Kunnen we niet gewoon voortspoelen tot 12 weken? Dat lijkt me het meest ideaal. Maar mijn vriend zei ook al; nu stress je vanwege de eerste weken. Daarna kan het ook nog misgaan en als ze er eenmaal zijn heb je die zorgen weer... ZUCHT! Weet dat hij gelijk heeft, maar ja. @Nuage; fijn dat je vader zo "enthousiast" reageert. Hoop dat het bijtrekt als je wat verder bent en alles goed gaat. Misschien ook een stukje angst??? Wij zullen wel enthousiast voor 2 zijn dan toch? Hier is door de fysio mijn bovenbeen en bil gemasseerd. Heeft wel iets geholpen. Charmant om er zo bij te liggen bij zo'n jonge (aantrekkelijke) stagiair, haha.
Ja ik praat al een tijdje niet meer met mijn vader. Had gehoopt dat dit nieuws daar verandering in zou brengen, maar helaas. Zorgen blijf je altijd houden ja, maar ik zit ook wel naar die 12 weken te smachten hoor. En naar een dikke babybuik
Ja even vooruit spoelen... 2 weekjes vind ik al prima. Dan zou ik morgen de echo hebben Geen spanningen meer of het goed zit, geen misselijkheid meer en ook niet meer zo moe
Ff bij het augustus forum gelezen. Dat is wel leuk. Die zijn allemaal net "save". Hopelijk positieve vibe even opgepakt. Zijn al bezig met spullen kopen en het over angelsounds hebben etc. Volgende maand zijn wij dat!!!!
Een angelsound heb ik nog van mijn vorige zwangerschap. Toen had ik hem gekocht toen ik dacht 11 weken te zijn. Helaas leefde het toen dus al niet meer. Maar ik wist dat die ooit wel weer van pas zou komen Heb hem nog niet tevoorschijn gehaald natuurlijk, maar hopelijk kan dat wel over een aantal weken. Ik ben echt heeeel erg uitgeput. Ik slaap ook heel slecht. Veel moeite met doorslapen en als ik eenmaal wakker ben val ik weer moeilijk in slaap. Om de 2 uur moet ik haast wel wat eten omdat ik anders weer misselijk word. Ook ben ik af en toe benauwd en heb ik veel jeuk op mijn rug. Kortom ben op en top zwanger! @Negatieve reacties Ondanks dat mijn vriend en ik echt nog heel kort samen zijn vallen mij de reacties reuze mee. Alleen bij ons was het wel duidelijk dat we er niet bewust voor gegaan zijn. Maar vanaf dat het 2e streepje op de test kwam was het gelijk bij allebei gewenst en waren we gelijk heel blij @Vk Daar moet ik morgen middag alweer heen. Toen ik de afspraak maakte was het nog zo ver weg en nu is het morgen al. Het word steeds echter met al die afspraken.
hoi hier nog een septembermama! tenminste ik hoop dat alles goed mag gaan!eerst de eerste echo maar afwachten...vk beld mij morgen terug...wij hebben 2 dochters 1 van 9 jaar en en 1 van 3,5 oud!omdat de laatste bevalling niet goed is gegaan kom ik ook onder begeleiding van de gyn en krijg ik zoiezo een geplande keizersnee...ik ben erg blij met deze zwangerschap!maar tegelijkertijd is het ook heel spannend ook omdat ons 2e dochtertje na de geboorte ernstig ziek is geweest!we wachten het rustig af...heb na ons 2e dochter een miskraam gehad en na ons 1e dochter ook een miskraam geehad was toen 14 weken zwanger...
@Bjoerma kijk dat is de spirit! Kan ook niet wachten tot we hier met z'n allen het eerste trimester doorzijn en we lekker kunnen keuvelen over namen en kleuren voor de babykamers, aanbiedingen voor luiers en waar ze de leukste (of meest lelijke) rompertjes verkopen!
