Neem je tijd om het een plek te geven, dat mag hoor! Gun je zus ook die tijd. Dat is het enige wat je kunt doen. Misschien is ze straks toch nog tegelijk met je zwanger.... alleen dan 2 maandjes later ofzo Mijn zus zei ook al: ooh... maar ik heb nog 7 maanden Nu is niet iedereen zo nuchter, maar ik wens onze zussen ook dit geluk voor 2012
Ja, ik las inderdaad dat het bij jou zus mislukt was, ook erg jammer zeg! We gaan er gewoon voor dat ook zij in 2012 nog zwanger mogen zijn. M'n zus zei wel: 'we doen het gewoon rustig aan, niet dat ik direct weer zwanger wil en moet zijn'. Ze is er zelf ook nog redelijk nuchter onder, maar wat ik zei: mijn vorderingen in de zwangerschap zullen denk ik dan nog wel aankomen. Ze zei ook: 'je moet niet bang zijn dat het bij jou ook mis zal gaan'. En dat ben ik ook niet. Ik wacht straks mijn (9 wkn) echo wel af. Hoewel ik nog wel graag met 12 weken een extra echo zou willen, gewoon voor de zekerheid, maar daar ga ik het maandag nog wel even over hebben met de vk. Mocht het bij mij toch (ook) misgaan (waar ik vooralsnog niet vanuit ga), dan kan ik er toch niks aan doen, dan is er gewoon iets niet goed geweest.
@lisa: dat is ook zo... Hoe erg ook, kan het beter nu misgaan, dan dat je straks een kindje krijgt wat niet in leven kan blijven ofzo. Ik snap je angst goed hoor. Maar wat je zus ook al zegt, dat het bij haar mis ging zegt niks over jouw zwangerschap! En die mijlpalen zullen misschien af en toe pijn doen bij je zus, maar ach straks is ze lekker tante van je kindje en dat zal haar ook vast goed doen! Niet teveel zorgen maken en toch proberen zelf te genieten. Je maakt zelf ook niet vaak een zwangerschap mee
Ik ben ook niet bang en ga er ook wel lekker van genieten (hoewel het nog steeds erg onwerkelijk is, omdat ik bijna geen symptomen heb). En natuurlijk zal ze straks genieten als ons kindje geboren zal zijn. Ik vond het ook prachtig toen hun kindje geboren was, dus waarom andersom niet he! En ze geniet zelf ook heel erg van hun eerste kindje. Ze zegt wel: dat geeft gelukkig wel veel afleiding.
Ja inderdaad Nog even afwachten wat de termijnecho ervan maakt... Bij mij kan de bevaldatum nog iets naar voren schuiven... Ik ga maar van de kortste zwangerschapsduur uit, dan kan het alleen maar beter worden Als je geen symptomen hebt, is dat alleen maar fijn hoor (al kan het onzeker maken) Ik ben nu gelukkig niet meer misselijk, al voor de 2de dag Dus heb nu ook vrijwel geen symptomen meer. Alleen groeit mijn buik al behoorlijk, is ook al mijn 2de zwangerschap. Je hebt al snel je echo.... even bikkelen nog en dan kun je jouw wondertje bekijken
Ja, we zijn even ver, maar jij toch 17 september uitgerekend, ik 16.. We zullen het zien, ik kan misschien ook nog wel verplaatst worden, maar dat zullen we maandag zien. Nog een weekend ertussen en dan gaan we ons kleine wonder zien! Ik vind het wel heel erg spannend! Inderdaad wel fijn dat ik bijna geen symptomen heb, maar aan de andere kant, blijft het nog wel even onwerkelijk. Maar hele dagen misselijk vind ik ook niet wat eigenlijk. Ik had het vorige week, maar achteraf bleek het de buikgriep te zijn. Ik heb eigenlijk alleen weinig zin in eten. Mijn buik is ook nog niet echt gegroeid, ja, iets van de darmen misschien, maar kan gewoon m'n eigen broeken nog aan enzo. Maar is voor op m'n werk ook wel prettig, want daar moet het nog even geheim voor blijven
