September 2012 mama's!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door 1986tamara, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke163

ikke163 Lid

8 jan 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe gaan jullie dat eigenlijk doen in de kraamtijd met uitlaten? (hier ook twee honden, podenco) Onze hebben namelijk wel redelijk wat beweging nodig en dit kan manlief dan s avonds wel doen maar overdag moeten ze er toch ook wel uit....

2. Lisa1

Lisa1 Actief lid

15 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals ik al zei: we hebben een afgezet stuk in de tuin met een toilet. Daar kunnen ze overdag hun behoefte doen en hoe ze dan aan hun beweging komen, dat moeten we dan maar even gaan bekijken. Er is altijd wel iemand die dat wil en/of kan doen (familie, buren, ander bezoek) of vriendlief moet die taak maar op zich nemen 's avonds. Daar maak ik me persoonlijk niet zo druk om..

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik laat ze nu ook al niet uit, dus dat is geen verschil. Manlief doet het gewoon, en overdag mogen ze in de tuin een plas doen en spelen :)

4. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hatsie; ik herken dat overbezorgde (helaas) heel goed, best jammer want dat zorgt er weleens voor dat ik niet altijd kan genieten van de zwangerschap.
    Ben met behulp van een haptonoom wel zover dat ik goed naar mijn lijf kan luisteren en ook kan accepteren dat ik weleens pijn heb en angst mag hebben. Dat gaat eerlijk gezegd nu behoorlijk goed, kan de pijn nu ook echt als bandenpijn zien, met af en toe een beetje moeite ;)

@ honden, hier niks van rondlopen. Mijn mannetje heeft al een jaar of 9 een poes en we willen het haar niet aandoen een hond er bij te plaatsen, een kitten ging al helemaal mis. Ik heb wel mijn oude konijn van 8 weer in huis genomen. T liefst heb ik een hele kinderboerderij thuis ;)

5. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ beesten: wij ook geen honden. mijn man wil er wel 1 maar die is bijna nooit thuis dus dan zou ik er steeds voor opdraaien ;) en ik ben meer een kattenmens. hebben ook twee katten van 3 en 2 konijnen van 6,5 en 7. ben erg benieuwd hoe ze allemaal gaan reageren op de baby. mijn mannetjeskonijn werd heel erg dwars toen mijn man in beeld kwam en vaak bij mij was. ging zich ineens ontzettend misdragen. was wel grappig :) alleen jammer dat een aantal meubels er toen ineens aan moest geloven :p de poezen hebben beide best een sterk karakter en zijn een beetje bezitterig van ons :p maar ze komen wel uit een gezin met 4 kleine kinderen (wij kregen ze toen ze maand of 8 waren) en dat ging heel erg goed. ben benieuwd :) hebben rond de tijd dat de baby komt natuurlijk ook een verhuizing dus het wordt wel veel voor die beesten

6. gebruikersnaam

2 apr 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo september mama's,

Ik ben 16 september 2012 uitgerekend.
    3 mei krijgen we de 20 weken echo. Spannend!

Hebben jullie de kleine al kunnen voelen?

7. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    Hey gebruikersnaam (hihi)!!! Welkom en gefeliciteerd! Zijn hier idd al veel die de baby al voelen, ik ook steeds meer :) hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ni wat voor draagdoek ga je kopen???

Hier heb ik eentje aangeschaft op de 9 mnd beurs van baykay....of bekay.....echt geweldig ding, zag ook een andere maar die vond ik niet zoveel steun geven.....hier kan mijn jongste van 15 mnd zelfs nog in.....kan niet wachten totdat ik hem kan gebruiken.

9. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    @gebruikersnaam: welkom en gefeliciteerd!!

@goofy: Ik ga een geweven doek kopen. Welk merk weet ik nog niet zeker. Maar ik zat te denken aan ellaroo of hoppediz. Deze doeken kun je gebruiken tot het kindje een jaar of 3/4 is. En al wel vanaf de geboorte. Het knopen heb ik al eens eerder gedaan (bij mijn dochter, die was toen bijna 2) Maar ik wil het nog wel goed leren voor een pasgeboren baby'tje.
    Ik wil het kindje ook vanaf dag 1 kunnen dragen, vandaar dat ik al voor de geboorte opzoek ga naar een doek. En nu is mijn buik nog niet zo mega dat ik niet meer kan leren knopen.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ni.....het lijkt me zo heerlijk dat hij er direct in kan.......hier ook, zo klein frummel, en met drie kids dan moet ik wel.
    Heb ook een babybjorn maar daar kan hij niet direct in, dus nu lekker de draagdoek.
    Heb daar toen ook een geweven doek om gehad maar die vond ik persoonlijk niet stevig genoeg en ingewikkelder met knopen.....maar dat leer je zo....

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anneke hoe is het???

@Nesteldrang....kan iemand mijn schoonmaak woede ook uitzetten????
    Nog een helft van de woonkamer te gaan met natuursteenstripper, schrobber, water, waterzuiger en dweilwas........

12. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb liever dat je die schoonmaakwoede ook in mijn huis toepast hahahaha ik wil ook wel alles graag schoon hebben maar heb niet de energie om alles af te krijgen helaas.

13. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    @goofy: je mag je hier wel even komen uitleven hoor. ;) Ik ben echt ontzettend slecht in het huishouden doen. :)

14. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    ik heb precies hetzelfde :) wij willen alles met draagdoek gaan doen dus meteen 2 gekocht zodat we er 1 kunnen gebruiken terwijl de ander in de was zit ;) mijn beste vriendin had haar 3-jarige er pas nog in toen we in het bos aan het wandelen waren en hij moe was :) hij vond het wel gezellig.

15. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Goofy, ook hier mag je wel langskomen als je er zon last van hebt ;)

16. jostafientje

jostafientje Actief lid

26 jan 2012
    189
    0
    0
    @honden wij hebben ook twee van die monsters, jack russels.
    zo lief maar soms onuitstaanbaar...

@ schoonmaak hmm schoonmaak dat is een vies woord, al moet ik zeggen de nesteldrang is wel groot en dus de schoonmaakwoede ook in zicht soms.

17. Bailatamara

Bailatamara Actief lid

14 feb 2012
    207
    0
    0
    Zumba® geven!
    lol heb ik dit clubje nou helemaal gemist?! blond XD

18. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    is wel aan te raden om lid te worden van de club want we zijn ook een grote samenkomst aan het plannen ;)

19. gebruikersnaam

2 apr 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n zwangerschap verloopt tot nu toe goed. Weinig misselijk geweest en nog steeds behoorlijk fit. De laatste week heb ik echter wel veel last van m'n bekken. En hoe gaat het met jouw zwangerschap?

20. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Oh Sarah, dat wist ik niet :p

Ga jij dat organiseren?

Deel Deze Pagina