Ppfff ik kan ook niet wachten tot we het over alle leuke dingen kunnen gaan hebben. Nu zit iedereen toch nog steeds een beetje in spanning ... En dan ben ik geloof ik een van degene die al het meest ver is qua weken.
ja nog eventjes geduld en dan gaan we richting de 12 weken ik blijf het ook spannend vinden, maar ja na die 12 weken zal die spanning ook blijven denk ik die is dan niet zomaar weg maar misschien geeft het wel iets meer rust ik heb vrijdag weer een echo dus ben heel erg benieuwd hoop dat het er goed uitziet.
Meiden, even snel want we zijn net thuis. HARTJE KLOPT!!! Kom later nog wel even, nu eerst even koffie drinken.
@lyanna Wat fijn voor jullie. Geniet ervan! Hier dood moe, merk dat alles voor de kleine frummel plaats Aan het maken is. Alle banden trekken joh. Wel leuk dat er echt een 'nestje' wordt gemaakt.
Ook hier een (eind) september mama.... We zijn op 23 januari al naar de vk geweest, maar dat was meer een gesprekje van wat er gaat gebeuren de aankomende maanden, alles goed regelen met de verzekering (nogal een gedoe hier in het buitenland) bloeddruk gemeten, gewogen, urinetest gedaan, etc. Aanstaande maandag 13 februari gaan we hopelijk het hartje horen....
Bevallingsdata: 28-08-'12: Ananas89 (22), 2e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 01-09-'12: Anneke1985 (26), 2e kindje (1*), ziekenhuisbevalling medische indicatie, flesvoeding 01-09-'12: NiekKie (??), 1e kindje, ??, ??. 03-09-'12: MissCK (23), 1e kindje, ??, ??. 04-09-'12: naouall (37), 6e kindje, ??, ??. 04-09-'12: Me1985 (26), 1e kindje, ??, ??. 05-09-'12: AtraVim (23), 3e kindje, thuisbevalling, flesvoeding. 05-09-'12: Impy (32), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding 06-09-'12: Emjay (27), 1e kindje, bij voorkeur ziekenhuisbevalling, borstvoeding 07-09-'12: 1986tamara (25), 1e kindje, ziekenhuisbevalling,borstvoeding 07-09-'12: Ladytwister (32), 2e kindje, thuisbevalling , borstvoeding 09-09-'12: Happygrump (31), 2e kindje, ??, ?? 09-09-'12: Diene (30), 1e kindje, ??, ??. 09-09-'12: Ikke163 (26), 1e kindje, ??, ?? 10-09-'12: Pattyv (36), 1e kindje, ??, ?? 11-09-'12: K3lly (24), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 12-09-'12: Miss83 (28), 2e kindje, ??, ??. 14-09-'12: Flupke88 (23), 1e kindje, ??, ??. 15-09-'12: marg (26), 1e kindje, ??, borstvoeding 16-09-'12: Lisa1 (26), 1e kindje, ??, ??. 16-09-'12: Troelie (27), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 17-09-'12: Ni84 (27), 2e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 17-09-'12: Delta (23), 1e kindje, ??, ??. 18-09-'12: Bjanc (25), 1e kindje, ziekenhuis, indien mogelijk borstvoeding. 19-09-'12: Brenda1987 (24), 2e kindje, thuisbevalling, flesvoeding 19-09-'12: Hatsie (25), 1e kindje, ??, ??. 20-09-'12: Alex1982 (29), 1e kindje, ziekenhuis, flesvoeding 21-09-'12: Bam (24), 1e kindje, Ziekenhuisbevalling, Borstvoeding. 21-09-'12: Miran336 (32), 3e kindje, ??, ??. 22-09-'12: Manon88 (23), 1e kindje, thuisbevalling,borstvoeding 24-09-'12: Lyanna (36), 2e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. 24-09-'12: Andrea1979 (32?), ? kindje, ??, ??. 24-09-'12: Naomi1986 (25). 3e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 27-09-'12: Bjoerma (33), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 28-09-'12: Sascha22 (23), 2e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. 28-09-'12: Nuage (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. 