8 wkn na bevalling spontane huilbuien

Discussie in 'De mama's' gestart door natascha01, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hallo allemaal,

sinds gisteren voel ik me zo emotioneel, huilerig en doemdenken terwijl het verder hier best goed op de rit zit. Ik moet me echt inhouden om niet in het bijzijn van anderen in huilen uit te barsten maar vandaag is dit thuis wel een paar keer gebeurd terwijl de kids op bed lagen.
    Ik herken dit helemaal niet va mijn vorige bevalling, zijn er meiden die dit ook herkennen en hoelang duurde dit??

gr
    natascha

2. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Huilerig en doemdenken herken ik wel maar dan wel uit de eerste twee weken na de bevalling. Erg vervelend en je wordt er zo verdrietig van ....... Heel veel sterkte en hopen dat het snel afneemt.

Dikke knuffel voor jou!

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik herken het ook; ik had het al tijdens de zwangerschap, soms ineens een dag alleen maar huilen. Na de zwangerschap had ik het ook nog af en toe, inmiddels al een tijd niet meer gehad. Ik linkte het aan hormonen en ontzwangeren, die gedachte ('Dit zijn de hormonen!') maakte het ook 'dragelijker'.

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik herken het ook heel erg. Had het na een week of 3 geloof ik. Ik wist dat ik niks had om verdrietig over te zijn, alles ging juist geweldig, maar kon er niks aan doen. Zullen echt de hormonen zijn en het is nu even heel naar, maar het komt echt goed. Sterkte!

Deel Deze Pagina