September 2012 mama's!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door 1986tamara, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Tjee wat gezellig Anneke hoef je het gesnurk van thuis niet te missen :D

Nuage Wat hebben jullie allemaal gekocht? Leuk he baby dingen shoppen!!

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jeetje Anneke wat heftig allemaal zeg! Heel veel sterkte!!

We hebben een kamertje gekocht en een kinderwagen :)
    En we kregen er nu ook een box en een maxicosi bij en ook nog een waardebon van 50 euro voor badspullen.

We hebben de Mutsy Evo gekocht en het kamertje van Babydump Miami. Ben er superblij mee!

3. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Nuage mooie babykamer! Daar hou ik zelf ook wel van...gewoon simpel & strak :)

Anneke & Emjay Hebben jullie wat kunnen slapen vannacht?

Ik zal zo m'n bed maar eens uitrollen... Vandaag nog even werken van 9 tot 5 en dan heerlijk weekend! Daar ben ik echt aan toe :)

4. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Goedemorgen dames!

Anneke ik hoop dat jouw nacht net zo lekker was als de mijne! Lief dat je het vraagt, me! Ik heb gisteren neusspray gekocht van de Kruidvat en als een blok kunnen slapen! De hele nacht m'n neus open gehad en alleen maar wakker geworden om te plassen (verrassing, haha). :D

Verder vandaag lekker een dagje samen met m'n mannetje - helaas moet hij nog steeds gewoon werken, dat proefschrift moet gewoon aaf! Nog 60 dagen en dan hebben we misschien geen inkomen meer, maar dan heb ik in ieder geval wel m'n man weer terug!

5. anneke1985

9 jan 2012
    94
    0
    6
    Zoetermeer
    mogguh allemaal,

Hier een niet al te beste nacht gehad, bijna niet geslapen :(.
    had stiekem gehoopt voor de paasdagen weer thuis te zijn, maar helaas.
    Heb vannacht erg pijn gehad door die stomme catheter, hij blijkt niet goed te zitten en is er uit. om 12.00 uur wordt hij onder narcose weer terug geplaatst. Verder heb ik een ziekenhuisbacterie opgelopen. lig nu ook aan antibiotica infuus omdat pillen niet binnen blijven.
    ze zijn hier wel allemaal heel begaan en voorzichtig met alles wat ze doen ivm de zwangerschap.
    Lig gelukkig nu ook op een kamertje alleen, dat geeft een hoop rust.

@emjay; fijn dat je zo'n goede nacht gehad hebt, dat zal je goed doen!
    @bam; gaat het met jou ondertussen al wat beter?
    @nuage; mooie kamer!!

Wens iedereen alvast fijne paasdagen!

6. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    @Anneke: nou zeg!! Het zit echt niet mee... Maak je je erg zorgen over je kindje? Of over jezelf? Een kamer alleen is wel lekker zeg, kom je misschien wat aan je rust toe. Snel opknappen hoor!!

7. SarahH

SarahH Actief lid

8 feb 2012
    414
    0
    0
    @ Anneke: heh bah wat vervelend allemaal zeg!!! het zit je niet mee :( wel fijn dat ze in ieder geval goed jou en je kindje zorgen. Hoop echt dat het snel weer de goede kant op gaat!! dikke beterschapsknuffel

8. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Anneke dat is echt niet waar je op zit te wachten. En dan ook nog een ziekenhuisbacterie eroverheen... 't zit je niet mee lijkt het! Maar alles in het belang van je kleintje (maar dan nog, bah!)..
    Wens je toch een fijn paasweekend meid, hoop dat je in ieder geval lekker kan uitrusten in je eigen kamer (geen snurkende oude mensen meer naast je ;))!
    *knuf*

9. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Arme @Anneke! Leef met je mee... Heel veel sterkte en hoop dat je nu toch echt lekker op kan gaan knappen. Zet 'm op!

10. pattyv

pattyv Actief lid

14 jun 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anneke, jeetje meid wat gebeurd er veel...sterkte en beterschap!

11. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Anneke, wat balen voor je zeg!! Ik duim voor je dat het snel de goede kant op gaat!!

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ Anneke, pfoe het houdt maar niet op bij je he. De ene na de andere tegenslag. Ik duim voor je dat je snel weer opknappende heen bent. Beterschap!

