@ meiden met heftige bi wat ontzettend balen zeg!! @ masker, heb sproeten en die zijn nu een stuk sneller donker dan anders. Heb vandaag de Beeb gevoeld, een heel kort kriebeltje echt gaaf!! Liep in de stad met een vriendin, voelde en en zei atomatische oeh. Ze keek me aan joh Verder veel last van hooikoorts. Nu snel omkleden om te sporten bah geen zin in.
Hallo dames! Eventjes een ego bericht vanaf hier, net als de vorige keer eigenlijk. Maar het ging nog niet goed met me. Water drink ik heel veel, maar eten lukte steeds minder. Vrijdag van alles gebeld, en langs de huisarts geweest, kreeg alleen te horen dat het ijzer en mijn boeddruk goed was. Oke, maar ik ben toch al ruim ander halve week duizelig! Gister bij de 1e hulp geweest en een beetje hetzelfde verhaal. Dus weer met de mededeling dat mijn bloeddruk goed is naar huis gestuurd. Maar vandaag huisarts weer gebeld want sinds gister krijg ik geen eten meer weg. Dus eindelijk omdat ik 2 dagen niks gegeten heb mocht ik naar een gynaecoloog op de spoedpolie vandaag. Daar kwam al snel uit mijn urine dat ik uitgedroogd ben. Kan schijnbaar ook van minder eten, ik drink echt wel 2 liter water per dag. Maar veel meer kreeg ik dan ook niet weg. Nu lig ik dus aan het infuus in het ziekenhuis voor een aantal dagen. Eindelijk na ruim 11 dagen is er meer actie. Voel me niet lekker, maar hopelijk knap ik snel op. Dit is met mijn tel geschreven, dus hoop dat het goed overkomt.
Jeetje Bam, wat je al niet moet doen om verdorrie serieus genomen te worden. Waarom wordt er dan niet eerder actie ondernomen pffff. Meis veel sterkte, en hoop dat je snel weer opknapt.
Sterkte Bam! Echt niet normaal hoe lang het duurt voor ze je serieus nemen! Hopelijk knap je nu snel op.
@Bam, pfffff, dat heeft even geduurd zeg....hoop dat je snel opknapt!!!! @bi, tot nu geen last van, maar wel behoorlijk van mijn onderrug. Was altijd al een zwakke plek @masker, geen masker wel onder de uitslag. Dat heb ik altijd al hoor, zodra de zon doorbreekt zit ik onder de uitslag, bah..... Probeer daarom de zon altijd te mijden, maar ja dat lukt niet altijd..... @slecht slapen, ik slaap altijd heel makkelijk in, maar als ik rond een uur of 5 wakker word om te plassen ben ik daarna gewoon een uur klaar wakker. Herkennen jullie dat, had ik voor de zwangerschap geen last van.
@ bam, heh bah, je hebt niet echt een lekkere zwangerschap zo idd als je niet eet kun je ook uitgedroogd raken omdat je dan ook minder water gaat opnemen. dus je plast alles was je drinkt gewoon weer uit sterkte en hoop dat je nu snel herstelt! @ patty: ik heb precies hetzelfde! slaap makkelijk in maar word rond 5 uur weer wakker omdat ik moet plassen en kan dan niet meer slapen. en 5 uur is net een beetje te vroeg om dan maar wakker te blijven...
@Bam: jeetje zeg... Ik hoop dat je snel opknapt! @MvM: Morgen komen ze mijn flessen voor de laatste keer ophalen. @baby voelen: Gaaf hè, Manon?! Ik heb al een aantal keer wat gevoeld maar niet echt duidelijk, vooral ook omdat mijn darmen ook de hele tijd rommelen... Ik hoop snel echt duidelijke schopjes te voelen, dan weet ik het tenminste zeker
Jeetje Bam! Echt kl*te zeg, hoop dat ze goed voor je zorgen en dat je snel kan gaan genieten van je zwangerschap @ voelen; als ik 's avonds in bed op mijn rug lig voel ik de beeb heel zachtjes bewegen, echt heel gaaf! @ echo; die staat vrijdag gepland, hoop dat ze dan kunnen zien wat het gaat worden, ben zooo benieuwd! @ kwaaltjes, lees dat veel mensen last hebben van BI, hier mag ik eigenlijk niet klagen, heb gelukkig nergens last van behalve migraine waar ik nu mijn pillen niet voor mag innemen. @ slapen, met inslapen geen probleem. Maar ook rond 5 uur wakker om te plassen en kan daarna niet meer slapen. Zit tegenwoordig dan ook erg vroeg op mijn werk waar mijn baas wel blij mee is
@ Bam beterschap, hopelijk voel je je eindelijk begrepen!! @ ni, ja voelen is echt gaaf weet 100% zeker dat dit niet mijn darmen waren, t was echt een kriebel. @ slapen, slaap ook erg anders. Kan niet meer uitslapen en van de week moest ik on 2 uur plassen en heeft en zowat 2 uur geduurd voordat ik weer sliep.
