September 2012 mama's!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door 1986tamara, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Lisanne, welkom! En gefeliciteerd :)
    Ook ik ben zwanger van de eerste en hij/zij wordt rond 2 september verwacht.

Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?

2. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    willen jullie weten wat het wordt? Wij niet. een leuke verassing dus.
    ik zit nu echt in de energiefase. het mooie weer helpt echter oook wel mee moet ik zeggen:)

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ik wil het heel graag weten! Kan niet wachten :D

4. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Welkom en gefeliciteerd, Lissanne!! Zet je jezelf even op de lijst erbij??

Ik wil het geslacht weten en het daarna wel proberen geheim te houden. Is de vorige keer wel aardig gelukt. Pas op de dag voor de bevalling mezelf verraden aan mijn schoonmoeder :s

5. anneke1985

9 jan 2012
    94
    0
    6
    Zoetermeer
    wij willen ook héél graag weten wat het wordt, ben erg benieuwd en iedereen mag het weten :)
    met een beetje geluk weten we het volgende week vrijdag met de echo!
    hier is het op kantoor genieten van het zonnetje door het raam, zou liever buiten zitten!

6. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    welkom lisanne!!!

wij willen het weten en gaan het ook vertellen. ik kan echt geen geheim bewaren!!! maar de naam ga ik wel mijn uiterste best voor doen om pas na de geboorte bekend te maken :)

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ook wij willen het weten, hebben wel direct gezegd dat we er ook geen geheim van zullen maken. Hier net klaar met werken en nu lekker genieten van het mooie weer.

@lissanne, welkom hier!

8. Bjoerma

Bjoerma Actief lid

23 jan 2012
    233
    0
    0
    @Bam: zou je wellicht laag suikergehalte hebben oid? Stel idd al je vragen aan de Vk. Daar zijn ze voor.

@Nuage: volgens mij had je mij verward met Bam. Met mij is alles ok hoor! En met jou verder? Nog gezeur van je werk?

@Allen: Wat een lekker weer. Paastak neergezet en gele tulpen. Zo nog ff werken en dan mijn kleine ventje halen bij mijn schoonmoeder. Gaan we samen de tal versieren.

Fijne lente voor ons 2e trimester!!!;)

9. pattyv

pattyv Actief lid

14 jun 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lisanne, welkom!!!

Wij willen wel graag weten wat het word, maar weten nog niet of we het dan algemeen bekend gaan maken...
    Denk het wel, want m'n vriend verlult zich vrij makkelijk.;)

10. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Ik heb ook aan mijn suiker zitten denken of bloedarmoede of iets dergelijks.
    Rond 8,5 weken was mijn bloed op alle punten helemaal goed.
    Maar wil zeker niks zeggen met hoe het er nu voor staat denk ik.

Fijn dat iedereen bij de 12 weken is inmiddels.

Wij hadden besloten het niet te willen weten, maar nu we weten dat er grote kans op vroeg geboorte is en we meerdere echo's krijgen willen we het toch wel weten. Lijkt ons toch wat makkelijker.

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ohja door elkaar gehaald sorry!!

Misschien nog een keer bloed testen Bam want er is toch iets niet goed dan.

Gezeur op het werk duurt voort, ga het dinsdag na de echo als alles goed is officieel aan m'n baas vertellen. Die het allang weet uiteraard.. Dus ben benieuwd

12. miss 83

miss 83 Lid

9 jun 2009
    76
    0
    0
    verkoopster
    noord-holland
    daar ben ik ook weer even,hier gaat alles lekker en weinig klachten gelukkig!!
    bam: vervelend dat je zo beroerd en duizelig bent, hoop dat het snel beter wordt.
    allen: wij willen niet weten wat het wordt,ik vondt het de eerste keer zo'n verassing , dus laten we het nu ook zo.
    alles is welkom als alles maar goed gaat dat vindt ik het belangrijkst.

nog even over het zwangerschapsmasker,
    ik zou zeggen smeer je goed in met zonnebrand ook nu al, bij mij kwam het de zomer na de zwangerschap er pas uit!! maar oorzaak bekend haha
    geniet allemaal van de mooie lente dagen

13. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik ga het proberen als het mag jullie bij te houden :)

Bij zwangerschap bij september buikjes kom ik regelmatig voorbij:) maar hier is natuurlijk ook een clubje :)

Dus hoop dat ik me erbij mag sluiten

14. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Welkom pompeltje!

15. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pomeltje en Lizette Welkom.

@ Bam, zal gewoon even laten prikken,ijzer gehalte kun je zelfs even (op afspraak) bij de dokers assistente laten doen.

Wij willen toch ook weten wat het gaat worden, heb altijd gezegd dat ik het niet wil, omdat ik het ook totaal niet belangrijk vindt! Dat vind ik nu nog steeds maar vind het toch ook wel heel leuk om een echte jongens of meisjes kamer te maken. En dan denk ik dat ik mijn mond beter kan houden dan manlief ;)

Verder hier aan het genieten van dat zalige weer!
    Wel de dagcreme al vervangen voor de zonnebrand.heb sproeten, en wil echt niet dat die zooo donker gaan worden.
    En ik heb heel veel jeuk aan mijn buik en rug :-S

16. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    @manon: ik had ook erg veel jeuk en een erg droge huid overal. Ik heb 'sos bodylotion van nivea' gekocht. Duur, maar z'n geld helemaal waard. Eens in de 2 dagen smeren en je huid voelt weer heerlijk aan :)

Ik heb bij de vorige zwangerschap helemaal geen masker gekregen. Dus ik hoop dat het me dit keer ook bespaard blijft. Aan de andere kant... Ik ben zo wit een beetje kleur zou niet misstaan ;)

17. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ni thnx voor de tip, ga ik zeker proberen. Heb iig de douchegel al vervangen
    voor de douche olie van nivea

18. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ droge huid: ik moet ook veel meer smeren dan normaal. gelukkig had ik voor mijn verjaardag 4 flessen bodylotion gekregen;)

19. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Is alweer erg lang terug, maar hier ben ik weer!
    Over jeuk # vooral als je buik begint te groeien en door je hormonen kun je die jeuk krijgen. Bij mijn eerste zwangerschap krabte ik mezelf, vooral buik en borsten, bijna helemaal kapot! Mijn verloskundige adviseerde me toen amandelolie aan. Dit bestaat vóór in bad of als huidolie. Dit hielp bij mij erg goed.

Echo## heb ik nu 2 X gehad. 1 bij ruim 9 wkn en met 12 weken. En na 2 jongens krijgen we nu (85% zeker) een meisje! Dat zou erg leuk zijn, maar een jongen erbij is natuurlijk ook helemaal welkom.

Kwalen# gelukkig is de misselijkheid zo goed als over. Met mijn belkebinstabiliteit dat ik vanaf mijn eerste zwangerschap al heb, gaat het helaas dramatisch. Gisteren heeft mijn Fysio tape geprobeerd en ik kan ineens weer lopen en ben net zonder pijn naar de stad geweest! Helaas blijft de tape maar 4 dagen zitten en is het geen blijvende oplossing, maar voor nu ben ik even helemaal gelukkig.

20. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Hey sarah1987!wat een mooie naam en geboortejaar ;)

Deel Deze Pagina