@ gebruikersnaam: gaat nu prima heel erg misselijk geweest, maar dat was met week 12 verdewenen, en nog steeds veel moe maar dat kan ook van de fibro komen. begin nu echt veel te genieten @ Ni: uhmmm, ik niet, was iemand anders die een locatie ging regelen (ben even vergeten wie, dement) en op de club kun je aangeven welke datum uit komt en dan prikt Emjay die. verders moeten we samen even bedenken wat leuk is
@sarah: waar vind ik die club? Ik klets alleen in dit topic... Lijkt me wel leuk om met al die buiken naast elkaar te zitten op een terrasje
@sarah ja dat weet ik ben al lid van de club maar heb deze pagina gewoon helemaal gemist! Ik ben erbij hoor met de grote bellybijeenkomst
Kijk, dat zijn spijkers met koppen! Zal het ook nog even op FB erbij zetten en dan kunnen we denk ik snel een datum prikken! Whoohoo! @Bailatamara "De grote Bellybijeenkomst" haha!
@ ziekenhuis, helaas nog steeds niet thuis ... Heb nog een te hoge ontstelingswaarde in mijn bloed en het eten wil maar niet binnen blijven. Nu aan de sonde in de hoop dat het dan beter gaat. Zat blijkbaar ook tegen uitdrogen aan wat ik niet door had. Het positieve is dat ik wel elke dag een echo krijg Fijne dag allemaal!
Anneke wat vervelend! Hoop dat het met de sonde beter gaat. Snel weer aansterken hoor zodat je weer lekker naar huis mag! @ bijeenkomst, Zou me ontzettend leuk lijken maar is voor mij allemaal best ver weg... Aangezien ik in het uiterste puntje in het noorden woon ben ik al snel 3 uur onderweg.
He Anneke da's niet lekker! (hoewel die echo's natuurlijk wel leuk zijn!) Me waar woon je dan als ik mag vragen? En wat zou voor jou een haalbare locatie zijn qua reistijd? Hier snotter ik me een slag in de rondte, heb nu maar een rol wc-papier neergezet want de zakdoekjes zijn anders niet aan te slepen! Helaas voor geen meter geslapen wegens verstopte neus, straks toch maar neusspray halen. Wilde eigenlijk niet want het wordt niet echt aangeraden met zwangerschap maar ik heb nu al twee nachten nauwelijks geslapen dus dit werkt ook niet zo. Neusspray met zeezout helpt ook niet, helaas!
Emjay Zwolle is voor mij al 2,5uur reizen...Vind ik best al wel lang. Alles onder Zwolle vind ik echt te lang reizen. Hoop dat je vannacht wat beter slaapt Emjay Kun je vanmiddag nog even een dutje doen? Dan knap je vast snel weer op.
Ja ik ga zo lekker even pitten! 2,5 uur van Zwolle dat is inderdaad een eind! Ik vond Groningen stad al ver weg van alles en iedereen, maar jij zit dus nóg verder! Kan me voorstellen dat het dan al gauw te ver is voor je. Jammer joh!
Haha ja ja....Nederland gaat nog verder dan Groningen stad Maar woon niet in de middle of no where hoor haha Ach ik zie tegen die tijd met groot genoegen foto's tegemoet van een terras vol dikke buiken Slaap lekker Emjay!
Hoi meiden! Ik moest ons van de 2de pagina afplukken... Waar is iedereen? Bam hoe gaat het nu met je? Knap je al wat op? Anneke hoe gaat het met jou? Hier al de hele avond een rot humeur...pff hormonen. Wordt af en toe gek van mezelf!
hier gaat het redelijk, sondevoeding is wat langzamer gezet, het kwam er uit helaas .. morgen word ik gelukkig overgeplaatst naar gynaecologie. Ik lig nu nog op urologie tussen de snurkende ouwe mannen .. @ Nuage; leuk !!!!! Wat hebben jullie gekocht?