kan me voorstellen dat je heel blij bent dat er nog een beebje groeit in je! Hopelijk blijft deze nog fijn zitten!

@lenp, hopelijk komt het goed bij je meis! Ik ga voor je duimen!

@all, ik heb vandaag een echo gehad en het zag er helemaal goed uit! Hebben hartje zien kloppen! Ben zelfs ws 2 dagen verder dan ik dacht, vandaag dus 6 weken en 5 dagen! Over 2 weken weer een echo! Ben helemaal opgelucht!

10. LenP

LenP Lid

15 jan 2012
    53
    0
    0
    BSO Leidster
    Hoi allemaal,

Hier hopelijk voor tijdelijk mijn laatste berichtje. Vannacht hebben we ons kindje verloren. Ik had vreselijke ongesteldheids krampen, gister wist ik zelf al dat het niet goed zat. M'n hele gevoel was weg. Klampte Alleen hoop uit wat andere zeiden. Maar helaas het had niet zo mogen zijn. Het was ook een heel eng raar oncontroleerbaar gevoel dat het zo je lichaam uitfloept.

Ik wens hier iedereen uit het diepste van mijn hart heel veel gezondheid en geluk en in september jullie mooie kindjes!
    Geniet er van !
    Groetjes ons

11. anneke1985

9 jan 2012
    94
    0
    6
    Zoetermeer
    Ahhh nee!!! gvd Len ... :(
    Ik hoopte zo ontzettend met je mee dat het goed mocht gaan.
    Heel heel veel sterkte lieverd.
    Dikke kus.

12. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    LenP :( nee wat ontzettend k*t! Ik was opgelucht toen ik gister je bericht las en hoopte echt dat het allemaal goed zou komen....
    Wat vind ik dit ontzettend verdrietig voor jullie meid!
    Heel erg veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel van hier

13. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Wat fijn om te lezen dat jullie het hartje hebben zien kloppen :)

@iedereen, pff wat een tegenstrijdige berichten allemaal he?!?
    Vind het echt zo erg als het fout gaat bij de 1 en vind het zo ontzettend fijn om te lezen dat de ander een kloppend hartje heeft mogen zien
    ...

14. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    @Len: Ach meid, heb echt met je te doen! Heel veel sterkte de komende tijd!

15. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ben ik ook weer even.
    Heb bijgelezen vanaf waar ik de 24e gebleven was.
    Wat een spanningen gisteren zeg! Blegh!

@ LenP: Bah, wat verschrikkelijk dat jullie het vruchtje vannacht verloren zijn. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Doe rustig aan!

@ Anneke: Wat een verschrikkelijke dagen moet jij gehad hebben. Wat liggen verdriet en blijdschap inderdaad dicht bij elkaar. Ik duim voor jullie dat de rest van de zwangerschap helemaal goed mag gaan en dat deze frummel héél goed blijft plakken!

@ Nieuwe meiden: Welkom!!

@ Buik: hier ook een buikkie die al 's ochtends te zien is. Is vooral van de darmen maar wel aanwezig.

@ spijkerbroek: Waarom doe je dan geen mooie positiespijkerbroek aan als je gewone spijkerbroek niet meer past? Heb ik al vanaf 6 weken aan en geen kip die het ziet! En ze zitten zo lekker!!
    Heb maandag nog een mooie donkere gekocht van mamalicious.

@ Hier: Ik reageer ook even niet op iedereen, is echt teveel. Hier weet wat opgeknapt. Griep is weer afgenomen. Blijf alleen heel beroerd, maar dat kan alleen maar van de zwangerschap komen
    Zwangerschapsklachten blijven hier gelukkig aanwezig. Komende dinsdag de echo, vind het zo spannend! Hoop zo dat het goed zit!
    Pff, hier totaal geen redenen om te denken dat het niet goed zou zitten maar spannend blijft het altijd.

16. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    @Len, ik kan je alleen maar dikke kussen sturen voor de komende periode. XXX

17. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    Ikke trouwens echt een muts. Wilde het toch even zeker weten en kijken of streep dikker/duidelijker werd dus weer een testje gedaan.
    Binnen 1 minuut dik kruis op de CB. Nog voor de controle streep.
    Suf he? Dat zoiets je dan weer ff gerust stelt.

18. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    @Ananas, vind het lastig om mezelf in een zwangerschapspijkerbroek te denken haha. Dan denk ik, past mij dat nu al wel???? Ik ben niet zo groot van stuk, ben maar 1.68 ofzo en heb normaal van broeken maat 34/36
    Moet ik die maat dat ook voor positiebroeken hebben?

19. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Haha bjoerma, moet zeggen dat ik soms ook de neiging heb om nog weer een testje te doen :p
    Maar kan mezelf goed beheersen als ik weer es bij de etos sta ;)

20. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Me: Ja voor positie kleding gewoon je eigen maat aanhouden.
    Vaak zit er zo'n band aan die wel mee rekt, en anders koop je op den duur 1 maatje groter.

Bjoerma: Haha lekker gevoel dan he ;)

Ananas: Fijn dat je je weer wat beter voelt, ondanks de zw.schap kwaaltjes!
    Hier loop ik ook in positiekleding, sterker nog.. loop er nog steeds in na bevalling van zoontje bijna 9 maand terug ;)

Len: Jeetje meis, wat verschrikkelijk naar!
    Heel veel sterkte, en dikke digi knuffel!!

Deel Deze Pagina