13. anneke1985

9 jan 2012
    94
    0
    6
    Zoetermeer
    Dank jullie allemaal voor het meeleven! erg lief!!
    Operatie is goed gegaan en lig weer lekker in mijn kamertje waar ik uitkijk op de parkeerplaats van het ziekenhuis, kan de hele dag mensen kijken :D
    De infectiewaarden in mijn bloed zijn iets gezakt dus dat is mooi.
    Verder lijkt de zondevoeding nu ook op zijn plek te blijven :)

En nee, ik maak me geen zorgen over mijzelf, ik red het wel en kan wel tegen een stootje.
    Zorgen om de baby maak ik me wel met al deze troep. Maar ze zijn heel voorzichtig en ik kan het hartje luisteren wanneer ik wil :cool:

Het is ook erg rustig op deze afdeling, de verpleging komt regelmatig bij me op de kamer zitten om een gezellig praatje te maken.

Hebben jullie nog leuke paas plannen?

14. Lisa1

Lisa1 Actief lid

15 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Anneke, nog meer erbij bovenop. Hopelijk wordt het snel beter! Heel veel beterschap van hier hoor!

Hier: gisteren de stad in geweest voor zwangerschapskleding.. twee broeken, drie shirts en een mooie sjaal gescoord, dus we kunnen de eerste tijd weer vooruit!

Ook contact met mensen voor een leuke kamer, ben benieuwd!!

15. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Anneke en Bam, dames hoe voelen jullie je??

@ hier gewoon weer hoofdpijn, ik hoop dat dat echt minder gaat worden, want het is echt een hoofdpijn waar ik voor op bed moet gaan liggen.

Voor allemaal een fijn paasweekend!!!

16. jostafientje

jostafientje Actief lid

26 jan 2012
    189
    0
    0
    beterschap aan alle dames dat jullie weer snel mogen opknappen!

zelf mag ik gelukkig niet klagen weinig last gehad van hoofdpijn en misselijkheid of andere kwaaltjes, merk wel dat ik steeds minder makkelijk kan bukken.

gisteren mijn eerste "ohh je kunt nu wel zien dat je zwanger bent gekregen" ik natuurlijk helemaal trots haha.
    vooral omdat ik zelf nogal dik ben is het nu dus allemaal ook zichtbaar aan het worden voor de omgeving!

aankomenden vrijdag de 20 weken echo, hoop op alleen maar goed bericht maar je weet maar nooit, ik moet helaas alleen gaan daar zie ik wel een beetje tegenop maar er is niemand die met me mee kan, iedereen moet werken helaas zelfs de papa.

bijna niet te geloven dat het al zover is bijna "öp de helft"
    kan niet wachten tot het er eindelijk is haha

@ paasplannen: niet echt iets spannends , behalve klussen in de badkamer en slaapkamers en maandag werken :(

17. sandy89

sandy89 Lid

11 mrt 2012
    51
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Zo.. even lekker een weekje bij mijn moeder gezelschap gehouden. Thuis wordt het toch verbouwd dus dat kwam wel mooi uit. @baan/studie; Ik ben via het LOI bezig met cursussen Informatica. Mijn planning was eigenlijk om een universitaire studie Informatica te gaan doen, eigenlijk al tijden zoekende wat ik nu precies wil op het gebied van werk (wel vanalles gedaan naast mijn vorige studie). Nu gaat dat natuurlijk op het moment niet lukken en vandaar dus de cursussen. Zo hoop ik in ieder geval ergens in deze sector aan de slag te kunnen.
    Vandaag even naar de stad geweest om toch wat zwangerschapskleding aan te schaffen, want alles begint al iets strakker te zitten. Wat zit dat lekker zeg! Heb alleen een broek en jurkje gekocht, vind het toch moeilijk om te bepalen welke maat ik nu moet halen.
    @manon, Bedoel je het leeftijdsverschil? Nou.. niet echt. Maar vooral mensen die ons kennen weten dat het leeftijdsverschil niet zo opvallend is. Wellicht qua uiterlijk wat, want zowel mijn vriend als ikzelf lijken jonger dan we eigenlijk zijn, maar verder niet echt. En bij jou?
    @honden, merken jullie trouwens iets aan je hond? Die van ons ligt namelijk de hele tijd bij mij en zodra mijn vriend bij me in de buurt komt gaat ze beschermend voor me liggen. Ze wil ook de hele tijd op me liggen, maar is toch een vrij grote hond dus dat is niet altijd even prettig. Zouden ze dat misschien kunnen ruiken?
    @gebruikersnaam, welkom en gefeli! Ik ben op dezelfde datum uitgerekend als jij :)
    @anneke, pfff.. wens je echt veel sterkte toe. Erg rot allemaal. Hoop dat er betere dagen voor je komen.
    @josta, leuk hè! Die krijg ik de laatste paar dagen ook, dat mensen het wel al gaan zien. Ik ben zelf juist nogal dun en klein en ging me wat zorgen maken. Maar nu zit er echt een duidelijk rond buikje