Bam sterkte meis, waar lig je??? Zie dat je uit midden nederland komt nl......ik ook, althans mijn zkh daar.... Dinnetje van mij is ook met uitdroging in het zkh belandt......fijn dat ze je serieus nemen, belachelijk dat je daarvoor eerst tig keer moet zeuren. Vraag ook naar de medicijnen tegen misselijkheid of het niet binnen houden van het eten....
@bam veel sterkte hopenlijk knap je nu snel op zeg. @slapen... Hier gaat slapen redelijk, alleen me jongste spookt momenteel veel. Ook moet ik er snachts gemiddeld 2x uit om te plassen en heb geen wc boven Dus daarna slaap ik vrij slecht weer. Wat gaaf dat sommige hier al de kleine voelen. Kan niet wachten. Heb een vermoeden hem al een paar keer gevoeld te hebben maar twijfel of het niet me darmen zijn. Bij de andere kids een voorliggende placenta gehad dus toen pas laat gevoeld Benieuwd wanneer ik het echt meer gaat voelen. Verlang er gewoon ook al naar haha
Bam# beterschap, hoop dat je snel opknapt en straks weer lekker kunt eten. Kindje voelen# bij mijn oudste met 16 weken, jongste met 12 weken en nu voel ik nog niets, terwijl mijn placenta ook nu weer aan de achterkant zit. Zou het opzich dus vroeg moeten kunnen voelen Hier zijn we het nu aan de omgeving aan het vertellen, best spannend weer. Vind het nog het engste om het op mijn werk te vertellen, moet echt nog wat moed verzamelen. Bi# ik mag bij de volgende afspraak bij mijn Fysio mijn vriend meenemen. Dan gaat ze hem leren om de tape aan te brengen bij me. Dan hoef ik niet om de 5 dagen heen en kan ik toch pijnloos de zwangerschap door. Iedereen# hele fijne avond!
Ik heb een mutsy, ben er erg blij mee. Helemaal ideaal is dat je er naast de reiswieg of gewone 1 zitter of maxocosy, ook een tweezitter op kunt klikken. Die gebruik ik nu. Alles is mogelijk en door de 4 wielen is hij erg stabiel. Ik gebruik hem nu 2,5 jaar erg veel, ook in het bos e.d. en hij rijdt nog geweldig.
Ik heb heel vluchtig her en der wat gelezen.. Iemand op het ziekenhuis met uitdroging (sorry, weet niet meer wie), bah, verschrikkelijk zeg! Zwangerschapsmasker, tot nu toe geen last van, maar moet m'n gezicht toch al bij een beetje zon insmeren met factor 50! Kinderwagen, wij hebben er één van mp opgehaald. Zag er nog prima uit, voor één kindje gebruikt. Een mutsaerts transaction ofzo. Met alles erop en eraan. Daar kan ik mij wel mee redden! Alles gewassen en staat nu te wachten op het kamertje... BI, geen last van tot nu toe (gelukkig!). Maar kan iemand een paar oefeningen noemen die je zou kunnen doen? Voorkomen is beter... Baby voelen, hier nog niet.. Probeer er echt heel bewust mee bezig te zijn, maar tot nu toe nog geen teken van binnenuit gekregen Geslacht, wij willen niet weten wat het wordt, een mooie verrassing. Alles neutraal aanschaffen, zodat we het bij een volgende ook nog weer kunnen gebruiken. Volgens mij heb ik zo het meeste wel gehad... Eigenlijk gaat alles hier heel erg goed. Moet mezelf nog steeds af en toe eraan herinneren dat ik zwanger ben. Af en toe even in het kamertje kijken naar de spulletjes enzo. Maar ik mag dus niet klagen!
@ Pomeltje, toevallig voordat jij kwam is erover gesproken hihi Wij hebben een Quinny speedi sx in het knalrood gekocht, inclusief maxi-cosi. @ baby voelen, volgens mij heb ik hier de kleine ook al gevoeld, voelde als kleine plopjes en waren zeker niet mijn darmen. Verder af en toe een kriebel, vooral als ik 's avonds op bed lig, overdag nog weinig gevoeld.