29-09-'12: Mayke1980 (31?), 3e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, flesvoeding Afspraken: 08-02: Troelie, 2de echo. 08-02: Bam, Intake vk. 08-02: Sascha22, gyneacoloog en 1e echo. 10-02: Miss83, eerste echo. 13-02: Miss83, intake vk. 13-02: Lisa1, eerste echo. 13-02: Me1985, echo 13-02: Nuage, 1e echo 14-02: Lisa1, intake vk. 14-02: Tamara1986, intake vk en termijnecho. 14-02: AtraVim, Termijn echo 14-02: K3lly, 3de echo 14-02: Pattyv, 1e echo 15-02: Alex1982, eerste afspraak gyn. 15-02: Emjay, eerste echo. 15-02: Naomi1986, intake vk en 1e echo. 16-02: Mayke1980, intake gynaecoloog, 1e echo 21-02: Niekkie, termijnecho. 21-02: Ananas89, termijnecho. 22-02: Ni84, intake vk en termijnecho 22-02: AtraVim, Controle vk 27-02: Nuage, intake VK 28-02: Manon88, Termijnecho 01-03: Bjoerma, intake vk en termijnecho 05-03: Manon88, Intake vk 06-03: Lyanna, intake vk van het zkh/bloedonderzoek/echo ------------------------------ Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Heb de lijst weer even naar voren gehaald zodat jullie jezelf erbij kunnen zetten. Als dit niet lukt geef dan even je gegevens dan zet ik of iemand anders jullie ertussen. @ Mamavansimone, ik heb je van de lijst afgehaald, hoop dat je dit oke vindt. @ Lyanna, Gefeliciteerd!! Zo fijn weer een kloppend hartje. @ hier gaat het prima, misselijkheid is alleen nog aanwezig als ik opsta maar na een glas drinkontbijt heb ik nergens meer last van. Wel last van mijn banden met opstaan van de bank. Owh en trek in avondeten is er ook nog niet echt. Ja de lekkere dingen, maar absoluut geen aardappelen etc. Vandaag heeft mijn vriend buikfoto's genomen, heb ze in mijn album gezet voor de nieuwschierige. Nog 1 weekje en dan mogen we weer lekker naar onze frummel kijken. Ga dan ook even vragen of we dan ook al het hartje kunnen horen, zal denk ik toch wel weer een inwendige echo krijgen.
Dank jullie wel voor felicitatie. Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten? 06-03 intake vk van het zkh/bloedonderzoek/echo
Hoi meiden, hier even snel een reactie. @mamavansimone, jeetje meis wat een narigheid! Heel veel sterkte komende tijd, neem er je tijd voor. Hopelijk mag jullie wens snel uitkomen! Dikke knuffel! @de rest, morgen weer echo. Begin nu wel zenuwachtig te worden! Voel me goed, maar wat als het toch weer mis is?! Eerst naar tandarts en dan door naar ziekenhuis.. Duimen jullie voor mij?
@Troellie; we hopen (en gaan er van uit!!) dat het goed zit. veel plezier straks met de echo. @ego; Voor het eerst zo misselijk. Bijna gespuugd. Eerst in de auto door die blazende verwarming en net op de wc op het werk omdat die ineens "stinkt". O joy! Aan de ene kant vond ik weinig symptomen ook niks, maar nu denk ik; ach dat was zo slecht nog niet, haha. Moet je ook maar niet je foliumzuur innemen met een flinke plens (lees "vol glas") koud water vlak na je ontbijt. Valt zo slecht dan. @Echos's; Voor de meiden die nog meer een echo hebben vandaag veel plezier en toy toy toy.
@lyanna wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! @troelie veel succes vandaag! @k3lly ik zie dat jij ook op valentijnsdag een echo hebt @bjoerma misschien valt het mee met de misselijkheid, ik heb er zelf maar 2 dagen last van gehad..hopen dat het bij jou ook niet door zet @hier voel me goed krijg alleen meer last van de vermoeidheid, mijn wisselende diensten breken me op...:S maar als dat alles is mag ik niet klagen!