Hier nog nergens last van. Geen wonder als je amper 4wk bent. Ik hoop dat ik binnenkort iets groei, dan passen mijn broeken me eindelijk weer (ben afgevallen dus m'n broeken begonnen af te zakken) Binnenkort afspraak maken bij de vk en me aanmelden bij moeders voor moeders. Het is soms toch nog moeilijk te geloven, misschien vandaag toch een extra test kopen om mezelf te overtuigen
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook meegedaan en nu heb ik me vorige week ook opgegeven. Ik ben blij dat het bestaat want ik heb zelf ook het medicijn nodig wat ze uit de urine maken.. Anders was het mij nooit gelukt om zwanger te worden.
Ik heb donderdag een intake gesprek. Mijn vriend en ik hebben ontzettend veel geluk gehad om steeds zo snel zwanger te worden dat ik dat iedereen gun. Kleine moeite vind ik. Ik vind ook al dat ik 's avonds een dikke buik heb. dat vind ik raar want bij de 1e kreeg ik pas met 16,17 week een echte buik. haha en ik moet het nu nog verbergen. Erg moeilijk want ik wil zo graag dat buikje.
Hallo meiden, Mag ik ook meeschrijven?Vind het boeiend verhalen en ervaringen te delen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten, leuk! Ik ben er de 31e dec achter gekomen dat ik in verwachting ben, het was de 2e maand nadat ik gestopt was met de pil!Ik ben uitgerekend rond 10 september en heb ook mijn eerste afspraak (intake) bij verloskundige op 23 januari, spannend!!!Zij vertelde mij dat ik alvast moet nadenken of wij ook een combitest willen, die wordt dan gedaan bij de eerste echo over een week of 5, werd dat bij jullie ookal gevraagd? Oja, de kwaaltjes vallen me nog erg mee, een beetje vermoeid en veel plassen, dius het kan erger!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/324157-september-2012-mamas.html neem hier ook een kijkje!
Ik ben net gebeld door mvm. Donderdag komen ze langs.. Benieuwd of ze ook weer van die leuke kadootjes hebben.. Ik heb toch nog wel zenuwen voor die test die hun gaan doen.. Straks is die negatief..
Ik heb de verloskundige praktijk nog niet op de hoogte gebracht dat ik weer zwanger ben. Ik ben bang dat het weer mis gaat dus wil ik liever nog even wachten, een week of 2 a 3. Zodra ik voor mijn gevoel meer zekerheid heb over deze zwangerschap ga ik me ook aanmelden bij MvM. Het is een kleine moeite om andere meiden op die manier te kunnen helpen. X
He meiden, Ik voeg me ook even toe in dit topic. Zelf weet ik sinds zondag 1-1 dat ik zwanger ben, en mijn laatste ongesteldheid was op 4-12 dan zou ik nu dus bijna 5 weken zwanger zijn en uitgeteld op 7-09-2012. Nu heb ik net een afspraak gemaakt bij de verloskundige en die intake is pas 16 Februari, persoonlijk vind ik dit erg lang duren. Hoelang zijn jullie zwanger en wanneer de intake? bedankt.