September 2012 Vlindertjes

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door MarjoleinART, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Wat fijn dat alles goed was!! Nu je man mee het bed in sleuren ;) en hopen dat het eitje snel weer bevrucht is..

@hier.. Mijn (.) (.) !!! AUW!!! Verder steekjes in mijn buik.. Zwaar gevoel onderin mijn buik en bijna de hele dag hoofdpijn gehad. Ik ben benieuwd!! Nog een weekje en dan testen!

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Rikki: Heb je daar vaak last van auwie (.)(.)? Ik had dat eerst nooit en toen in een keer wel en werd ik gewoon ongi helaas. Afgelopen zwangerschap ook minder last van gehad, maar groeide wel goed ;) haha. Spannend nog een weekje!!!

3. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Het zijn helaas toch 2 vlindertjes geworden:(
    Vandaag de 3de echo gehad en wondertje nr 2 heeft het ook niet mogen redden.

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ownee :( Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel!!

5. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Shit zeg!!
    Heeeel veel sterkte! Geef jezelf de tijd!

6. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik had daar voorheen last van met het ontpillen. Verder niet. Vorige maand wel heel erg, maar toen begon dat rond NOD en toen bleek ik dus ook zwanger.. Nu zijn mijn tepels al een paar dagen gevoelig en gaat steeds pijner doen..

Pfff wachtbankje sucks!

Hoe is het met de rest van de dames??

7. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Rikki: Oww ik sliep altijd slecht de laatste dagen van het wachtbankje. Zat altijd zwaar te twijfelen, ga ik morgenvroeg testen of wacht ik af?! ahaha..

Wij hebben besloten om deze maand gewoon lekker te doen wanneer we zin hebben en nergens naar kijken. Hou wel me temp bij omdat ik hoop dat alles weer een beetje op orde komt met mijn cyclus. Maar het is op het moment echt waardeloos! Ben wel eindelijk bijna van het bloeden af. Werd tijd! Vrijdag na controle en hopelijk ben ik er dan klaar mee.

8. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Het lijkt wel of iedereen om me een opeens zwanger is.. Wat is dat moeilijk zeg :(

Zit nu 5dpo, wachten duimen wachten duimen wachten duimen.. Zucht!

9. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Ach meid wat vervelend :(
    Sterkte.

X Joyce

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Dat is meestal zo, als jij iets graag wil, dan zie je er heel veel andere ermee.

11. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik heb precies hetzelfde! En naast dat ik alleen maar babies zie en zwangere vrouwen.. Hoor ik ook nog overal alleen maar dingen over zwangerschap.. Op de radio, tv.. echt erg!

Laten we duimen meis dat het voor ons weer snel mag gebeuren..

Je hoeveelste ronde is dit nu eigenlijk??? De 3e?? voor een 1e kindje?

12. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Met lange cyclussen is dit de derde ronde, mag niet klagen wassnel zwanger. Zo jammer dat het dan toch mis ging.

Hoop idd dat het snel weer raak mag zijn voor ons. In de hoeveelste ronde zit jij?

13. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik zit nu in ronde 5... Was bij mij dus ook vrij snel raak.. (ronde 4) Al wist ik in ronde 1 nog niet zo goed hoe alles in elkaar zat.. :D hihi!

Ik hoop het ook zo!!! Nog 6 daagjes voor mijn NOD!! Dus ook hoop dat het weg blijft!! :D *duim duim*

14. Moppie33

Moppie33 Lid

4 sep 2012
    92
    0
    0
    Zuid Holland
    Beccie, ohw wat verdrietig, sterkte meis

Rikki, spannend, duim voor je (btw ik geloof dat ik in jouw situatie morgen al een test zou doen :))

Bloem hier ook hoor, ik gun het iedereen in mijn omgeving, maar mezelf ook. Vraag me ook nog steeds af waarom we zoveel ongeluk / miskramen hebben gehad terwijl om ons heen de een na de ander zo zwanger is en goed blijft gaan :-s

15. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Waarom zou je in mijn situatie morgen een test doen?? Ik ben erg bang dat hij namelijk misschien wel onterrecht negatief is op 9DPO omdat ik te vroeg test... :S

16. Moppie33

Moppie33 Lid

4 sep 2012
    92
    0
    0
    Zuid Holland
    Omdat ik heel nieuwsgierig ben :)

17. Joycie78

Haha moppie! Ik ken het.. maar deze keer ga ik echt pas op NOD testen .. denk ik.. misschien.. tenzij... errrr... ach we zien wel! *grin*

Denk dat ik gister of vannacht mn ei heb gehad.. gezien mn temp kaartje en had wat druk aan rechterkant eierstokken.
    Zo niet dan is t aardig van slag (mn temperatuur).

Zou wel erg vroeg zijn voor mijn doen.. maar ach.. volgens echo was eitje al bijna zo ver maandag dus t kan lijkt me en heb al dagen vruchtbaarslijm :$

CD13 zou dan mn ei zijn en cd27 zou al op 9 oktober zijn.
    Duimen jullie mee? :D

Rikki ik hoop op een mooie positieve test voor je!

X Joyce

18. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18

* duim duim duim duim * Fijn dat je weer zo snel je ei hebt! :D

@hier al 2 dagen last van ongikrampen.. Voel me heel ongesteld.. maar geen bloed. Steeds ga ik kijken omdat ik denk dat ik ongesteld ben geworden, maar niks..
    Gisteren was mijn temp 37,5. Al temp ik normaal nooit, heb een van de verleden maanden we het voornemen gehad en ben toen na mijn menstruatie gaan tempen.. Toen was 2 dagen lang mijn temp 36,7. Omdat ik niet zo goed wist waar ik mee bezig was en hoe alles werkte ben ik toen weer gestopt..

Dacht de afgelopen week, zal toch eens kijken hoe mijn temperatuur is..
    Nou vorige week na mijn ei dus 36.8 en stijgt nu dus door naar 37.5 :$

Nog steeds gevoelige tepels.. We zullen zien..
    Geen bloed geeft moed!

19. Joycie78

Hoge temp is goed.. maar hoeft nog niets te zeggen, pas als je overtijd bent en hij blijft hoog :D
    Temp wel elke dag op zelfde tijdstip en in bed.. dus wanneer je je ogen open doet meteen tempen :p
    Ik ga heel hard meeduimen Rikki!

Ik kan nog niet geloven dat ik echt mn ei heb gevonden al.. zo snel 12/13 dagen na vmk.. maar zou wel geweldig zijn :D
    Kijken wat mn temp doet de aankomende dagen zodat FF mn ei ook kan spotten. Laatste 2 dagen geklust en vanavond ook nog maar eens.. voor de zekerheid en fun ;)

Succes dames!

X Joyce

20. Joycie78

Was toch mn ei op dag 13 :D Joepie..

*zit weer op t bankje.*

Hoe is t met de dames hier?

X Joyce

Deel Deze Pagina