@Bam: Ik had dat ook niet echt verwacht, maar het is wel fijn als je dat zeker weet. Heeft het feit dat je zo snel bloedt bij inwendig onderzoek/seks ook iets te maken met deze aandoening?
Voor het eerst het hartje gehoord! Ik had niet verwacht dat het me zoveel zou doen. Was wel heel zacht want muppet (sorry voor de muppet hier, maar daat is onze werk titel) zat lekker diep weggekropen. En ik had altijd al het idee dat ie meer rechts zat en dat zat ie nu ook.
SarahH, super om te horen he?! Ik lag gisteravond op bed en dacht de baby te voelen... Voelde zachte plopjes. Kan natuurlijk heel goed dat het mijn darmen waren, maar ik geloof graag dat het ukkie was Kelly, hoe was het gisteren?
@ Kelly: heb je een mooie dag gehad gister? vast wel! Als je weer energie hebt horen we graag verhalen @ EGO moe zijn, Gister eindelijk een dag vrij na 10 dagen werken, gister ben ik zo beroerd geweest zoooo moe, ik heb zowat de hele dag geslapen naar de wc gaan koste me al teveel energie. Nu heb ik t ook wel weer gehad voor vandaag Kan het zijn dat het nu nog wat erger wordt voordat het minder gaat worden?? Ben het wel echt beu nu!
Heey meiden, Nou hier ben ik dan hoor! We hebben een prachtig mooie dag gehad. Jammer genoeg stond er erg veel wind, en konden we haast geen mooie buiten foto's maken. Maargoed dat mocht de pret niet drukken Verder een erg leuke dag gehad, we hebben behalve de ceremonie alles thuis gedaan. Vondt het echt heerlijk dat we lekker thuis waren. 's middags hebben we het doormiddel van een taart met tekst bekend gemaakt aan de oma's dat we zwanger zijn. Ontzettend leuke reacties op gehad, 1 oma was helemaal flabbergasted. Heerlijk gegeten, schoonmoeder had een aantal salades klaargemaakt en we hadden daar dan soep en stokbrood bij. Rondom 8 uur druppelde de eerste avondgasten al binnen. En hebben we een hele leuke en gezellige avond gehad. Wel heel erg druk, zo rond de 60 mensen. We hadden de tuin met een groot zeil afgedekt zodat we iedereen kwijt konden. Rondom 1 uur 's nachts was iedereen de deur uit en konden wij lekker naar bed toe. Het was erg fijn om het zo ongedwongen te doen, mijn ouders regelde de avond zodat wij ons bij de gasten konden mengen. In de avond hebben we het nogmaals tegen de rest van de gasten verteld, ook daar kregen we hele leuke reacties op. Eerst een groot applaus en een hoop gejoel haha. Kortom we hebben een super dag gehad. Vandaag ook lekker met zijn 2-en nagenoten, en natuurlijk alle troep opgeruimd Owh ja foto's volgen uiteraard nog maar die heeft mijn zusje nog allemaal op de camera staan. Zodra ik wat heb zal ik wat spammen
@ Kelly, dat klinkt echt erg geslaagd zeg! Lekker ook zo thuis, fijn ongedwongen lijkt mij ook?! Ben benieuwd naar de foto's idd.
Wat fijn k3lly, dat je erg blij was met jullie dag!! Leuke reacties op jullie grote nieuws Wat leuk om het gewoon in je eigen tuin te vieren, dan kun je toch veel mensen kwijt! Was het niet koud? Ik ben erg benieuwd naar de foto's en soms zijn winderige foto's ontzettend leuk om terug te zien, dus wie weet zitten er nog leuke kiekjes tussen. Geniet lekker van je weekend als 'vrouw van'
Kelly, wat fijn dat jullie zo genoten hebben! En wat leuk om zo te vertellen dat jullie een kindje verwachten Ben natuurlijk erg benieuwd naar de foto's...Je zag er vast prachtig uit! @Hier, een rustig dagje gehad en vanavond even visite gehad van wat vriendi nen. Nu zo maar lekker op bed. Morgen op kraamvisite Vriendin van me is vorige week bevallen van een prachtige zoon
Neehoor was verre van koud. Mijn broer die heeft 2 heaters dus die hadden we even geleend. Op een gegeven moment was het binnen kouder dan buiten. Als er een hoop mensen zijn is het al snel minder koud hea.
Hier alvast een een fototje van ons trouwen. Kreeg deze toegestuurd van mijn vader. De rest alla 600 foto's moeten allemaal nog uitgezocht worden.... Zien jullie ook gelijk hoe wij eruit zien haha.
mooie foto kelly, jullie zien er prachtig uit. fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad, en alle leuke reacties op jullie wondertje. nu heerlijk nagenieten en bijkomen. geniet van jullie witte bruidsweken... verder weinig nieuws te melden, morgen weer op controle bij de vk. fijne avond allemaal
Haha dat klopt ja, vooral als ik ontspannen sta is die duidelijk aanwezig. Op sommige foto's zie je het echt duidelijk, ben ook blij dat iedereen het nu weet, kon het namelijk niet meer verbergen.
