hallo allemaal, sinds gisteren voel ik me zo emotioneel, huilerig en doemdenken terwijl het verder hier best goed op de rit zit. Ik moet me echt inhouden om niet in het bijzijn van anderen in huilen uit te barsten maar vandaag is dit thuis wel een paar keer gebeurd terwijl de kids op bed lagen. Ik herken dit helemaal niet va mijn vorige bevalling, zijn er meiden die dit ook herkennen en hoelang duurde dit?? gr natascha
Huilerig en doemdenken herken ik wel maar dan wel uit de eerste twee weken na de bevalling. Erg vervelend en je wordt er zo verdrietig van ....... Heel veel sterkte en hopen dat het snel afneemt. Dikke knuffel voor jou!
Ik herken het ook; ik had het al tijdens de zwangerschap, soms ineens een dag alleen maar huilen. Na de zwangerschap had ik het ook nog af en toe, inmiddels al een tijd niet meer gehad. Ik linkte het aan hormonen en ontzwangeren, die gedachte ('Dit zijn de hormonen!') maakte het ook 'dragelijker'.
Ik herken het ook heel erg. Had het na een week of 3 geloof ik. Ik wist dat ik niks had om verdrietig over te zijn, alles ging juist geweldig, maar kon er niks aan doen. Zullen echt de hormonen zijn en het is nu even heel naar, maar het komt echt goed. Sterkte!