18. pattyv

pattyv Actief lid

14 jun 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne paasdagen allemaal!

Hier gaan we de paasdagen gourmetten bij schoonmoeder en morgen bij mijn ouders.....

@zien, ik werk in een wijnhandel en sommige klanten zie ik naar mijn buik kijken, maar ze durven niets te vragen, hahaha.... Heb het een aantal jaar geleden gehad dat iemand het vroeg, was toen dus niet zwanger, en zei tegen haar: Nee, ik ben gewoon te dik. Dat gezicht, hahahaha geweldig!! Bekenden laten weten dat ze het kunnen zien en daar word ik dan zo blij van!!! glim!:D

19. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Vannacht weer eens ouderwets wezen stappen... Was om 4 uur thuis :) Weer eens heerlijk, maar nu op de blaren zitten, want ondanks dat ik mocht uitslapen. Ben ik toch wel erg moe, geen 20 meer, haha. En mijn bekken heeft de hele avond staan en dansen ook niet helemaal fijn gevonden. De baby was op een gegeven moment net zo hard aan het dansen als de andere mensen in de kroeg, dus dat was dan wel weer leuk :)

Vandaag lekker rustig aan doen, zo even eitjes verstoppen en zoeken met dochterlief. Morgen lunchen bij ouders en dineren bij schoonouders en dan is voor ons Pasen weer voorbij.

@jostafientje: wat jammer zeg dat je alleen moet gaan. Het is zo leuk je baby weer te zien en misschien krijg je geen goed nieuws, dan wil je ook liever niet alleen zijn... Ik hoop dat je toch nog iemand kunt vinden die met je mee kan.

@anneke: een beetje bijgeslapen op je kamer alleen? Lukt het om iets binnen te houden?

@ Bam: laat je snel iets horen, maak me een beetje zorgen hoor!

Ik heb gisteren een draagdoek gekocht. Een heel mooi exemplaar van Amazonas een blauw/paars/groen gestreepte. Bij het winkeltje goede knoopinstructie gekregen. Ook manlief heeft daar met een pop in de doek rondgelopen. Erg leuk om te zien :) Ik ben er helemaal blij mee. Nu nog een paar keer goed oefenen met knopen met een pop zodat het een automatisme wordt en ik het met het baby'tje straks al aardig kan.

Leuk hè dat mensen het kunnen zien en zelfs wildvreemden hun nek verdraaien als je langs loopt :) En een leuke reden om lekker te gaan shoppen. Nog 4 tot 6 maandjes dames, dan is het allemaal weer voorbij... Voor sommigen een opluchting en voor anderen juist een gemis. Maar ik probeer nu ik mijn baby'tje voel er wel echt van te genieten. We gaan de zomer tegemoet en volgens mij is dat toch de leukste periode om zwanger te zijn. Je kan lekker pronken met je buik. Geniet ervan, meiden!!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijne pasen nog idereen hier,

Hier vandaag paasbrunch in hotel breukelen met schoon fam. Gehad, kids hebben het erg naar hun zin gehad met de grote neven. Hopelijk slapen ze door de vermoeiheid de nacht door.

Beeb voel ik hier al twee dagen niet, hoop dat het komt doordat hij nog zoveel ruimte heeft en dus ook makkelijk naar achteren kan kruipen.
    Lang leve de angelsound.

@20 wkn echo.....kan je man daar niet vrij voor krijgen medisch bezoek? Mijn man heeft een hele drukke baan maar die schuift alles opzij voor die 20 wkn, tis niet zomaar een echo nl. Beetje eng om alleen te gaan lijkt me. Knuff iig....

Ik reageer op de ipad en kan niet met een kladblok werken irri, dus kom straks even terug reageren.

Deel Deze Pagina