Gisteren aan mijn ouders verteld. Janken. Zo blij voor ons. Moeilijk jaar achter de rug. Dit is een welkom cadeau. Straks schoonouders.
Spannend Bjanc! Bjoerma, veel plezier straks met vertellen! Net mn oudste zus en zwager verteld...vonden het ook helemaal leuk! Nichtje van 7 hoorde het per ongeluk ook maar gelukkig kan ze goed geheimpjes bewaren haha. Zo even lijstjes kopen en dan op naar mijn opa en oma...Heel benieuwd hoe ze gaan reageren
@ hier gisteren mijn schoonouders verteld, ze waren super blij ze hadden al een vermoeden hahaha... ik had verwacht dat ze anders zouden reageren aangezien ze laatst nog zeiden dat we er niet aan toe waren :O maargoed zo zie je maar weer vanavond gaan we eten bij mijn ouders en brengen we het 'grote' nieuws ben benieuwd!! @ kwaaltjes ik krijg steeds meer last van maagkrampen echt heel vreemd en soms kramp in mijn kuit herkent iemand dit? ik heb zelf het idee dat mijn darmenbuikje minder opgezet is.. of het zit tussen mijn oren?? voel elke dag wel aan me (.)(.) en die blijven gelukkig wel gevoelig nog maar 2 weekies en dan hebben we de eerste echo kan niet wachten, we zijn echt de dagen aan het aftellen! jullie ook?
wij tellen ook af naar de echo wij moeten nog vier weken wachten... maar gelukkig over twee weken al een afspraak bij de gyn!!! hebben jullie ook een angel sound? groetjes willow
Mijn opa en oma reageerden heel verbaasd maar waren echt ontzettend blij haha Angelsound... wel van gehoord en gelezen. Maar heb er geen. Heb jij er een willow?
ja ik heb er 1 met de angel sound kun je met ongeveer 12 weken de baby zn hardslag horen!!! heel leuk heb het bij de andere ook gedaan vind het een super ding
Zo ik meld me weer even. Na een tijd bewust afwezig te zijn geweest. Ik had ondanks het goede nieuws nog regelmatig last van angsten en onzekerheid. Door toch ook negatieve onderwerpen op t forum werd dit gevoel er niet veel beter op. Voel me nu sterker dus ga er weer voor. Ben de laatste tijd wel er misselijk vooral ook s'nachts dus slapen zit er niet echt in dan. Hier nare dingen gelezen len wat ontzettend rot voor jullie. En anneke wat een achtbaan zeg. Voor nieuwe lady's gefeliciteerd. En alle andere dames ik heb wel terug gelezen maar zal vanaf nu weer terug reageren.
hallo dames, wat leuk dat jullie allemaal al een beetje het goede nieuws aan het vertellen zijn wij kunnen ook niet langer wachten en hebben besloten morgen langs de opa's en oma's ooms en tantes te gaan heb een heel leuk tshirt laten drukken met stoer ik wordt een grote broer.. ben heel benieuwd naar de reacties fijne avond allemaal
2 daagjes gewerkt en moet al weer behoorlijk bij lezen! Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames Wat reacties betreft die zijn erg verschillend....Mijn vriend en ik zijn beide al 36, dus een aantal mensen dachten dat wij geen kinderen wilden, dus de kaken lagen bijna op de grond, hihihi....Mijn ouders waren tot tranen geroerd zo blij zijn ze voor ons. Mijn schoonmoeder zei: toch nog en begon te huilen toen mijn vriend vroeg wat ze daar mee bedoelde....Bleek dat ze dacht dat mijn vriend een hekel had aan kinderen ...ken je eigen kind..... Dus dat was niet helemaal de reactie waar we op hoopten. Verder broers en zussen helemaal blij voor ons! Verder voel ik mij de ene dag beter dan de andere, nu vooral moe van 't werk.
Hallo Dames, Allereerst allemaal gefeliciteerd. Ik ben ook zwanger, voor de eerste keer. Als het klopt wat ik heb uitgerekend ben ik rond 16 september uitgerekend. Erg leuke datum...dan is mijn schoonmoeder namelijk jarig. Wie weet hebben we dit jaar een erg leuk kado voor haar(haar eerste kleinkind). We vinden het allemaal heel erg spannend, en we duimen dat alles goed blijft gaan. Op flinke misselijkheid,pijnlijke borsten en weinig eetlust na gaat het allemaal nog goed. Leuk om mee te lezen hoe het met jullie gaat en hoe jullie zwangerschap verloopt.
Heb je dan wel die t achter 'wordt' weggelaten? Anders staat het zo stom. Wij gaan trouwens ook zoiets doen, maar we zijn nog niet zo ver. Eerst 5 maart de echo afwachten. Wat hebben jullie trouwens een hoop kwaaltjes al, met deze termijn. Ik voel eigenlijk helemaal niks (ben 5w1d), bij de vorige ook niet. Heel af en toe een vlaag misselijkheid en ik ben wat eerder moe maar ik hoest ook nog de hele dag dus daar kan het ook van komen Ik hoop dat het nog even zo blijft, ik heb het nogal druk haha!