joepie !! onze echo was goed 9weken + 4dagen wat is het dan in twee weken gegroeid zeg zo bijzonder. van rijstkorreltje naar heel klein kindje met armpjes en beentjes. wat kan moeder natuur toch mooi zijn
@lisa: we zullen zien wie uiteindelijk als eerste een baby'tje in armen heeft Nog een weekendje aftellen... @miss: wat fijn! Lekker genieten dit weekend
hier gaat ook alles goed. nog steeds bijna tot geen klachten op veel puistjes op mijn rug en borst na. Ik kan het nog steeds maar moeilijk geloven alleen als ik s avonds een dik buikje heb wordt het wel realistischer.Ben het in de flessen plassen voor mvm wel een beetje zat maar nog maar even een paar weekjes volhouden woensdag heb ik bloed laten prikken en dat vind ik toch wel spannend hoop zo dat alles goed is. Je zult maar iets engs hebben zonder dat je dat wist.... we hebben het de ouders ook verteld en ze waren allemaal dolblij. We kunnen heel veel spulletjes lenen van schoonzus dus dat is wel heel erg fijn allemaal. We hebben van de week ook al een tweedehands kamertje gekocht op marktplaats heel erg vroeg maar vond het zo'n leuk kamertje dus toch maar besloten vast te kopen...
Hier ook een klein buikje en last van puistjes op mijn rug en nek :x misschien leuk om een klein fototje te plaatsen nog meer dames met buikfoto's?? oohja de foto's heb ik smorgens gemaakt nog voor het ontbijt in de loop van de dag word ie steeds dikker hebben jullie dat ook?
ik heb nog geen foto zal dit weekend eens even kijken of ik het erop kan zetten. ik heb idd ook dat het in de loop van de dag een beetje dikker wordt en s avonds moet ik soms al de knoop van mijn broek open doen
Jaa ik ook haha. Als ik dan van werk naar huis rij doe ik m'n knoop open. Zit dan net iets lekkerder, haha. Ik zal kijken of ik ook dit weekend een foto erop kan zetten.
Uiteraard ook even een buikfoto van mij. Let wel ik ben niet 1 van de slangste dus er zitten ook wat vetjes bij Buikfoto is met 9 weken gemaakt. Ook even een echo foto van onze kleine met 8 weken zwangerschap. Pfoe verheug mij op dinsdag dan de derde echo! Ben zo benieuwd hoe het nu gegroeid is enzo. Verder jammer genoeg erg veel last van een kies Ik heb nogal een verleden met ontstoken wortels en wortelkanaalbehandelingen, en ben bang dat dit ook weer een behandeling gaat worden.....
Mooi buikje Tamara!! Die van mij bestaat nog voornamelijk uit vetrolletjes Ik kan wel zien dat de onderkant begint te bollen. Als ik een foto maak lijk ik wel 4 maanden zwanger, maar dat is dus de restbuik van de vorige zwangerschap *Edit: K3lly ook een mooie buik hoor en een echofoto is altijd leuk Vergeleken bij mij zijn dat geen vetjes hoor haha
Ha dames, Ben een tijdje weggeweest, vandaar geen berichtjes. Wow, Anneke, wat een mooie echo! Leuk, meiden, dat je jullie buiken al zo goed gegroeid is! Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij ook al moeilijk te bedekken valt. We hebben het afgelopen dagen tegen onze familie verteld en sommigen hadden al gezien dat ik een 'babybuikje' had. Haha. Hebben jullie veel last van misselijkheid? Valt hier reuzemee! Ik dacht eigenlijk dat meer mensen wel dan niet last hiervan hadden, maar hoor steeds vaker dat iemand er geen last van heeft. Dus maak me er maar niet druk over. Durfden jullie te schaatsen? Ik niet, eerlijk gezegd. Veel te bang dat het mis gaat en ben zo moe dat ik niet het idee heb dat ik mijn spieren in bedwang kan houden. Liefs
Hadden grote schaatstocht van het werk vandaag. Toch maar verstek laten gaan. Ook al zit het nog vrij veilig van binnen; geen risico's.