@kelly, van harte gefeliciteerd meid, leuk he de reacties! Waren er ook mensen die al iets vermoedde, omdat je al een buikje begint te krijgen?! @hier ga straks naar de vk, hartje luisteren, heb er zin an!! Nog altijd wat misselijk, maar het word minder. Alleen bij nare luchtjes sta ik zo weer boven de pot.......
Bevallingslijst 25-08-'12: Anneke1985 (26), 2e kindje (1*), ziekenhuisbevalling medische indicatie, flesvoeding 01-09-'12: Ananas89 (22), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (verplicht, geen medische indicatie), borstvoeding. 02-09-'12: Me1985 (26), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, flesvoeding. 04-09-'12: Kersje (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (medische indicatie), Borstvoeding 05-09-'12: Impy (32), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding 05-09-'12: Emjay (27), 1e kindje, bij voorkeur ziekenhuisbevalling, borstvoeding 05-09-'12: Ikke163 (26), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 07-09-'12: nena88 (23), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 08-09-'12: 1986tamara (25), 1e kindje, ziekenhuisbevalling,borstvoeding 09-09-'12: Ikke163 (26), 1e kindje, ??, ?? 09-09-'12: AtraVim (23), 3e kindje, thuisbevalling, flesvoeding. 10-09-'12: Miss 83(28), 2e kindje, kraamhotel, flesvoeding. 13-09-'12: Missy29 (31), 4e kindje, ziekenhuisbevalling (keizersnede),?? 14-09-'12: K3lly (24), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 14-09-'12: Ni84 (27), 2e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 15-09-'12: Pattyv (36), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding 15-09-'12: SarahH (25), 1e kindje, ??, borstvoeding 16-09-'12: Lisa1 (26), 1e kindje, ??, ??. 16-09-'12: Troelie (27), 1e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 17-09-'12: Hatsie (25), 1e kindje, thuisbevalling, borstvoeding. 18-09-'12: Manon88 (23), 1e kindje, thuisbevalling,borstvoeding 20-09-'12: Muppet83 (??), 1e kindje, ??, ??. 21-09-'12: Bam (24), 1e kindje, Ziekenhuisbevalling (Medische indicatie), Borstvoeding. 21-09-'12: Bjanc (25), 1e kindje, ziekenhuis, indien mogelijk borstvoeding. 23-09-'12: Melissie6 (24), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding. 24-09-'12: Lyanna (36), 2e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. 24-09-'12: Andrea1979 (32?), ? kindje, ??, ??. 24-09-'12: Naomi1986 (25). 3e kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding. 25-09-'12: Eerlijkbeertje (??), 3e kindje, ziekenhuisbevalling (geplande keizersnee), borstvoeding. 26-09-'12: Twinty (23), 1e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding. 29-09-'12: Mayke1980 (31?), 3e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, flesvoeding 30-09-'12: Sascha22 (23), 2e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. 02-10-'12: Bjoerma (33), 2e kindje, ziekenhuisbevalling (eigen keus), borstvoeding 05-10-'12: Nuage (30), 1e kindje, ziekenhuisbevalling medische indicatie, borstvoeding. Afspraken: 12-03: Melissie6, 2e echo 12-03: Miss 83, controle vk 12-03: Nuage, 3e echo 12-03: Pattyv, controle afspraak vk 15-03: Bam,Intake ziekenhuis 19-03: K3lly, Afspraak verloskundige om hartje te luisteren. 20-03: Tamara1986, controle vk 20-03: Ananas89, Controle vk. 20-03: SarahH, controle vk 21-03: Ikke163, controle VK 23-03: Emjay, Controle vk. 23-03: nena88, controle vk. 27-03: Kersje, Controle vk 28-03: bjanc, Controle VK 28-03: Ni84, controle vk. 29-03: Bjoerma, 2e echo (ca 13 weken) 02-04: Me1985, controle vk. 10-04: Bjoerma, controle vk. 18-04: Kersje, 20 weken echo. 19-04: Ananas89, GUO echo. 03-05: K3lly, 20 weken echo. ------------------------------------------------------------ Even mijn afspraak voor de 20 weken echo erbij gezet.
@ Patty, sommige mensen zeiden inderdaad nadat we het bekend hadden gemaakt, al wat gezien te hebben. Ik bedoel er valt ook niet veel meer te missen hoor haha. Alles wordt lekker omhoog geduwd nu. In mijn trouwjurk kon ik het nog redelijk verbergen maar in mijn normale kleding echt niet meer. Ik draag veel (strakke) jurkjes en dan valt het nog extra op. Ach ik vindt het niet erg, ik begin gewoon al vroeg met showen haha.
hier en hele goede en mooie echo gehad van ons wondertje!!!bijne 11wkn en alles ziet er prima uit!ik ben zo blij en op gelucht dat alles er goed uitziet meiden! begin mei voor de 20 wkn echo dit was ff ego maar moet zo te werken!