@Mamavansimone. Ik ook weinig kwaaltjes behalve misselijk, moe en soms wat menstruatie achtige pijn. 5 weken en 3 dagen nu vlgs mij.
@hier gisteren ontzettend leuke reacties bij mijn ouders we hebben allemaal moeten huilen van blijschap echt helemaal super IK ben blij dat we de keus hebben gemaakt om het eerder te delen, het praat makkelijker wat er ook gebeurd of wat betreft kwaaltjes. Ppff vandaag erg moe weldat ik lekker heb uitgeslapen, straks er maar is op uit het is hier koopzondag @nieuwe meiden welkom!
even een vraagje, Ik krijg het met telefoon niet voor elkaar om mijzelf op de bevallings lijst te zetten. Is er iemand die dat voor mij wilt doen? 22 sept, borstvoeding, thuisbevalling ( zo ik verwacht dat het allemaal goed gaat nu) Ik ben trouwens op mijn eigen verjaardag uitgeteld. @Tamara, Wat leuk die reacties he! Bij ons weten mijn ouders, broetjes en zus en mijn schoonouders het. Owja en 2 vriendinnen van mij. Maar mijn vriend wilt het dinsdag als de echo goed is al gaan vertellen ben dan net 6 weken. Maar vindt het zelf nog wat vroeg en wil het zo graag nog even voor mezelf houden, kennen jullie dat ook?
manon, wat grappig op je eigen verjaardag! Nu maar hopen dat het wat eerder of later komt! Althans ik zou het niet leuk vinden om op de zelfde dag jarig te zijn.. en... voor jou, laat het maar een weekje eerder komen, dan heb je het mooiste verjaardagskado ever! @ tamara, mooie reactie! ik kan haast niet wachten met vertelln!!
Schoonmoeder zei dat ze het al dacht. Wij hebben nu onze ouders verteld en wachten verder nog even. Zo pril. Mag het aan genoeg mensen vertellen; huisarts, tandarts morgen, fysiotherapeut, masseuse. Haha.
Vandaag een heerlijk rustige zondag! Net even met mijn dochter een rondje gefietst, ze wil graag leren fietsen zonder zijwielen.. pff het valt nog niet mee. Gisteren de verjaardag van mijn zoon gevierd, hij voelde zich super jarig. En wat is hij verwend. Ondertussen kunnen we hier in huis een bibliotheek beginnen met een zeer uitgebreide afdeling ruimtevaart! Hij is er helemaal weg van en heeft gisteren 8 boeken gekregen, erg leuk. Soms twijfel ik wel of alles goed gaat met de mini in de buik. Ik voel eigenlijk maar weinig. Soms wat gerommel, maar ik ben niet misselijk, overdreven moe of heb andere kwaaltjes. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik er meer last van weet ik nog. Gisteren hebben we het onze ouders verteld, die waren erg verrast maar zeer enthousiast. Komende week komen er verschillende aannemers, we willen een extra kamer op de zolder gaan bouwen. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk zal gaan kosten! Hebben jullie allemaal genoeg kamers om de baby een eigen kamertje te geven? Of komt hij/zij bij zijn broertje of zusje op de kamer?? Fijne dag nog allemaal!
Ik reageer even niet zoveel, maar lees wel alles mee hoor! Ben blij als het dinsdag is..... hoop zo dat ons kleintje het goed maakt. @ Manon wat geinig op je eigen verjaardag uitgerekend zijn. Vriendin van ons is 4 jaar terug bevallen op haar eigen verjaardag. @ Mayke1980, Nee hoor zat ruimte hier Is ons eerste kindje, en we hebben nu nog 2 lege kamers. In 1 kamer staat een logeerbed, en met de andere doen we helemaal niets, staat ook gewoon leeg.... Dus dat wordt mooi de babykamer.
Haha toevallig dat je dat vraagt. Wij hebben nog geen ruimte, Mijn man heeft een kantoor op de 1e verdieping en de zolder staat vol met troep. Er is dus nu geen kamer 'over'. We zijn bezig met een vergunning voor 2 dakkapellen en die komen er hopelijk ergens in april. Dan kunnen we op zolder 2 kamers maken, verhuist man naar zolder met zijn kantoortje en komt er een kleine kamer vrij op de eerste verdieping. Wie daar gaat slapen weten we nog niet, ik weet wel dat ik iedereen in de eerste instantie op 1 verdieping wil hebben, als Simone wat ouder is mag ze naar de zolder, die kamer wordt best groot. Misschien waren we een beetje naief maar we hadden niet verwacht dat we in de eerste ronde zwanger zouden raken. We hebben dus nu een keiharde deadline wat betreft het vrijmaken van de kamer op de 1e verdieping Maar ik heb er heeeeel veel zin in!! We hebben trouwens vandaag de box opgeruimd. Wij weten dondersgoed dat hij er in september alweer zal staan, de rest van de wereld niet hihi!